logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsztaty Label Innovations już 13 września

   31.08.2018, przeczytano 973 razy
ilustracjastrzałka

Prace związane ze zmianą strategii, wdrożeniem zmian opakowania lub etykiety, zmianą lub rozszerzeniem kanałów dystrybucyjnych zawsze są procesem kosztownym, związanym z dużym ryzykiem i często przyprawiającym właścicieli firm o ból głowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty-label-innovations-juz-13-wrzesnia,37746,artykul.html

Jak przejść przez ten etap rozwoju płynnie, z maksymalnie zminimalizowanym ryzykiem oraz z gwarancją poodwodzenia? Odpowiedź może być prosta: zlecić zadanie doświadczone agencji marketingowej. Ale barierą w realizacji tego procesu dla małych i średnich firm jest często budżet, który często zaczyna się od kwoty 0,5 – 1 mln zł. Dlatego większość firm próbuje radzić sobie swoimi siłami, zlecając na zewnątrz etapy procesu, których nie jest w stanie zrealizować (np. projektowanie graficzne opakowania, zamówienie opakowań i etykiet, realizacja partii próbnej produktu). W efekcie popełniają wiele kosztownych błędów, finalnie nie uzyskując w pełni zamierzonych celów. W natłoku innych obowiązków, zawodzi koordynacja całego procesu.  

Taki scenariusz jest często rzeczywistością, ale czy koniecznością? Okazuje się, że coraz więcej polskich niewielkich firm może pochwalić się sukcesami we wrażaniu nowych marek produktowych oraz zmianie strategii na skuteczniejszą. Jak to osiągnęli?

Zapraszamy na warsztaty Label Innovations w dniu 13 września 2018, organizowane przez Etykiety.pl Etigraf. Wydarzenie towarzyszy targom Festiwal Marketingu organizowanym w Centrum Targowo – Kongresowym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Warsztaty Label Innovations są dedykowane właścicielom oraz osobom zarządzającymi markami oraz małymi i średnimi firmami, brand managerom oraz pracownikom działów marketingu. Podczas Label Innovations opieramy się na sprawdzonej wiedzy eksperckiej. Prelegentami są eksperci w dziedzinie opakowań: wykładowcy uniwersyteccy, technolodzy druku, projektanci opakowań, prawnicy i eksperci od projektów UE. Jest  to jedyne wydarzenie szkoleniowe, podczas którego analizujemy prawdziwe case study polskich marek produktowych. Uczestnicy poprzednich edycji wydarzenia podkreślają, że jest to jedyne miejsce, gdzie o opakowaniach mówi się językiem praktyków w przystępny sposób oraz dostarcza ciekawych rozwiązań  i inspiracji.

Podczas warsztatu  “Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową” opowiemy o procesie zmiany strategii, wdrożenia nowej linii produktowej, procesie realizacji nowego logo i opakowań na przykładzie polskiej marki produktów do dezynfekcji. Będzie to studium przypadku realizacji wdrożenia projektu strategicznego przy minimalnym wkładzie własnych nakładów producenta (zarówno finansowych, jak i zasobów osobowych), na przykładzie firmy Medisept. Będzie to historia współpracy właściciela marki oraz podmiotów zaangażowanych w projekt, wyszczególnieniem  punktów  krytycznych, które zadecydowały o sukcesie produktu na rynku.

W programie warsztatu znajdą się następujące zagadnienia:

  • Pozycjonowanie produktu, a kreacja opakowania produktu na przykładach wdrożonych opakowań produktów konsumenckich, w tym marki Medisept (prelegenci: Jarosław Grzesica - Strateg w studiu THIS  oraz Mateusz Bąkała  - Dyrektor Kreatywny w studiu THIS)
  • Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową (prelegenci: Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf oraz Iwona Studzińska, Dyrektor ds. Rozwoju)
  • Pozyskanie środków unijnych na realizację projektów wzorniczych (prelegent:  Kamil Pączkowski  - Design Director w studiu THIS)

Prelekcje odbędą się przy współudziale Doroty Jędruch – przedstawiciela firmy Medisept .

Ale to nie wszystkie zagadnienia, które poruszymy podczas warsztatów Label Innovations. Zapoznaj się z pełną tematyką na www.labelinnovations.pl

Źródło: Etykiety.pl Etigraf

www.etykiety.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764