logo
WIADOMOŚCI

Warsztaty Alma Trend z termotransferu podczas Festiwaldruku.pl

Mateusz Zawiślak   15.05.2017, przeczytano 522 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „Amazing but true – czyli zaskakujące możliwości termotransferu” przebiegać będą warsztaty, które podczas FestiwalDruku.pl przeprowadzi firma Alma Trend.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty-alma-trend-z-termotransferu-podczas-festiwaldruku.pl,32469,artykul.html

Termotransfer jest technologią umożliwiającą zdobienie na takich tkaninach jak bawełna, poliester, mieszankach poliestru i bawełny, skórze oraz na tkaninach elastycznych. Podczas warsztatów uczestnicy będą samodzielnie aplikować grafiki na różne podłoża wykorzystując folie i papiery termotransferowe, ze szczególnym wskazaniem na nowości oferowane przez firmę TheMagicTouch.

W czasie warsztatów specjaliści od termotransferu wskażą zalety, rozwieją ewentualne wątpliwości oraz w praktyce zaprezentują nietypowe i zaskakujące możliwości technologii, dzięki której zaspokojenie potrzeb klientów indywidualnych stało się nie tylko możliwe, ale równocześnie opłacalne.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 13-14  września 2017 r. Organizatorem targów reklamy i poligrafii jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Flaga „sektorówka” wraca do gry
Kibice Biało-Czerwonych, którzy wybrali się do Strefy Kibica na PGE Narodowym, na pierwszy mecz Polaków z Senegalem podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji, mogli kibicować polskim piłkarzom na tle najsłynniejszej, ogromnej flagi sektorówki, która została stworzona dla polskiej reprezentacji podczas Euro 2012.
Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach: Akcja konsumencka Lecha Premium
Leszek po raz kolejny zachęca swoich fanów do wejścia w wakacyjny, festiwalowy klimat. W tym roku przygotował konkurs, w którym do zdobycia są wyjątkowe koszulki zaprojektowane przez młodych polskich designerów, inspirowane muzyką i festiwalami. Akcja potrwa przez całe wakacje, a każdy kolejny tydzień to szansa na zdobycie koszulki z innym unikatowym wzorem.
Spółka Procter & Gamble zwiększyła swoje zaangażowanie we wspieranie idei równości płci poprzez podjęcie szeregu nowych działań, zobowiązań i partnerstw mających na celu podniesienie różnorodności w całym łańcuchu dostaw branży kreatywnej. Celem jest osiągnięcie wierniejszego i bardziej pozytywnego przedstawiania kobiet w reklamie i mediach oraz...
Lody Koral komentują Mistrzostwa 2018 #tu i teraz
Zgodnie z tegoroczną strategią marketingową oraz hasłem „Pora na Koral #tu i teraz” ruszyła mundialowa akcja producenta lodów z Nowego Sącza. Specjalnie zaaranżowane studio komentatorskie Korala, relacje na żywo i piłkarski konkurs to tylko niektóre z atrakcji, jakie przygotowała marka kibicom i miłośnikom lodów.
Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos
Naruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, SMAV i Zuzanna Borucka to piątka influencerów, którzy zostali twarzami telewizyjnej kampanii marki chrupek Cheetos. Głównym celem współpracy jest promocja konkursu, w którym do wygrania są modowe gadżety od Cheetos: słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag, czyli dmuchane sofy. Kampania...
 
środa 20.06.2018, 65 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone