logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

szyld: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 348
Fespa 2019: Premiera drukarki Mimaki UV JFX200-2513 EX

Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała europejską premierę nowej, wielkoformatowej, płaskiej drukarki atramentowej UV JFX200-2513 EX, która odbędzie się na targach FESPA Global Print Expo 2019 (Monachium, Niemcy – 14-17 maja 2019 roku). Model JFX200-2513 EX, wyposażony w nowy tryb drukowania i dodatkową głowicę drukującą, wyróżnia się znacznym wzrostem wydajności w porównaniu do poprzednich modeli JFX – jest o 280% szybszy w nowym trybie roboczym, kiedy drukuje w czterech kolorach plus biały oraz o 100% szybszy we wszystkich pozostałych trybach drukowania. Ta podstawowa drukarka oferuje także funkcję 2,5D Texture Maker firmy Mimaki, umożliwiając gładki druk wypukły za dotknięciem jednego przycisku. Po raz pierwszy umożliwi to dostawcom usług druku oferowanie wielkoformatowego druku cyfrowego z zachęcającymi do dotknięcia, wymiarowymi efektami teksturowania bez długotrwałego przygotowywania pliku.

15.05.2019 | przeczytano: 203 razy
Jak zaprojektować dobry szyld – Natalia Kaczor

Szyld - jeden z najstarszych pomysłów na reklamę, może wydawać się anachroniczny w zestawieniu z nowoczesnymi formami i technikami reklamowymi. Szyldy oddają coraz częściej pole tandetnym banerom i nieudolnym wyklejankom na szybie, a jakość oznakowań zamieniana jest chętnie na niską cenę i duży format reklamy. Tymczasem zwłaszcza dla małych, lokalnych sklepów i zakładów usługowych, szyld pozostaje często głównym środkiem dotarcia do potencjalnych klientów.

12.05.2019 | przeczytano: 568 razy
10. Plaster – Międzynarodowy Festiwal Grafiki Projektowej

10. edycja festiwalu Plaster porusza zagadnienia dizajnu graficznego opartego głownie na działaniach analogowych, geście graficznym, ręcznie tworzonej typografii, fizycznej ekspresji formy graficznej i kaligrafii. Artyści zaproszeni na festiwal będą prezentowali swoje prace w postaci wydruków, rysunków, ale też działań komponowanych bezpośrednio na ścianach galerii.

10.05.2019 | przeczytano: 267 razy

13. Konferencja Meet Kodak Polska odbędzie się 30 maja br. w hotelu Warsaw Plaza w Warszawie. Wydarzenie co roku przyciąga dziesiątki uczestników – przedstawicieli drukarń, zleceniodawców i agencji reklamowych. Program obecnej edycji, jak zapewnia organizator i jego partnerzy – firmy 3M, hubergroup Polska, Koenig & Bauer oraz Miraclon -  będzie równie ciekawy jak w latach ubiegłych. Spotkanie zostanie podzielone na dwie części, poświęcone – odpowiednio – przygotowalni i drukowi offsetowemu oraz technice fleksograficznej. Organizator prosi wszystkie zainteresowane osoby o rejestrację TUTAJ.

09.05.2019 | przeczytano: 114 razy
:Dobry Znak po raz drugi: Trwa głosowanie na miasto

Po sukcesie zeszłorocznej akcji, Mastercard we współpracy ze stowarzyszeniami Traffic Design i MiastoDwa rozpoczynają drugą edycję inicjatywy :DobryZnak. Jej beneficjentami są zarówno mali przedsiębiorcy, jak i mieszkańcy miast. Ci pierwsi otrzymują pomoc w rewitalizacji szyldów i witryn swoich placówek handlowych i usługowych, tak aby spełniały one wymogi uchwał krajobrazowych, a odświeżoną estetyką  przyciągały klientów. Z kolei okoliczni mieszkańcy zyskują przyjaźniejsze środowisko do życia w mieście, dzięki podniesionym walorom estetycznym otoczenia.

06.05.2019 | przeczytano: 268 razy
Warszawa 2018

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Warszawa 2018

W naszym cyklu prezentującym stan prac nad uchwałami krajobrazowymi w 8 największych miastach Polski przyszedł czas na stolicę. W lutym tego roku opublikowano wnioski z konsultacji po powtórnym wyłożeniem projektu uchwały krajobrazowej dla Warszawy.

04.05.2019 | przeczytano: 412 razy
Kraków 2018

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Kraków 2018

W kolejnym odcinku cyklu prezentującego stan prac nad uchwałami krajobrazowymi w 8 największych miastach Polski tym razem czas na Kraków. Co ciekawe, dawna stalica Polski postanowiła zatroszczyć się o interesy lokalnej branży reklamowej. Miasto czeka obecnie na wynik analizy mającej odpowiedziec na pytanie jak planowane zapisy wpłyną na krakowski rynek reklamy. Będziemy informowali o wynikach tych prac.

28.04.2019 | przeczytano: 531 razy
Traffic Design: Redesign orłowskiego targowiska

Szyldy i zewnętrzna identyfikacja wizualna to nie tylko bolączka głównych miejskich ulic. Tym razem Stowarzyszenie Traffic Design na warsztat weźmie popularne wśród gdynian targowisko na placu Górnośląskim.

24.04.2019 | przeczytano: 527 razy
Szczecin 2018

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Szczecin 2018

Prezentujemy kolejny odcinek przeglądu stanu prac nad uchwałami krajobrazowymi w 8 największych miastach Polski. Przed przystąpieniem do prac nad uchwałą w Szczecinie przeprowadzono szczegółową inwentaryzację, która pokazała, że jedynie 19% reklam w mieście zostało ustawionych legalnie.

19.04.2019 | przeczytano: 722 razy
Kampol z urządzeniami Duplo

Drukarnia Kampol ze Szczecina zainwestowała jakiś czas temu w dwa rozwiązania Duplo – zbieraczkę podciśnieniową oraz oklejarkę KB 4000 z klejem PUR. Oba w ciągu zaledwie kilku miesięcy znacząco usprawniły pracę jej introligatorni. Dostawcą urządzenia była firma P&S Consulting Sp. z o.o. ze Szczecina – dealer firmy Duplo Polska.

16.04.2019 | przeczytano: 228 razy
1 2 3
Strona 1/35 (artykułów: 348)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764