logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsztaty profesjonalnej aplikacji folii samoprzylepnych

  PR 07.06.2006, przeczytano 877 razy

Wiele firm okleja powierzchnie płaskie i wypukłe. Jednak czy jesteśmy pewni że właściwie dobraliśmy materiał? Co zrobić gdy Klient oczekuje gwarancji? Co może być przyczyną reklamacji? Studio Plastyczne FX - autoryzowany przez Avery wykonawca reklam na pojazdach, organizuje razem z Avery Dennisonn Polska warsztaty profesjonalnej aplikacji folii samoprzylepnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty-profesjonalnej-aplikacji-folii-samoprzylepnych,4062,artykul.html

Program szkoleń został opracowany w oparciu o ogólnoświatowe standardy Avery. Jest to unikalny projekt, mający na celu podniesienie wiedzy i umiejętności aplikatorów w Europie. Tego typu szkolenia Avery organizuje jedynie we współpracy z siedmioma Autoryzowanymi firmami w Europie.

Szkolenia są prowadzone w dwóch częściach:

1. Aplikacja folii na powierzchniach płaskich i lekko pofałdowanych
2. Aplikacja folii w głębokich przetłoczeniach i całościowe oklejanie pojazdów.

Szkolenie pierwszego typu jest szkoleniem jednodniowym zarówno teoretycznym jak i praktycznym. Szkolenie dla aplikatorów zaawansowanych jest szkoleniem dwudniowym, połączonym z praktycznymi warsztatami.

Pytania i zgłoszenia należy kierować na e-mail szkolenia(at)studiofx.pl. Dla osób spoza Warszawy istnieje możliwość rezerwacji miejsc w pobliskim komfortowym hotelu. Warsztaty planowane są na przełomie lipca i sierpnia, ostateczny termin zostanie ustalony w trakcie napływania zgłoszeń.

Źródło: Studio Plastyczne FX

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764