logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsztaty Label Innovations już 13 września

   31.08.2018, przeczytano 428 razy
ilustracjastrzałka

Prace związane ze zmianą strategii, wdrożeniem zmian opakowania lub etykiety, zmianą lub rozszerzeniem kanałów dystrybucyjnych zawsze są procesem kosztownym, związanym z dużym ryzykiem i często przyprawiającym właścicieli firm o ból głowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty-label-innovations-juz-13-wrzesnia,37746,artykul.html

Jak przejść przez ten etap rozwoju płynnie, z maksymalnie zminimalizowanym ryzykiem oraz z gwarancją poodwodzenia? Odpowiedź może być prosta: zlecić zadanie doświadczone agencji marketingowej. Ale barierą w realizacji tego procesu dla małych i średnich firm jest często budżet, który często zaczyna się od kwoty 0,5 – 1 mln zł. Dlatego większość firm próbuje radzić sobie swoimi siłami, zlecając na zewnątrz etapy procesu, których nie jest w stanie zrealizować (np. projektowanie graficzne opakowania, zamówienie opakowań i etykiet, realizacja partii próbnej produktu). W efekcie popełniają wiele kosztownych błędów, finalnie nie uzyskując w pełni zamierzonych celów. W natłoku innych obowiązków, zawodzi koordynacja całego procesu.  

Taki scenariusz jest często rzeczywistością, ale czy koniecznością? Okazuje się, że coraz więcej polskich niewielkich firm może pochwalić się sukcesami we wrażaniu nowych marek produktowych oraz zmianie strategii na skuteczniejszą. Jak to osiągnęli?

Zapraszamy na warsztaty Label Innovations w dniu 13 września 2018, organizowane przez Etykiety.pl Etigraf. Wydarzenie towarzyszy targom Festiwal Marketingu organizowanym w Centrum Targowo – Kongresowym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Warsztaty Label Innovations są dedykowane właścicielom oraz osobom zarządzającymi markami oraz małymi i średnimi firmami, brand managerom oraz pracownikom działów marketingu. Podczas Label Innovations opieramy się na sprawdzonej wiedzy eksperckiej. Prelegentami są eksperci w dziedzinie opakowań: wykładowcy uniwersyteccy, technolodzy druku, projektanci opakowań, prawnicy i eksperci od projektów UE. Jest  to jedyne wydarzenie szkoleniowe, podczas którego analizujemy prawdziwe case study polskich marek produktowych. Uczestnicy poprzednich edycji wydarzenia podkreślają, że jest to jedyne miejsce, gdzie o opakowaniach mówi się językiem praktyków w przystępny sposób oraz dostarcza ciekawych rozwiązań  i inspiracji.

Podczas warsztatu  “Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową” opowiemy o procesie zmiany strategii, wdrożenia nowej linii produktowej, procesie realizacji nowego logo i opakowań na przykładzie polskiej marki produktów do dezynfekcji. Będzie to studium przypadku realizacji wdrożenia projektu strategicznego przy minimalnym wkładzie własnych nakładów producenta (zarówno finansowych, jak i zasobów osobowych), na przykładzie firmy Medisept. Będzie to historia współpracy właściciela marki oraz podmiotów zaangażowanych w projekt, wyszczególnieniem  punktów  krytycznych, które zadecydowały o sukcesie produktu na rynku.

W programie warsztatu znajdą się następujące zagadnienia:

  • Pozycjonowanie produktu, a kreacja opakowania produktu na przykładach wdrożonych opakowań produktów konsumenckich, w tym marki Medisept (prelegenci: Jarosław Grzesica - Strateg w studiu THIS  oraz Mateusz Bąkała  - Dyrektor Kreatywny w studiu THIS)
  • Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową (prelegenci: Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf oraz Iwona Studzińska, Dyrektor ds. Rozwoju)
  • Pozyskanie środków unijnych na realizację projektów wzorniczych (prelegent:  Kamil Pączkowski  - Design Director w studiu THIS)

Prelekcje odbędą się przy współudziale Doroty Jędruch – przedstawiciela firmy Medisept .

Ale to nie wszystkie zagadnienia, które poruszymy podczas warsztatów Label Innovations. Zapoznaj się z pełną tematyką na www.labelinnovations.pl

Źródło: Etykiety.pl Etigraf

www.etykiety.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita...
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3: Nowy obiektyw Olympus
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 o 16,6-krotnym powiększeniu oferuje wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych – od szerokiego kąta do tele. Szybki i precyzyjny system AF obiektywu oraz jego uszczelniona, lekka i kompaktowa obudowa gwarantują doskonałe efekty zarówno podczas wykonywania zdjęć krajobrazowych, jak i fotografowania ludzi. Wszechstronność ED 12-200mm...
Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej
8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca...
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pracują dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pozyskały nowego klienta - Polsko-Amerykańską Komisję Fulbrighta. To kolejne wydarzenie agencji zorganizowane w stylu TEDx.
Mimaki Europe rozpoczyna kampanię „Make the Difference”
Firma Mimaki, producent wielkoformatowych drukarek atramentowych i systemów tnących, rozpoczęła dziś kampanię pod hasłem „Make the Difference”, aby wyróżnić autorskie innowacje w dziedzinie druku oraz sukcesy klientów. Sam projekt, zainicjowany przez najbardziej inspirujące marki i dostawców usług druku w całej Europie, pokazuje różnorodność druku cyfrowego za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764