logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zgrzewanie bannerów: Warsztaty Heisslufttechnik na Festiwaldruku.pl

  PR 19.04.2017, przeczytano 323 razy
ilustracjastrzałka

Firma Heisslufttechnik podczas wrześniowych targów FestiwalDruku.pl zaprezentuje na swoim stoisku nową zgrzewarkę do banerów - Leister HEMTEK ST. To szybkie, nieskomplikowane i ekonomiczne rozwiązanie, które podczas warsztatów na stoisku firmy będzie można przetestować osobiście.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zgrzewanie-bannerow%3A-warsztaty-heisslufttechnik-na-festiwaldruku.pl,32197,artykul.html

Leister HEMTEK ST to nowa zgrzewarka stacjonarna marki Leister do zgrzewania krawędzi pod oczka, tuneli oraz wprowadzania linek w zgrzewanych kieszeniach wszystkich materiałów termoplastycznych m.in. banerów, siatek mesh i plandek. - Stanowi idealne rozwiązanie do obróbki jednobrytowych wydruków zarówno w małych agencjach reklamowych, jak i doskonałe uzupełnienie zgrzewarki samojezdnej w drukarniach wielkiego formatu. Model trafi do sprzedaży w czerwcu 2017 roku i będzie dostępny z dyszami 20, 30 lub 40 mm - mówi Marcin Nowakowski z firmy Heisslufttechnik.

Jak podkreśla Marcin Nowakowski, Hemtek ST to zgrzewarka "szyta na miarę". - W przypadku tego urządzenia, takie zagadnienia jak ograniczona ilość miejsca, brak specjalistycznego szkolenia, małe formaty czy duże serie banerów nie stanowią problemu. Podczas warsztatów, które będziemy organizować na FestiwalDruku.pl, pokażemy jest kompaktowe, intuicyjne i nieskomplikowane jest to urządzenie - dodaje.

Zgrzewarka posiada regulowaną prędkość 12m/min., temperaturę i przepływ powietrza. Podstawowe wyposażenie to komplet od razu gotowy do pracy (obejmuje pedał do sterowania nożnego i regulowaną przystawkę do prowadzenia linek i wywijania krawędzi w zakresie 10-100 mm). Główne zalety to oszczędność czasu i uproszczenie procesów produkcyjnych, niedroga eksploatacja i przystępna cena maszyny.


Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wchodząca na rynek polski marka łososia MOWI właśnie wystartowała z wielokanałową kampanią reklamową “Salmon is Good, MOWI is Goodness”, której celem jest zmiana postrzegania łososia przez konsumentów oraz zwrócenie ich uwagi na walory kulinarne i bogate wartości odżywcze tej ryby.
Z wieloletnich dyskusji na temat etyki w PR jasno wynika, że konieczne jest przyjęcie i wdrożenie kodeksu wyznaczającego uniwersalne normy etyczne dla naszej branży. Dotychczasowe próby nie zakończyły się propozycją rozsądnego usprawnienia żadnego z istniejących kodeksów ani stworzenia nowych norm. Uważamy, że w obliczu fundamentalnych zmian jakie w...
Epson Polska rozbudowuje zespół sprzedaży i wsparcia technicznego
Sześcioro ekspertów z doświadczeniem w zakresie druku biznesowego dołączyło do zespołu Epson, co pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał polskiego rynku.
ING: kolejne opinie o firmach wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską
ING Bank Śląski w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm” udostępnił w sieci kolejne nagrania opinii klientów o małych firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską.
Microsoft otwiera Sklep Przyszłości na warszawskim Grochowie
Microsoft razem z 30 partnerami i globalnymi producentami urzeczywistnia wizję przestrzeni handlowej przyszłości. Koncept stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów w branży handlu detalicznego i usług, którzy korzystają z cyfrowych i fizycznych kanałów dostępu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764