logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsztaty z cyfrową maszyną Mark Andy Digital One

  PR 27.03.2018, przeczytano 1605 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 50 gości reprezentujących drukarnie, zleceniodawców i firmy reklamowe oraz poligraficzne, prezentacja maszyn znajdujących się w europejskim showroomie firmy Mark Andy w Warszawie, ale przede wszystkim warsztaty z cyfrową maszyną Digital One, podczas których uczestnicy mogli w pracy „na żywo” poznać jej możliwości – to podsumowanie spotkań Mark Andy Europe z klientami, jakie odbywały się w Warszawie. W pierwszym – 15 marca - wzięli udział uczestnicy z Polski, w drugim – 21 marca - z Czech. Obie edycje warsztatów zakończyły się dużym sukcesem i jak podkreślali goście – były z jednej strony możliwością poznania oferty Mark Andy, z drugiej – miały też charakter edukacyjny. Ich uczestnicy mogli poznać różnego rodzaju aplikacje drukowane w jednej z maszyn - Digital One - a także zrealizować samodzielnie własne prace.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty-z-cyfrowa-maszyna-mark-andy-digital-one,35941,artykul.html

- Polska – mówi Tom Cavalco, dyrektor zarządzający Mark Andy Europe -  jak również inne kraje europejskie, to dla nas bardzo ważny rynek o dużym potencjale i popycie na wiedzę i zaawansowane rozwiązania technologiczne, zarówno fleksograficzne jak i hybrydowe, wykorzystujące technologię cyfrową. Fakt, że nasza sprzedaż w Europie znacznie wzrosła w porównaniu z poprzednim rokiem. Po raz pierwszy odnotowaliśmy tak duży wzrost (sprzedaliśmy do krajów z tego regionu w sumie 80 maszyn), z czego najwięcej zostało zainstalowanych w Polsce (17maszyn). Będąc jednym ze światowych liderów w produkcji maszyn wąskowstęgowych będziemy nadal wychodzić naprzeciw potrzebom klientów z tego regionu. Stąd pomysł na warsztatowe spotkania, które - wspólnie z naszymi dealerami - będziemy kontynuować również w przyszłości, w różnych krajach europejskich. W najbliższych miesiącach odbędzie się też Open Hosue we Francji oraz Holandii.

ilustracjastrzałka

Sami uczestnicy spotkania podkreślali przede wszystkim możliwość obserwacji zalet maszyny Digital One, bo to ona była głównym „bohaterem” spotkania – w pracy z konkretnymi aplikacjami. Były wśród nich etykiety na piwo drukowane na różnych podłożach samoprzylepnych, etykiety na nasiona kwiatów, personalizowane etykiety na wino, a także bannery oraz zdjęcia uczestników spotkania. Każda z pozycji była drukowana z zastosowaniem innych uszlachetnień. Jak podkreślał prowadzący warsztaty Łukasz Chruśliński – Sales Manager w firmie Mark Andy, maszyna Digital One jest prostym i kompaktowym rozwiązaniem, które pozwala odciążyć duże maszyny fleksograficzne oraz podnosi wydajność dzięki krótkiemu czasowi narządzania. Urządzenie skierowane jest także do firm, które nie mają potrzeb inwestowania w wysokowydajne, produkcyjne maszyny cyfrowe. Obsługuje wstęgę o szerokości 330 mm i zostało wyposażone w moduł drukujący suchym tonerem (w trybie CMYK), zespół fleksograficzny (wykorzystywany do druku białej farby, tłoczenia folią na zimno lub laminowania) oraz moduł wykrawający.

ilustracjastrzałka

- Cieszy nas tak duże zainteresowanie warsztatami, które - jak mamy nadzieję -wpiszą się na stałe – obok Dni Otwartych – w kalendarz naszych spotkań z klientami – podsumowuje imprezę Tom Cavalco. - Staramy się spotykać z obecnymi oraz potencjalnymi klientami na różnych imprezach branżowych – wystarczy wspomnieć chociażby ostatnie targi RemaDays Warsaw w Nadarzynie, jak również Packaging Innovations w Birmingham. Podczas pierwszej z nich zauważyliśmy duże zainteresowanie naszymi propozycjami ze strony firm związanych z branżą reklamową, stąd obecność wielu jej przedstawicieli podczas warsztatów. Chciałbym w tym miejscu podkreślić edukacyjny charakter tych spotkań. Pragniemy zapoznawać przybliżać z naszą technologią jak najszersze grono odbiorców, mając nadzieję, że dla wielu firm możliwości urządzeń Mark Andy staną się ciekawą inspiracją. Cieszymy się, że oba spotkania – zarówno dla grupy z Polski jak i Czech - wzbudziły tak duże zainteresowanie i spotkały się z bardzo pozytywną oceną, co oznacza, że z pewnością będą przez nas kontynuowane.

ilustracjastrzałka

Źródło: Mark Andy Poland

www.markandy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764