logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsztaty pokazowe Epson SureColor

  PR 22.04.2013, przeczytano 1190 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 16 i 17 maja firma API.PL wspólnie z Epson Polska organizują w Warszawie warsztatową prezentację drukarek Epson SureColor SC. Jest to znakomita okazja dla drukarni wielkoformatowych i zakładów graficznych do zdobycia praktycznej wiedzy jak urządzenia Epson SureColor SC efektywnie wykorzystać w codziennej pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty-pokazowe-epson-surecolor,18520,artykul.html

Istotnym walorem jest część praktyczna i szkoleniowa. Poprowadzi ją - ekspert API.PL w dziedzinie zarządzania kolorem – Pan Maciej Jakuszak oraz specjaliści z firmy Epson i API. Organizatorzy przygotowali atrakcyjną ofertę handlową na zakup urządzeń.

W trakcie warsztatu zaprezentowane zostaną następujące urządzenia:

  • cała seria trzech ekosolwentowych drukarek Epson SureColor SC-S – znakomitych do produkcji szyldów, etykiet, nadruków na samochody, bannerów, roll-upów
  • pigmentowa drukarka Epson SureColor SC-T7000 – do druku plakatów, planów i map zdjęć oraz zastosowań POS do wnętrz
  • sublimacyjna drukarka Epson SureColor SC-F – do wysokonakładowej produkcji nadruków sublimacyjnych.


Na spotkaniu będzie demonstrowane działanie urządzeń towarzyszących: lamiantora Drytac, plotera tnącego Summa i monitorów marki Eizo. W programie szkoleniowym między innymi: podstawy zarządzania barwą, przygotowanie plików z kolorami spotowymi, print & cut workflow (Cadlink), szkolenie z konserwacji i obsługi drukarki oraz przykłady ciekawych aplikacji i zastosowań. Każdy uczestnik otrzyma w prezencie 12-miesięczną prenumeratę OHH Magazine.

Zgłoszenia przyjmowane są na stronie internetowej API.PL
http://www.api.pl/warsztaty-epson-surecolor

Źródło: API.PL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764