logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

wklejki: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
 Wkłady – część 2.

Publikacje książkowe (8): Wkłady – część 2.

Nie­prze­my­ślane roz­miesz­cze­nie mate­ria­łów w skład­kach, może skut­ko­wać wzro­stem kosz­tów pro­duk­cji, a nawet unie­moż­li­wić reali­za­cję zle­ce­nia według  usta­lo­nych zało­żeń. Także wymiary nie­któ­rych mate­ria­łów, jakie winne być umiesz­czone w publi­ka­cji, mogą nastrę­czyć wielu pro­ble­mów, zwłasz­cza wtedy, gdy znacz­nie prze­kra­czają one for­mat składki pod­sta­wo­wej. Spró­bu­jemy się dziś tym tema­tom przyjrzeć.

04.05.2019 | przeczytano: 4681 razy
Artykuły z cyklu Publikacje książkowe
Wkłady – część 1.

Publikacje książkowe (7): Wkłady – część 1.

Nie szata zdobi czło­wieka, ani okładka książkę. Trudno zgo­dzić się z tym stwier­dze­niem, a jed­nak w obu przy­pad­kach to, co naprawdę war­to­ściowe i trwałe, ukryte jest pod zewnętrzną, wysta­wioną na publiczny widok powłoką i zapra­sza nas do spo­tka­nia ze sobą, na zupeł­nie innym pozio­mie. Nawet naj­pięk­niej wyko­nana okładka, nie zastąpi mery­to­rycz­nej war­to­ści tre­ści książki,  wydru­ko­wa­nej  na stro­ni­cach jej wkładu.

19.04.2019 | przeczytano: 6804 razy
Artykuły z cyklu Publikacje książkowe
Barwne opakowania potrafią być modne. Polska reklama w nurcie narodowym

Pomimo kryzysu gospodarczego, jaki zapanował w Polsce po I wojnie światowej, rodzimi przedsiębiorcy zdawali sobie sprawę, że również kolorowe opakowania są istotnym elementem w kampanii reklamowej danego produktu. Już na początku XX wieku wśród licznych, reklamowych etykiet zaobserwować możemy wykorzystanie ludowych motywów do celów promocyjnych.

31.05.2013 | przeczytano: 6582 razy
Trzy pytania

Z pamiętnika Chochlika (27): Trzy pytania

Szanowny Kliencie. Pewno wydaje Ci się, że możesz wreszcie stanąć przed obliczem naszych przemiłych Pań z kalkulacji i z podniesionym czołem spojrzeć im głęboko w sześcioro oczu zgrupowanych w trzy powabne pary. Być może jesteś nawet zdecydowany oznajmić im dumnie: Pani Grażyno, Pani Joanno, Pani Anno – posiadam komplet danych potrzebnych do zrobienia rzetelnej, acz przyjaznej Klientowi kalkulacji na druk książki. Która z Pań zechce mnie obsłużyć?

26.02.2012 | przeczytano: 2689 razy
Artykuły z cyklu Z pamiętnika Chochlika

To, że jakaś organizacja wysyła do internautów listy z prośbą o zaprzestanie naruszania praw autorskich, to nic nowego. Jeśli jednak ta sama organizacja nie ma żadnych zastrzeżeń do gigantów takich jak YouTube i jednocześnie w ramach zadośćuczynienia domaga się od małych serwisów darmowej reklamy, to do jej działań można mieć zastrzeżenia - uważa Dziennik Internautów.

15.06.2008 | przeczytano: 2311 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764