logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zgrzewanie bannerów: Warsztaty Heisslufttechnik na Festiwaldruku.pl

  PR 19.04.2017, przeczytano 305 razy
ilustracjastrzałka

Firma Heisslufttechnik podczas wrześniowych targów FestiwalDruku.pl zaprezentuje na swoim stoisku nową zgrzewarkę do banerów - Leister HEMTEK ST. To szybkie, nieskomplikowane i ekonomiczne rozwiązanie, które podczas warsztatów na stoisku firmy będzie można przetestować osobiście.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zgrzewanie-bannerow%3A-warsztaty-heisslufttechnik-na-festiwaldruku.pl,32197,artykul.html

Leister HEMTEK ST to nowa zgrzewarka stacjonarna marki Leister do zgrzewania krawędzi pod oczka, tuneli oraz wprowadzania linek w zgrzewanych kieszeniach wszystkich materiałów termoplastycznych m.in. banerów, siatek mesh i plandek. - Stanowi idealne rozwiązanie do obróbki jednobrytowych wydruków zarówno w małych agencjach reklamowych, jak i doskonałe uzupełnienie zgrzewarki samojezdnej w drukarniach wielkiego formatu. Model trafi do sprzedaży w czerwcu 2017 roku i będzie dostępny z dyszami 20, 30 lub 40 mm - mówi Marcin Nowakowski z firmy Heisslufttechnik.

Jak podkreśla Marcin Nowakowski, Hemtek ST to zgrzewarka "szyta na miarę". - W przypadku tego urządzenia, takie zagadnienia jak ograniczona ilość miejsca, brak specjalistycznego szkolenia, małe formaty czy duże serie banerów nie stanowią problemu. Podczas warsztatów, które będziemy organizować na FestiwalDruku.pl, pokażemy jest kompaktowe, intuicyjne i nieskomplikowane jest to urządzenie - dodaje.

Zgrzewarka posiada regulowaną prędkość 12m/min., temperaturę i przepływ powietrza. Podstawowe wyposażenie to komplet od razu gotowy do pracy (obejmuje pedał do sterowania nożnego i regulowaną przystawkę do prowadzenia linek i wywijania krawędzi w zakresie 10-100 mm). Główne zalety to oszczędność czasu i uproszczenie procesów produkcyjnych, niedroga eksploatacja i przystępna cena maszyny.


Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita...
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3: Nowy obiektyw Olympus
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 o 16,6-krotnym powiększeniu oferuje wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych – od szerokiego kąta do tele. Szybki i precyzyjny system AF obiektywu oraz jego uszczelniona, lekka i kompaktowa obudowa gwarantują doskonałe efekty zarówno podczas wykonywania zdjęć krajobrazowych, jak i fotografowania ludzi. Wszechstronność ED 12-200mm...
Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej
8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca...
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pracują dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pozyskały nowego klienta - Polsko-Amerykańską Komisję Fulbrighta. To kolejne wydarzenie agencji zorganizowane w stylu TEDx.
Isobar Polska wspiera wyprzedaż modeli Škody
Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za przygotowanie kampanii 360 wspierającej wyprzedaż modeli 2018 marki ŠKODA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764