logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

szyld: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 353
Rebranding: Gothaer zmienił się w Wiener

Po trzech miesiącach od ogłoszenia nowej marki, Gothaer TU S.A. oficjalnie przyjęło nazwę Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group. Nowy wizerunek spółki w pełni oddaje ducha nowoczesnego towarzystwa ubezpieczeń, które zmienia się, by lepiej odpowiadać na potrzeby i styl życia współczesnych konsumentów.

11.07.2019 | przeczytano: 367 razy

We wrześniu br., przy wsparciu partnerów, rusza kampania „Sprawdzony – Niekręcony”, organizowana przez Związek Dealerów Samochodów i Stowarzyszenie Komisów. Jej głównym celem jest doprowadzenie do sytuacji, w której proceder „kręcenia liczników” zniknie z polskiego rynku. Organizatorzy zachęcają firmy sprzedające auta „z drugiej ręki” do przyłączenia się do akcji.

11.07.2019 | przeczytano: 138 razy
Kolejne nagrody dla Traffic Design za akcję :Dobryznak

Stowarzyszenie Traffic Design wraz z McCANN Worldgroup zdobywa kolejne nagrody za akcję :DobryZnak. Tym razem są to aż trzy srebrne miecze Klubu Twórców Reklamy oraz dwie nagrody Polish Graphic Awards.

03.07.2019 | przeczytano: 277 razy
Lech Music - kolejna odsłona letniej kampanii Lecha Premium

17 czerwca wystartowała kolejna odsłona letniej kampanii LECHA Premium. Tym razem marka powraca z platformą LECH MUSIC, dzięki której każdy może przenieś się do świata pełnego muzyki! Poza festiwalowymi koszulkami stworzonymi przez polskich grafików, w te wakacje Leszek przygotował również limitowane edycje puszek, strefy na najważniejszych muzycznych festiwalach i wyjątkowy cykl koncertów pod szyldem LECH MUSIC Tour.

25.06.2019 | przeczytano: 257 razy
Reklamoza pod rządową ochroną: Ustawa krajobrazowa do likwidacji!

Wraca stare - ustawa krajobrazowa wprowadzona w 2015 roku idzie do likwidacji - alarmuje wiceszef wydziału architektury w warszawskim ratuszu, Wojciech Wagner. Okazuje się, że rząd pracuje nad odebraniem samorządom kompetencji w zakresie ochrony środowiska wizualnego na własnym terenie, a zamiast karać właścicieli nielegalnych reklam, ministerstwo planuje karać finansowo samorządy stające na drodze reklamowej samowoli.

31.05.2019 | przeczytano: 1247 razy (komentarzy: 10)
Fespa 2019: Premiera drukarki Mimaki UV JFX200-2513 EX

Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała europejską premierę nowej, wielkoformatowej, płaskiej drukarki atramentowej UV JFX200-2513 EX, która odbędzie się na targach FESPA Global Print Expo 2019 (Monachium, Niemcy – 14-17 maja 2019 roku). Model JFX200-2513 EX, wyposażony w nowy tryb drukowania i dodatkową głowicę drukującą, wyróżnia się znacznym wzrostem wydajności w porównaniu do poprzednich modeli JFX – jest o 280% szybszy w nowym trybie roboczym, kiedy drukuje w czterech kolorach plus biały oraz o 100% szybszy we wszystkich pozostałych trybach drukowania. Ta podstawowa drukarka oferuje także funkcję 2,5D Texture Maker firmy Mimaki, umożliwiając gładki druk wypukły za dotknięciem jednego przycisku. Po raz pierwszy umożliwi to dostawcom usług druku oferowanie wielkoformatowego druku cyfrowego z zachęcającymi do dotknięcia, wymiarowymi efektami teksturowania bez długotrwałego przygotowywania pliku.

15.05.2019 | przeczytano: 401 razy
Jak zaprojektować dobry szyld – Natalia Kaczor

Szyld - jeden z najstarszych pomysłów na reklamę, może wydawać się anachroniczny w zestawieniu z nowoczesnymi formami i technikami reklamowymi. Szyldy oddają coraz częściej pole tandetnym banerom i nieudolnym wyklejankom na szybie, a jakość oznakowań zamieniana jest chętnie na niską cenę i duży format reklamy. Tymczasem zwłaszcza dla małych, lokalnych sklepów i zakładów usługowych, szyld pozostaje często głównym środkiem dotarcia do potencjalnych klientów.

12.05.2019 | przeczytano: 850 razy
10. Plaster – Międzynarodowy Festiwal Grafiki Projektowej

10. edycja festiwalu Plaster porusza zagadnienia dizajnu graficznego opartego głownie na działaniach analogowych, geście graficznym, ręcznie tworzonej typografii, fizycznej ekspresji formy graficznej i kaligrafii. Artyści zaproszeni na festiwal będą prezentowali swoje prace w postaci wydruków, rysunków, ale też działań komponowanych bezpośrednio na ścianach galerii.

10.05.2019 | przeczytano: 415 razy

13. Konferencja Meet Kodak Polska odbędzie się 30 maja br. w hotelu Warsaw Plaza w Warszawie. Wydarzenie co roku przyciąga dziesiątki uczestników – przedstawicieli drukarń, zleceniodawców i agencji reklamowych. Program obecnej edycji, jak zapewnia organizator i jego partnerzy – firmy 3M, hubergroup Polska, Koenig & Bauer oraz Miraclon -  będzie równie ciekawy jak w latach ubiegłych. Spotkanie zostanie podzielone na dwie części, poświęcone – odpowiednio – przygotowalni i drukowi offsetowemu oraz technice fleksograficznej. Organizator prosi wszystkie zainteresowane osoby o rejestrację TUTAJ.

09.05.2019 | przeczytano: 151 razy
:Dobry Znak po raz drugi: Trwa głosowanie na miasto

Po sukcesie zeszłorocznej akcji, Mastercard we współpracy ze stowarzyszeniami Traffic Design i MiastoDwa rozpoczynają drugą edycję inicjatywy :DobryZnak. Jej beneficjentami są zarówno mali przedsiębiorcy, jak i mieszkańcy miast. Ci pierwsi otrzymują pomoc w rewitalizacji szyldów i witryn swoich placówek handlowych i usługowych, tak aby spełniały one wymogi uchwał krajobrazowych, a odświeżoną estetyką  przyciągały klientów. Z kolei okoliczni mieszkańcy zyskują przyjaźniejsze środowisko do życia w mieście, dzięki podniesionym walorom estetycznym otoczenia.

06.05.2019 | przeczytano: 389 razy
1 2 3
Strona 1/36 (artykułów: 353)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764