logo
WIADOMOŚCI

Warsztaty Alma Trend z termotransferu podczas Festiwaldruku.pl

   15.05.2017, przeczytano 558 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „Amazing but true – czyli zaskakujące możliwości termotransferu” przebiegać będą warsztaty, które podczas FestiwalDruku.pl przeprowadzi firma Alma Trend.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty-alma-trend-z-termotransferu-podczas-festiwaldruku.pl,32469,artykul.html

Termotransfer jest technologią umożliwiającą zdobienie na takich tkaninach jak bawełna, poliester, mieszankach poliestru i bawełny, skórze oraz na tkaninach elastycznych. Podczas warsztatów uczestnicy będą samodzielnie aplikować grafiki na różne podłoża wykorzystując folie i papiery termotransferowe, ze szczególnym wskazaniem na nowości oferowane przez firmę TheMagicTouch.

W czasie warsztatów specjaliści od termotransferu wskażą zalety, rozwieją ewentualne wątpliwości oraz w praktyce zaprezentują nietypowe i zaskakujące możliwości technologii, dzięki której zaspokojenie potrzeb klientów indywidualnych stało się nie tylko możliwe, ale równocześnie opłacalne.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 13-14  września 2017 r. Organizatorem targów reklamy i poligrafii jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone