logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsztaty Alma Trend z termotransferu podczas Festiwaldruku.pl

   15.05.2017, przeczytano 574 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „Amazing but true – czyli zaskakujące możliwości termotransferu” przebiegać będą warsztaty, które podczas FestiwalDruku.pl przeprowadzi firma Alma Trend.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty-alma-trend-z-termotransferu-podczas-festiwaldruku.pl,32469,artykul.html

Termotransfer jest technologią umożliwiającą zdobienie na takich tkaninach jak bawełna, poliester, mieszankach poliestru i bawełny, skórze oraz na tkaninach elastycznych. Podczas warsztatów uczestnicy będą samodzielnie aplikować grafiki na różne podłoża wykorzystując folie i papiery termotransferowe, ze szczególnym wskazaniem na nowości oferowane przez firmę TheMagicTouch.

W czasie warsztatów specjaliści od termotransferu wskażą zalety, rozwieją ewentualne wątpliwości oraz w praktyce zaprezentują nietypowe i zaskakujące możliwości technologii, dzięki której zaspokojenie potrzeb klientów indywidualnych stało się nie tylko możliwe, ale równocześnie opłacalne.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 13-14  września 2017 r. Organizatorem targów reklamy i poligrafii jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764