logo
WIADOMOŚCI

Warsztaty Label Innovations już 13 września

   31.08.2018, przeczytano 410 razy
ilustracjastrzałka

Prace związane ze zmianą strategii, wdrożeniem zmian opakowania lub etykiety, zmianą lub rozszerzeniem kanałów dystrybucyjnych zawsze są procesem kosztownym, związanym z dużym ryzykiem i często przyprawiającym właścicieli firm o ból głowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty-label-innovations-juz-13-wrzesnia,37746,artykul.html

Jak przejść przez ten etap rozwoju płynnie, z maksymalnie zminimalizowanym ryzykiem oraz z gwarancją poodwodzenia? Odpowiedź może być prosta: zlecić zadanie doświadczone agencji marketingowej. Ale barierą w realizacji tego procesu dla małych i średnich firm jest często budżet, który często zaczyna się od kwoty 0,5 – 1 mln zł. Dlatego większość firm próbuje radzić sobie swoimi siłami, zlecając na zewnątrz etapy procesu, których nie jest w stanie zrealizować (np. projektowanie graficzne opakowania, zamówienie opakowań i etykiet, realizacja partii próbnej produktu). W efekcie popełniają wiele kosztownych błędów, finalnie nie uzyskując w pełni zamierzonych celów. W natłoku innych obowiązków, zawodzi koordynacja całego procesu.  

Taki scenariusz jest często rzeczywistością, ale czy koniecznością? Okazuje się, że coraz więcej polskich niewielkich firm może pochwalić się sukcesami we wrażaniu nowych marek produktowych oraz zmianie strategii na skuteczniejszą. Jak to osiągnęli?

Zapraszamy na warsztaty Label Innovations w dniu 13 września 2018, organizowane przez Etykiety.pl Etigraf. Wydarzenie towarzyszy targom Festiwal Marketingu organizowanym w Centrum Targowo – Kongresowym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Warsztaty Label Innovations są dedykowane właścicielom oraz osobom zarządzającymi markami oraz małymi i średnimi firmami, brand managerom oraz pracownikom działów marketingu. Podczas Label Innovations opieramy się na sprawdzonej wiedzy eksperckiej. Prelegentami są eksperci w dziedzinie opakowań: wykładowcy uniwersyteccy, technolodzy druku, projektanci opakowań, prawnicy i eksperci od projektów UE. Jest  to jedyne wydarzenie szkoleniowe, podczas którego analizujemy prawdziwe case study polskich marek produktowych. Uczestnicy poprzednich edycji wydarzenia podkreślają, że jest to jedyne miejsce, gdzie o opakowaniach mówi się językiem praktyków w przystępny sposób oraz dostarcza ciekawych rozwiązań  i inspiracji.

Podczas warsztatu  “Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową” opowiemy o procesie zmiany strategii, wdrożenia nowej linii produktowej, procesie realizacji nowego logo i opakowań na przykładzie polskiej marki produktów do dezynfekcji. Będzie to studium przypadku realizacji wdrożenia projektu strategicznego przy minimalnym wkładzie własnych nakładów producenta (zarówno finansowych, jak i zasobów osobowych), na przykładzie firmy Medisept. Będzie to historia współpracy właściciela marki oraz podmiotów zaangażowanych w projekt, wyszczególnieniem  punktów  krytycznych, które zadecydowały o sukcesie produktu na rynku.

W programie warsztatu znajdą się następujące zagadnienia:

  • Pozycjonowanie produktu, a kreacja opakowania produktu na przykładach wdrożonych opakowań produktów konsumenckich, w tym marki Medisept (prelegenci: Jarosław Grzesica - Strateg w studiu THIS  oraz Mateusz Bąkała  - Dyrektor Kreatywny w studiu THIS)
  • Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową (prelegenci: Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf oraz Iwona Studzińska, Dyrektor ds. Rozwoju)
  • Pozyskanie środków unijnych na realizację projektów wzorniczych (prelegent:  Kamil Pączkowski  - Design Director w studiu THIS)

Prelekcje odbędą się przy współudziale Doroty Jędruch – przedstawiciela firmy Medisept .

Ale to nie wszystkie zagadnienia, które poruszymy podczas warsztatów Label Innovations. Zapoznaj się z pełną tematyką na www.labelinnovations.pl

Źródło: Etykiety.pl Etigraf

www.etykiety.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
Nagrody Epica rozdane: dwa złota i srebro dla 180heartbeats + Jung v Matt
Kampania „Niezniszczalna  tęcza” (The Unbreakable Rainbow) autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt dla marki Ben & Jerry’s, Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości nagrodzono trzema statuetkami  podczas 32. Międzynarodowego konkursu reklamowego Epica.
Fujifilm wprowadza na rynek Jet Press 750S
Firma Fujifilm poinformowała o wprowadzeniu na rynek Jet Press 750S – nowej generacji arkuszowej maszyny inkjetowej w formacie B2, będącej – jak zapewnia producent – najszybszym rozwiązaniem na rynku w swojej klasie. Uwzględnia ona szereg udoskonalonych i wzbogaconych funkcji oraz parametrów, znanych z modelu Jet Press 720S, cenionego przez użytkowników za...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone