logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

wybory 2024: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21
Telewizja Polska ogłosiła zasady emisji spotów wyborczych

Biuro Reklamy TVP opublikowało zasady rozpowszechniania płatnych audycji wyborczych oraz cennik czasu reklamowego obowiązujący podczas kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego.

10.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 371 razy
Politycy w social mediach - twórcy i obserwatorzy

Wraz z ciągłym rozwojem technologicznym, standardy polityczne ulegają nieustannym zmianom. Już nie banery, ulotki czy rzeczywiste rozmowy z wyborcami są złotym środkiem do osiągania najlepszych rezultatów wyborczych. Polityka przeniosła się na najpopularniejsze współcześnie platformy społecznościowe, takie jak: Instagram i X (dawniej: Twitter). Analizując krajobraz polityczny po wyborach parlamentarnych, agencja doradcza PRCN postanowiła zbadać aktywność polityków w kanałach społecznościowych. W badaniu wskazano m.in najaktywniejszych twórców internetowych wśród posłów na Sejm RP i członków Rady Ministrów, porównano także aktywność przedstawicieli koalicji i opozycji oraz zbadano preferencje platform wśród parlamentarzystów.

09.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 559 razy
#BrukselaToNieKurort - kampania przed wyborami do PE

Z początkiem maja wystartowała kampania #BrukselaToNieKurort zachęcająca do świadomego głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Kampania kładzie nacisk na wyzwania, przed którymi stoi obecnie Europa - agresywna Rosja, zmiana klimatu i cyberzagrożenia - a do sprostania którym potrzebne są konkretne umiejętności. Zdaniem twórców kampanii, „Bruksela” nie powinna być sposobem na „polityczne wakacje”, a miejscem, gdzie kompetentne osoby decydują o losach Polski i Europy.

09.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 307 razy
Google: W Warszawie o walce z dezinformacją w Europie Środkowo-Wschodniej

Podsumowanie tematów omawianych podczas regionalnego wydarzenia „Fighting Misinformation Online: Election Integrity in the Age of AI”, które odbyło się w Warszawie.

30.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 308 razy
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow

Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów miast wojewódzkich jest top influencerem?” , aktywność kandydatów w mediach społecznościowych wywarła niepodważalny wpływ na ostateczne wyniki wyborów. Wielu z TOP kandydatów na prezydentów miast wojewódzkich na platformach społecznościowych już w I turze zdeklasowało rywali.

18.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 246 razy
Telewizja Polska S.A. formalnie postawiona w stan likwidacji

W poniedziałek, 8 kwietnia br. Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy wpisał do Krajowego Rejestru Sądowego Daniela Gorgosza jako likwidatora. Do KRS zostało wpisane postawienie Telewizji Polskiej w stan likwidacji.

09.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 220 razy
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji

W związku z pojawiającymi się w przestrzeni publicznej insynuacjami o rzekomym udziale dziennikarza TVP - Marka Czyża w kampanii wyborczej jednej z kandydatek na urząd prezydenta Zabrza - Agnieszki Rupniewskiej, Telewizja Polska wyjaśnia, że materiał z udziałem kandydatki i dziennikarza był jedynie zapowiedzią wywiadu, jaki pojawił się na autorskim kanale Marka Czyża w serwisie YouTube.

09.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 181 razy
Wybory samorządowe - kandydaci w social mediach

W dzisiejszych czasach media społecznościowe odgrywają znaczącą rolę w komunikacji politycznej, umożliwiając politykom bezpośrednią interakcję z wyborcami. W najnowszym raporcie firmy doradczej PRCN sprawdzono, którzy z kandydatów na prezydentów miast wojewódzkich najlepiej radzą sobie na Instagramie oraz na platformie X (dawniej Twitter). Raport pokazuje, jak politycy wykorzystują platformy społecznościowe do promowania swoich idei, budowania wizerunku oraz angażowania się w dialog z obywatelami. Na jego podstawie wskazano top influencerów spośród kandydatów na prezydentów miast.

04.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 524 razy
Dezinformacja z użyciem AI - wpływ na wyniki wyborów

W Europie i na świecie rusza maraton wyborczy. Za nami pierwsze tury wyborów regionalnych w Hiszpanii i Włoszech. Przed nami głosowanie w wyborach samorządowych w Polsce, do europarlamentu czy wybory prezydenckie w USA. Czy wynik wyborów może być zagrożony w wyniku ataków cyberprzestępców? Co może wpływać na nasze głosowanie- zastanawia się Shamla Naidoo, adiunkt prawa na Uniwersytecie w Illinois Chicago School of Law oraz jednocześnie dyrektor ds. strategii i innowacji w chmurze w Netskope a także Michał Borowiecki, Dyrektor Regionalny Netskope na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią.

04.04.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 1067 razy (komentarzy: 9)
Powyborcze sprzątanie i recykling materiałów reklamowych

Zarówno 2023 rok, jak i 2024 obfitują w wybory. Za nami wybory do Sejmu i Senatu, a przed nami te samorządowe. W maju natomiast do Parlamentu Europejskiego. Podczas kampanii generowane są tysiące, a może nawet miliony materiałów wyborczych, które z czasem trafiają na śmietnik. Jak je zagospodarować w inny sposób? Są na to metody.

30.03.2024 | Porady ekspertów | przeczytano: 999 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764