logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

wideo marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21
Joanna Bosakirska: z Media Direction OMD do Veovee

Do Veovee, warszawskiej agencji digitalowej, dołączyła Joanna Bosakirska. Jako Chief Business Officer stanęła na czele działu client service i będzie odpowiedzialna m.in. za jego rozwój. Zespół agencji zasili również Milena Wieleńska oraz Karol Giżowski. Oboje objęli stanowiska Account Managerów.

20.09.2023 | przeczytano: 1194 razy
Rola wideo marketingu w budowaniu wizerunku marki

Wideo to jeden z najważniejszych elementów współczesnego marketingu internetowego. Bez względu na to, czy przyjmuje formę viralowych filmików, chwytliwych animacji czy rozbudowanych vlogów - jego rolę w budowaniu wizerunku marki ciężko jest przecenić. Dzięki formie wideo możesz dotrzeć do odbiorców ze zwięzłym, czytelnym i atrakcyjnym przekazem. Zobacz, co możesz zrobić, aby wykorzystać potencjał wideo marketingu w budowaniu wizerunku swojej marki.

02.09.2022 | przeczytano: 933 razy

W 2022 roku 86% przedsiębiorstw wykorzysta wideo do promocji swojej marki lub produktów, szacują eksperci z firmy Wyzowl. Jednocześnie aż dwóch na trzech ankietowanych marketerów zapowiedziało, że zwiększy lub przynajmniej utrzyma swoje wydatki na ten cel.

07.04.2022 | przeczytano: 537 razy

Jednym z największych trendów marketingowych ubiegłego roku niewątpliwie było pojawienie się Instagram TV – IGTV, czyli formatu pozwalającego na dodawanie dłuższych materiałów wideo, z możliwością ich przewijania. Niesłabnącą popularnością cieszyły się również stories znikających po 24 godzinach na Facebooku, Instagramie czy Whatsapp. Przykłady te pokazują, że aby zbudować solidną strategię marketingową, trzeba być na bieżąco z aktualnymi trendami marketingowymi, które wykorzystuje coraz więcej światowych marek.

28.05.2019 | przeczytano: 467 razy

Firma Newspoint, specjalizująca się w monitoringu mediów, przygotowała obszerny poradnik o audytach mediowych przeznaczony dla każdego, idącego z duchem czasu marketera i PR-owca. Zawiera on wszystkie informacje, jak analizować aktywność mediową własnej firmy oraz marki i porównywać się z konkurencją. Co mierzyć w poszczególnych kanałach, żeby wiedzieć, czy dany materiał lepiej skonwertował od poprzedniego. To baza wiedzy o miarach sukcesu w najważniejszych obszarach biznesu.

22.05.2019 | przeczytano: 636 razy

W dzisiejszych czasach większość osób korzysta z Internetu głównie na urządzeniach mobilnych, a najchętniej eksplorowanym rodzajem treści jest wideo. Jakie rozwiązania warto wykorzystać w swojej strategii w 2019 roku?

21.01.2019 | przeczytano: 830 razy
Sztuczna inteligencja – droga do rewolucji wideo marketingu?

Sztuczna inteligencja zrewolucjonizowała sposób, w jaki marki docierają online do swoich klientów. Zarówno marketerzy, jak i klienci coraz chętniej wykorzystują AI do realizacji celów sprzedażowych. Wiele wskazuje na to, że niebawem treści wideo będą kształtowane głównie przez sztuczną inteligencję. Czy czeka nas zatem rewolucja w wideo marketingu?

01.10.2018 | przeczytano: 633 razy
Moc personalizacji w wideo marketingu

Z raportu przeprowadzonego przez Wave9 wynika, że aż 89% użytkowników Internetu ogląda głównie wideo. Z kolei według HubSpot, spersonalizowane wideo generuje o 42% więcej zysków, niż niespersonalizowane treści. Dzieje się tak, ponieważ taki przekaz generuje dwukrotnie więcej zaangażowania i reakcji. Jakie korzyści płyną z tworzenia spersonalizowanego wideo i na jakie trendy warto postawić w 2018 roku?

22.01.2018 | przeczytano: 914 razy
Wideo marketing jako content marketing

Wideo marketing to długofalowe budowanie świadomości marki i produktu do którego wykorzystywany jest format video.

08.01.2018 | przeczytano: 1336 razy
Trendy w wideo marketingu na 2018

Według badania AdEx w pierwszym kwartale 2017 roku udział wideo w reklamach internetowych wzrósł do 20,1%. Chociaż rok 2017 niewątpliwie był rokiem wideo marketingu, eksperci prognozują, że w 2018 jego udział w rynku będzie jeszcze większy. Na co zatem warto postawić w nadchodzącym roku, planując działania marketingowe?

13.11.2017 | przeczytano: 837 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764