logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsztaty: Komunikacja wizualna - klucz do sukcesu marki

  PR 25.03.2018, przeczytano 583 razy

Komunikacja wizualna stanowi istotny element strategii marek. Pozwala wyróżnić się na tle konkurencji oraz budować atrakcyjny wizerunek poprzez demonstrację wyznawanych wartości. O tym jak sprawić, żeby komunikacja wizualna przyczyniła się do sukcesu firmy, 27 marca we wrocławskim Idea Hub opowie Bogumił Mateja, doświadczony projektant.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty%3A-komunikacja-wizualna---klucz-do-sukcesu-marki,35923,artykul.html

Podczas spotkania prowadzący wyjaśni dlaczego żadna firma nie powinna zapominać o komunikacji wizualnej. Wskaże jakie są główne zasady jej tworzenia. Omówi dlaczego w skutecznym budowaniu wizerunku marki niezbędny jest system identyfikacji wizualnej. Uczestnicy dowiedzą się także jakie są korzyści z budowania spójnej i świadomej komunikacji wizerunkowej. Ponadto, na zgromadzonych czekają praktyczne porady oraz przykłady dobrych praktyk.

Prowadzący warsztaty, Bogumił Mateja to entuzjasta kreatywnego podejścia w designie oraz biznesie, projektant oraz dyrektor kreatywny. Odpowiada za kompleksowe kreacje dziesiątek kampanii reklamowych realizowanych na potrzeby klientów z różnych branż. Obecnie specjalizuje się w budowaniu i projektowaniu komunikacji wizualnej marek prowadząc studio BMD oraz współtworząc projekt Relation.

Warsztaty „Komunikacja wizualna, czyli ostatni krok w procesie budowania silnej marki” odbędą się 27 marca w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się w serwisie Evenea pod adresem: www.komunikacjawizualnawhubie.evenea.pl.

Źródło: Idea Hub


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: esaja

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764