logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

uszlachetnienia: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 61
Maszyna Manroland Sheetfed w drukarni internetowej Caffeprint.eu

Działająca 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu drukarnia internetowa Caffeprint.eu zakupiła w ostatnim czasie kolejną maszynę drukującą marki Manroland Sheetfed - R704 LV Evolution. Firma obsługuje agencje reklamowe, drukarnie, a także inne przedsiębiorstwa i instytucje oraz klientów indywidualnych, w zakresie realizacji zleceń od jednej sztuki aż do wysokich nakładów. Jej bieżąca działalność - oparta o własny autorski system web-to-print -  a także rosnąca liczba klientów i zleceń, wygenerowały jakiś czas temu potrzebę inwestycji w kolejną offsetową maszynę drukującą. Jak zapewnia kierownictwo Caffeprint.eu zwiększyła ona wydajność zakładu, zredukowała czas potrzebny na produkcję zamówień i wpłynęła na jeszcze wyższą ich jakość.  

24.06.2019 | przeczytano: 512 razy
4 mity związane z biznesowymi materiałami drukowanymi

Firmy masowo drukują katalogi produktowe, raporty czy zestawienia roczne. Brak zrozumienia konsumenta i nieznajomość technologii drukarskich często sprawia, że publikacje te nie przynoszą oczekiwanych korzyści. Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez osoby odpowiedzialne za materiały drukowane?

13.06.2019 | przeczytano: 375 razy

Rozwój technologii drukarskich sprawił, że katalog jest jednym z najskuteczniejszych produktów w ofertach drukarni. O jego sile sporo wie IKEA, która od 71 lat wydaje na niego dużą część swojego budżetu. Historia drukowanych katalogów to także historia druku – dzisiaj dostępnego również dla mniejszych firm.

09.05.2019 | przeczytano: 219 razy
Label Center wybiera system Durst Tau 330E

Inwestycja w jednoprzebiegową, cyfrową maszynę do druku w technologii inkjet Durst Tau 330E okazała się być najlepszą decyzją podjętą przez start-up Label Center, znajdującego się na krzywej zrównoważonego wzrostu i który szacuje, że jego liczba pracowników potroi się w przeciągu pięciu lat.

18.04.2019 | przeczytano: 350 razy
Efekty specjalne

Publikacje książkowe (6): Efekty specjalne

W dobie gospo­darki ryn­ko­wej, okładka, oprócz funk­cji ochron­nej i infor­ma­cyj­nej, pełni też rolę  mar­ke­tin­gową i jako swo­iste opa­ko­wa­nie pro­duktu, ma za zada­nie wpły­nąć wyglą­dem na decy­zje zaku­powe klienta. Wydawcy i ich pro­jek­tanci dwoją się i troją nad wymy­śla­niem prze­róż­nych efek­tów spe­cjal­nych, któ­rymi zamie­rzają wes­przeć osią­gnię­cie celu sprze­da­żo­wego. Omó­wimy dziś kilka takich zabiegów.

14.04.2019 | przeczytano: 1092 razy
Artykuły z cyklu Publikacje książkowe
5. edycja konkursu Chespa Packaging Design: Słoik miodu lub butelka wina

Trwa nabór prac do piątej edycji konkursu Chespa Packaging Design. W tym roku zadania projektowe przygotowane zostały przez partnera konkursu, firmę: Piwnice Półtorak Wine & Spirits oraz przez organizatora konkursu – firmę Chespa. Termin nadsyłania projektów upływa 20.04.2019 r.

20.03.2019 | przeczytano: 387 razy
Kolbus na wiosennych wydarzeniach w branży opakowań

Firma Kolbus i jej lokalne, polskie przedstawicielstwo – Introzap, będzie obecna na dwóch zbliżających się wydarzeniach branżowych, skierowanych do szeroko rozumianej branży opakowań. W dniach 2-3 kwietnia, podczas targów Packaging Innovations w Warszawie, na stoisku firmy Introzap będą promowane zaawansowane rozwiązania Kolbus przeznaczone do produkcji opakowań luksusowych z tektury litej. Nieco wcześniej, podczas targów CCE International w Monachium (12-14 marca), zwiedzający stoisko firmy Kolbus będą mogli zapoznać się z ofertą przejętego przez nią w ub.r. brytyjskiego producenta – BCS Autobox, specjalizującego się w maszynach do wytwarzania opakowań z tektury falistej.

06.03.2019 | przeczytano: 589 razy
Kreatywny konkurs drukarni internetowej Chroma

18 lutego rozpoczął się konkurs drukarni internetowej Chroma, pod hasłem ,,Wizytówki w Chromie nabierają kształtów”. Każdy, kto zaprojektuje kreatywną wizytówkę, może wygrać nagrodę pieniężną lub nocleg w butikowym hotelu w górach. Zgłoszenia można przesyłać do 3 marca 2019 r.

27.02.2019 | przeczytano: 391 razy

Xerox Polska zaprezentuje się na 15 Międzynarodowych Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw. Podczas jednej z największych imprez targowych branży reklamy w Polsce będzie można zobaczyć najnowsze i innowacyjne systemy drukujące – Xerox Iridesse oraz Versant 3100.

08.02.2019 | przeczytano: 169 razy
Pierwsza maszyna Scodix Ultra 2 PRO + Foil w Polsce

Scodix Ultra to wszechstronne, cyfrowe rozwiązanie do uszlachetniania wydruków. Wydruki mogą być wykańczane między innymi lakierem wybiórczym oraz folią metaliczną, połączone z różnego rodzaju podłożami - między innymi offsetowymi, cyfrowymi, plastikowymi, laminowanymi i nielaminowanymi, a także powlekanymi i niepowlekanymi. Dzięki temu, technologia daje możliwość realizowania zleceń wydruków komercyjnych takich jak wizytówki, kartki z życzeniami, foldery, okładki na książki, broszury, etykiety czy opakowania już od 1 szt.

10.01.2019 | przeczytano: 440 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 61)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764