logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

user experience: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 129
AI, CSR, storytelling, nieszablonowe działania...? Kampanie digitalowe 2024

Sztuczna inteligencja? Tak, ale nie tylko! CSR, nieszablonowe działania w social mediach, storytelling, focus na doświadczenie konsumenta - trendy w digital marketingu to mix nowych narzędzi technologicznych, które mocno namieszały na rynku cyfrowym, oraz uważności na człowieka i jego problemy. Kampanie digitalowe nagrodzone w IAB MIXX Awards 2023 pokazują, jak bardzo dziś potrzebujemy wykorzystywać technologie do edukowania, oswajania trudnych tematów, budowania świadomości i odpowiedzialności. Taka będzie innowacyjna komunikacja marketingowa, w której digital nie jest już dodatkiem do tradycyjnych kanałów, a coraz częściej – głównym rozgrywającym.

25.03.2024 | przeczytano: 203 razy

Ekstraklasa.TV, platforma streamingowa Ekstraklasy, na start sezonu 2023/24 rusza w nowej odsłonie i z nowymi funkcjonalnościami. Rozwojem technologicznym ligowego serwisu OTT zarówno w wersji mobilnej, jak i desktopowej zajmuje się TISA AG,  polsko-szwajcarska firma z branży sport-tech. Współpraca z nowym partnerem ma zapewnić platformie Ekstraklasa.TV lepszą dystrybucję i nowe możliwości monetyzacji, a użytkownikom dalszą poprawę tzw. user experience.

20.07.2023 | przeczytano: 442 razy
Stora Enso wprowadza na rynek Trayforma Barrpeel

Stora Enso jest jednym z wystawców trwających właśnie targów Interpack w Düsseldorfie. Na stoisku nr B20 w pawilonie 9 (na którym obecni są również przedstawiciele jej polskiego oddziału) firma promuje m.in. nowość w swojej ofercie, skierowaną do producentów świeżej żywności, pakowanej próżniowo. Trayforma BarrPeel to nowa, łatwo zrywalna tektura dedykowana opakowaniom typu „skin”, umożliwiająca sprzedaż świeżej żywności na odzyskiwalnych tackach papierowych. Stora Enso podkreśla, że rozwiązanie to wspiera właścicieli marek w realizacji założeń polityki zrównoważonego rozwoju – w tym przypadku dzięki zredukowaniu udziału plastiku w całym opakowaniu do mniej niż 10%.

05.05.2023 | przeczytano: 688 razy

Zmiany zachodzące w otaczającym nas świecie wpływają również na sposób, w jaki tworzone są strony internetowe, aplikacje „codziennego użytku” oraz zaawansowane cyfrowe produkty dla profesjonalistów. Korzystanie z nich ma być już nie tylko proste i intuicyjne, ale także przyjemne. Od nowoczesnych rozwiązań oczekuje się przyniesienia biznesowych korzyści wynikających z zaspokajania coraz dłuższej listy ludzkich potrzeb. Nad tym, by miały szansę one powstać i spełnić swoją rolę czuwają projektanci UX (z ang. user experience) i UI (z ang. user interface). Co wpłynie na ich pracę w czasie najbliższych lat odpowiadają Wojtek Adryańczyk i Tomasz Kulczycki z firmy ExtraHut.

15.02.2023 | przeczytano: 643 razy
Nowa odsłona Pracuj.pl

Intuicyjny design i interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwe aplikowanie o pracę – to kluczowe cechy nowej odsłony Pracuj.pl. Najbardziej popularny serwis rekrutacyjny w Polsce, odwiedzany co miesiąc przez blisko 5 mln internautów, wzmacnia wsparcie kandydatów i pracodawców. Nowa wersja zadebiutowała w połowie stycznia 2023 roku. Wprowadzone rozwiązania już w pierwszych dniach zwiększyły znacząco aktywność i responsywność kandydatów.

20.01.2023 | przeczytano: 1892 razy
Shopee kończy działalność w Polsce - komentarze ekspertów

Shopee ogłosiło, że kończy działalność w Polsce, a tym samym całkowicie wycofuje się z Europy. Oficjalnie firma chce skupić się na bardziej rentownych rynkach – w Azji i Ameryce Łacińskiej. A jak sytuacja ta wygląda w oczach ekspertów?

20.01.2023 | przeczytano: 742 razy
Find Your way! Blank Studio o wayfindingu

Czy zastanawiałeś/aś się kiedyś, dlaczego w jednych budynkach czujesz się lepiej niż w innych? Dlaczego jedna przestrzeń pozwala Ci robić zakupy z dużo większą przyjemnością, a pobyt w innej niemal zawsze wiąże się ze stresem? Być może znasz też sytuację, gdy bardzo się spieszysz, a na terenie wielkopowierzchniowego parkingu nie potrafisz znaleźć wcześniej zaparkowanego samochodu. Możesz też pamiętać moment, gdy prawie spóźniłeś/aś się na swój lot, a jednak dzięki przejrzystej organizacji budynku lotniska udało Ci się zdążyć w ostatniej chwili.

01.08.2022 | przeczytano: 4257 razy
Bank Pocztowy uruchomił nową stronę www

Bank Pocztowy uruchomił właśnie nowy portal informacyjny www.pocztowy.pl. Nowa strona to baza informacji o produktach i usługach jakie oferuje Bank, w połączeniu z kanałem sprzedaży produktów on- line. Strona jest w pełni funkcjonalna na urządzeniach mobilnych, co ułatwi korzystanie z niej bardziej wymagającym i młodszym klientom Banku.

01.08.2022 | przeczytano: 763 razy

Nie tylko cena gra rolę? Nowe badania analityków Coveo wskazują, że coraz więcej klientów e-sklepów zwraca uwagę na jakość stron internetowych, na których robią zakupy. Ponad połowa konsumentów jest gotowa dopłacić do dodatkowych usług i wyższych standardów. Według badanych, zakupy online powinny być równie przyjemne, co te w sklepie stacjonarnym.

07.04.2022 | przeczytano: 334 razy
Paramount Channel w Polsce przechodzi w Paramount Network

Od 8 marca 2022 roku Paramount Channel nadaje w Polsce pod nową marką: Paramount Network. Zmianie nazwy towarzyszy powiększenie zasobów biblioteki o popularne zagraniczne produkcje. W marcu polska stacja będzie obchodzić również 7. urodziny.

10.03.2022 | przeczytano: 615 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 129)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764