W dobie gospodarki rynkowej, okładka, oprócz funkcji ochronnej i informacyjnej, pełni też rolę marketingową i jako swoiste opakowanie produktu, ma za zadanie wpłynąć wyglądem na decyzje zakupowe klienta. Wydawcy i ich projektanci dwoją się i troją nad wymyślaniem przeróżnych efektów specjalnych, którymi zamierzają wesprzeć osiągnięcie celu sprzedażowego. Omówimy dziś kilka takich zabiegów.
14.04.2019 | przeczytano: 5008 razy28 kwietnia 2015 r. miało miejsce posiedzenie Sądu Konkursowego Złotego Medalu Międzynarodowych Targów Poznańskich na targach POLIGRAFIA 2015, któremu przewodniczył dr inż. Jerzy Hoppe z Centralnego Ośrodka Badawczo – Rozwojowego Przemysłu Poligraficznego z Warszawy. Spośród 6 zgłoszonych produktów nagrodzono 5.
04.05.2015 | przeczytano: 3706 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |