logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zgrzewanie bannerów: Warsztaty Heisslufttechnik na Festiwaldruku.pl

  PR 19.04.2017, przeczytano 925 razy
ilustracjastrzałka

Firma Heisslufttechnik podczas wrześniowych targów FestiwalDruku.pl zaprezentuje na swoim stoisku nową zgrzewarkę do banerów - Leister HEMTEK ST. To szybkie, nieskomplikowane i ekonomiczne rozwiązanie, które podczas warsztatów na stoisku firmy będzie można przetestować osobiście.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zgrzewanie-bannerow%3A-warsztaty-heisslufttechnik-na-festiwaldruku.pl,32197,artykul.html

Leister HEMTEK ST to nowa zgrzewarka stacjonarna marki Leister do zgrzewania krawędzi pod oczka, tuneli oraz wprowadzania linek w zgrzewanych kieszeniach wszystkich materiałów termoplastycznych m.in. banerów, siatek mesh i plandek. - Stanowi idealne rozwiązanie do obróbki jednobrytowych wydruków zarówno w małych agencjach reklamowych, jak i doskonałe uzupełnienie zgrzewarki samojezdnej w drukarniach wielkiego formatu. Model trafi do sprzedaży w czerwcu 2017 roku i będzie dostępny z dyszami 20, 30 lub 40 mm - mówi Marcin Nowakowski z firmy Heisslufttechnik.

Jak podkreśla Marcin Nowakowski, Hemtek ST to zgrzewarka "szyta na miarę". - W przypadku tego urządzenia, takie zagadnienia jak ograniczona ilość miejsca, brak specjalistycznego szkolenia, małe formaty czy duże serie banerów nie stanowią problemu. Podczas warsztatów, które będziemy organizować na FestiwalDruku.pl, pokażemy jest kompaktowe, intuicyjne i nieskomplikowane jest to urządzenie - dodaje.

Zgrzewarka posiada regulowaną prędkość 12m/min., temperaturę i przepływ powietrza. Podstawowe wyposażenie to komplet od razu gotowy do pracy (obejmuje pedał do sterowania nożnego i regulowaną przystawkę do prowadzenia linek i wywijania krawędzi w zakresie 10-100 mm). Główne zalety to oszczędność czasu i uproszczenie procesów produkcyjnych, niedroga eksploatacja i przystępna cena maszyny.


Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764