logo
WIADOMOŚCI

Zgrzewanie bannerów: Warsztaty Heisslufttechnik na Festiwaldruku.pl

  PR 19.04.2017, przeczytano 294 razy
ilustracjastrzałka

Firma Heisslufttechnik podczas wrześniowych targów FestiwalDruku.pl zaprezentuje na swoim stoisku nową zgrzewarkę do banerów - Leister HEMTEK ST. To szybkie, nieskomplikowane i ekonomiczne rozwiązanie, które podczas warsztatów na stoisku firmy będzie można przetestować osobiście.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zgrzewanie-bannerow%3A-warsztaty-heisslufttechnik-na-festiwaldruku.pl,32197,artykul.html

Leister HEMTEK ST to nowa zgrzewarka stacjonarna marki Leister do zgrzewania krawędzi pod oczka, tuneli oraz wprowadzania linek w zgrzewanych kieszeniach wszystkich materiałów termoplastycznych m.in. banerów, siatek mesh i plandek. - Stanowi idealne rozwiązanie do obróbki jednobrytowych wydruków zarówno w małych agencjach reklamowych, jak i doskonałe uzupełnienie zgrzewarki samojezdnej w drukarniach wielkiego formatu. Model trafi do sprzedaży w czerwcu 2017 roku i będzie dostępny z dyszami 20, 30 lub 40 mm - mówi Marcin Nowakowski z firmy Heisslufttechnik.

Jak podkreśla Marcin Nowakowski, Hemtek ST to zgrzewarka "szyta na miarę". - W przypadku tego urządzenia, takie zagadnienia jak ograniczona ilość miejsca, brak specjalistycznego szkolenia, małe formaty czy duże serie banerów nie stanowią problemu. Podczas warsztatów, które będziemy organizować na FestiwalDruku.pl, pokażemy jest kompaktowe, intuicyjne i nieskomplikowane jest to urządzenie - dodaje.

Zgrzewarka posiada regulowaną prędkość 12m/min., temperaturę i przepływ powietrza. Podstawowe wyposażenie to komplet od razu gotowy do pracy (obejmuje pedał do sterowania nożnego i regulowaną przystawkę do prowadzenia linek i wywijania krawędzi w zakresie 10-100 mm). Główne zalety to oszczędność czasu i uproszczenie procesów produkcyjnych, niedroga eksploatacja i przystępna cena maszyny.


Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone