logo
WIADOMOŚCI

Warsztaty Alma Trend z termotransferu podczas Festiwaldruku.pl

Mateusz Zawiślak   15.05.2017, przeczytano 484 razy
ilustracjastrzałka
Warsztaty Alma Trend z termotransferu podczas Festiwaldruku.pl

Pod hasłem „Amazing but true – czyli zaskakujące możliwości termotransferu” przebiegać będą warsztaty, które podczas FestiwalDruku.pl przeprowadzi firma Alma Trend.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty-alma-trend-z-termotransferu-podczas-festiwaldruku.pl,32469,artykul.html

Termotransfer jest technologią umożliwiającą zdobienie na takich tkaninach jak bawełna, poliester, mieszankach poliestru i bawełny, skórze oraz na tkaninach elastycznych. Podczas warsztatów uczestnicy będą samodzielnie aplikować grafiki na różne podłoża wykorzystując folie i papiery termotransferowe, ze szczególnym wskazaniem na nowości oferowane przez firmę TheMagicTouch.

W czasie warsztatów specjaliści od termotransferu wskażą zalety, rozwieją ewentualne wątpliwości oraz w praktyce zaprezentują nietypowe i zaskakujące możliwości technologii, dzięki której zaspokojenie potrzeb klientów indywidualnych stało się nie tylko możliwe, ale równocześnie opłacalne.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 13-14  września 2017 r. Organizatorem targów reklamy i poligrafii jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone