logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

wkład: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 627

Rankomat.pl od 2008 roku pomaga w znalezieniu najlepszych ubezpieczeń, a obecnie także produktów finansowych i GSM. To największa w Polsce porównywarka polis OC dla kierowców i innych ubezpieczeń (podróży, mieszkania, NNW, na życie i zdrowie) oraz pożyczek i smartfonów w kilkunastu firmach jednocześnie. Klienci mogą w kilka minut znaleźć konkurencyjne oferty, a doradcy pomagają w znalezieniu optymalnego rozwiązania i zaoszczędzeniu na rachunku – nawet o połowę.

12.08.2019 | przeczytano: 129 razy
100x40 - wystawa plakatu o twórcach polskiej kultury

Wystawa 100x40 ma na celu prezentację sylwetek 40 artystek i artystów, którzy mieli znaczący wpływ na kształtowanie się polskiej kultury ostatniego stulecia. Grupa studentów i doktorantów z Akademii Sztuk Pięknych chce pokazać, że oprócz niekwestionowanych ojców niepodległości, którymi byli politycy, działacze i żołnierze, swój niebagatelny wkład w budowanie polskiej tożsamości mieli również artyści.

31.07.2019 | przeczytano: 801 razy

Związek Firm Public Relations ogłosił wyniki badania wynagrodzeń i stawek godzinowych za usługi konsultantów w firmach z sektora PR. W tegorocznej edycji badania wynagrodzeń udział wzięło 20 agencji public relations zrzeszonych w ZFPR. Informacje prezentowane w raporcie zawierają opracowane statystycznie dane uzyskane metodą kwestionariuszową, które zostały zweryfikowane przez zespół analityków z Willis Towers Watson Polska.

30.07.2019 | przeczytano: 147 razy
Deepfake - nowy etap wojny informacyjnej?

To może być kolejny etap wojny informacyjnej przed wyborami prezydenckimi w 2020 roku. Technologia deepfake daje praktycznie nieograniczone możliwości, a można ją wykorzystywać domowymi sposobami. Zmanipulowane filmy wideo, dzięki sztucznej inteligencji są nie do odróżnienia od prawdziwych nagrań. Mogą służyć do produkcji na masową skalę fake newsów. Trwają pracę nad oprogramowaniem, które ma pomóc ocenić prawdziwość pojawiających się filmów.

29.07.2019 | przeczytano: 254 razy

Z początkiem lipca ruszyła kampania ekologiczna pod hasłem Lato z klimatem, która skierowana jest do mieszkańców regionu. - Kampania ma skłonić to zmiany zachowań i uzmysłowić, że temat dotyczy nas wszystkich tu i teraz - mówi pomysłodawczyni inicjatywy, posłanka na Sejm RP Gabriela Lenartowicz

29.07.2019 | przeczytano: 108 razy
Podróbki zdominowały rynek materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Firma HP przedstawiła wnioski z sondażu przeprowadzonego na zlecenie amerykańskiego producenta przez agencję badawczą Harris Interactive. Zgodnie z wynikami analizy, ryzyko zakupu podrobionych materiałów eksploatacyjnych do drukarek jest dziś wyższe, niż kiedykolwiek przedtem.

15.07.2019 | przeczytano: 265 razy
Bamboo Ink i Bamboo Ink Plus – inteligentne rysiki optymalizowane dla Windows Ink

Firma Wacom zaprezentowała dwa nowe inteligentne rysiki optymalizowane dla Windows Ink. Dzięki nowym rysikom Bamboo Ink Plus i Bamboo Ink pisanie, notowanie, a nawet rysowanie w Windows jest teraz bardziej intuicyjne niż kiedykolwiek.

08.07.2019 | przeczytano: 139 razy
Do rodziny tabletów Intuos Pro dołącza model w rozmiarze S

Rodzina tabletów piórkowych Wacom Intuos Pro powiększyła się o nowy model w rozmiarze Small. Podobnie jak jego więksi odpowiednicy, Intuos Pro Small oferuje szeroki wachlarz funkcji stworzonych specjalnie z myślą o profesjonalistach z branży kreatywnej, takich jak graficy, fotografowie i projektanci.

28.06.2019 | przeczytano: 271 razy
Ruszyła kampania 20 lat Sar Effie Poland

Z okazji 20-lecia SAR Effie Poland, przy wsparciu Saatchi & Saatchi, Prodigious oraz Starcom – spółek z Grupy Publicis – stworzył wyjątkową kampanię promującą ten jubileusz. Kampania jest o tyle niezwykła, że wykorzystuje typografię generatywną do stworzenia pierwszych na świecie logotypów wygenerowanych ze wspomnień, spostrzeżeń i przeżyć osób związanych z Effie Poland.

28.06.2019 | przeczytano: 331 razy
Uwaga specjaliści od namingu: Konkurs na nazwę planety!

Międzynarodowa Unia Astronomiczna (IAU) wraz z Polskim Towarzystwem Astronomicznym (PTA) ogłaszają ogólnonarodowy konkurs na nazwy dla planety pozasłonecznej i jej gwiazdy. To część globalnej inicjatywy podjętej w ramach obchodów stulecia IAU – każdy kraj otrzymuje prawo nadania nazwy jednej gwieździe oraz krążącej wokół niej planecie. Swoje propozycje może zgłosić każdy – dowolna osoba, organizacja, szkoła lub instytucja.

22.06.2019 | przeczytano: 461 razy
1 2 3
Strona 1/63 (artykułów: 627)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764