logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

webdesign: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28
Uzależnienie od interfejsu. Rozmowa z dr. Wojciechem Glacem i dr. Jakubem Kusiem

W ramachpodcastu Katarzyna Szymielewicz przeprowadziła dwie rozmowy ze specjalistami, w których szukała odpowiedzi na pytanie, jakie mechanizmy utrzymują uwagę użytkowników w mediach społecznościowych.

06.11.2022 | przeczytano: 474 razy
Krupa i Barański zasilają zespół Schulz brand friendly

Schulz brand friendly nie zwalnia tempa w dobie kryzysu koronawirusa, a wręcz znacznie przyspiesza i powiększa kadrę. Do działu client service dołącza Martyna Krupa, a do kreacji Szczepan Barański. Agencja uruchamia jeszcze 6 nowych rekrutacji: do działu kreacji oraz na stanowisko social media group head.

30.04.2020 | przeczytano: 942 razy
Awanse w dziale client engagement VMLY&R

W pierwszym kwartale tego roku do grona group account managerów agencji VMLY&R (Marta Gaś-Dmowska i Michał Brzęczkowski) dołączyli i tym samy awansowali: Anna Góreczna oraz Bartosz Mazurek. Adam Augustynowicz awansował na stanowisko regional business coordinator.

06.04.2020 | przeczytano: 1811 razy
Nowa logo i layout porównywarki totalmoney.pl

Totalmoney.pl, kompleksowa porównywarka produktów finansowych, przeszła ostatnio sporą metamorfozę. Zmienił się nie tylko wygląd strony ale - przede wszystkim - zmienił się jej charakter.

25.04.2018 | przeczytano: 1591 razy
UX/UI conference: Projektowanie przyjaznych serwisów i aplikacji

GigaCon, organizator konferencji dla branży IT, zaprasza na 2-dniową konferencję UX/UI conference, która odbędzie się w dniach 23-24 kwietnia w Hotelu Dębowa Góra Active & Spa.

15.03.2018 | przeczytano: 995 razy
Nowa strona WWF Polska od K2

Agencja K2 zaprojektowała i wdrożyła nowy serwis internetowy Fundacji WWF Polska. Strona polskiego oddziału jednej z największych na świecie organizacji chroniących środowisko naturalne (www.wwf.pl) została zbudowana w oparciu o nowoczesne standardy technologiczne, przyjazny interfejs i prostą nawigację.

02.02.2018 | przeczytano: 565 razy
Homebook.pl z nową identyfikacją wizualną i funkcjonalnościami

Homebook.pl - platforma internetowa skupiająca entuzjastów i profesjonalistów projektowania wnętrz na koniec 2017 roku zaczęła wdrażać nową identyfikację wizualną, odświeżyła serwis i wprowadziła nowy logotyp. Efekty tych działań możemy zobaczyć już dziś, cały proces zakończy się w lutym. Portal ujawnia też najnowsze statystki, podsumowując rekordowy dla siebie rok.

02.02.2018 | przeczytano: 1041 razy
Droopler: Bezpłatny system tworzenia stron na bazie Drupala

Droptica, polska firma zajmująca się tworzeniem i wsparciem serwisów w systemie Drupal wprowadza na rynek idealny system do budowania stron internetowych. Droopler został stworzony z myślą o małych i średnich firmach. System został zaprojektowany tak, aby pozwalał na proste i elastyczne modyfikowanie treści, które jednocześnie świetnie się prezentują.

15.01.2018 | przeczytano: 1378 razy (komentarzy: 14)
Armstrong w nowej odsłonie on-line

Producent akustycznych sufitów podwieszanych odświeżył stronę www. Nowa strona zawiera jeszcze więcej galerii z inspiracjami ciekawych wnętrz, ale także wszystkie opisy i dane techniczne dotyczące całej oferty sufitów i systemów zawieszeń.

15.01.2018 | przeczytano: 467 razy
Ceramika Paradyż z nową stroną internetową

W odpowiedzi na preferencje zakupowe Klientów, jak i najnowsze trendy w poszukiwaniu inspiracji w urządzaniu wnętrz, Ceramika Paradyż uruchomiła nową wersję strony internetowej. Serwis wyróżnia intuicyjny system nawigacji, dzięki któremu Klienci łatwo mogą odnaleźć nie tylko poszukiwane płytki, ale także całe kolekcje wraz z dużą ilością materiałów inspiracyjnych.

14.01.2018 | przeczytano: 592 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 28)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764