logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsztaty z cyklu Szkoła Fotografii Fomei

  PR 26.06.2017, przeczytano 692 razy
ilustracjastrzałka

Fotografia samochodów to jedna z najbardziej wymagających dziedzin fotografii reklamowej. Gigantyczne studia, ogromne panele miękkiego światła mające czasem nawet kilkanaście metrów długości oraz wieloosobowe ekipy. Jednak tak bardzo komfortowe warunki pracy są dostępne tylko przy naprawdę wysokobudżetowych sesjach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty-z-cyklu-szkola-fotografii-fomei,32933,artykul.html

Gdy zdjęcia muszą zostać zrealizowane w skromniejszych studiach lub wnętrzach wtedy zamiast tony sprzętu trzeba użyć inwencji i wiedzy. W jaki sposób mając do dyspozycji tylko jedną lampę możemy zrobić profesjonalne zdjęcie. Wystarczy  połączyć efekty możliwe do uzyskania w trakcie sesji z możliwościami postprodukcji i właśnie takich technik będziemy się uczyć na warsztatach.

Zajęcia poprowadzi Artur Nyk - pasjonat fotografowania samochodów, znany z niezwykłej dbałości o szczegóły w swoich realizacjach.

Warsztaty potrwają osiem intensywnych godzin, pełnych fotografowania i postprodukcji. Rozpoczniemy zajęcia od wprowadzenia w temat wykorzystania światła zastanego w różnych warunkach pogodowych. Zaraz potem zaczniemy fotografować samochodu. W drugiej części zajęć zajmiemy się obróbką zdjęć.
Pracować będziemy w grupie maksymalnie 12 osobowej, dzięki czemu wszyscy uczestnicy będą mogli zrealizować swoje indywidualne zdjęcia.

Dla kogo przeznaczone są warsztaty?

Zajęcia przeznaczone są dla osób chcących doskonalić swoje umiejętności lub nauczyć się pracy z profesjonalnym oświetleniem studyjnym. Nie jest wymagane doświadczenie w fotografowaniu samochodów.

Gdzie?

Warsztaty odbędą się w Zawierciu w SkyLightStudio przy ul. Ignacego Daszyńskiego 25

Kiedy?

Zapraszamy 10 lipca (poniedziałek) w godzinach 10:00 – 18:00

Prowadzący

Artur Nyk, fotograf reklamowy. W 1992 roku rozpoczął pracę w fotografii reklamowej. Ma na koncie współpracę z setkami firm, agencjami reklamowymi w Polsce i za granicą. Jego klienci to m.in: Orlen Oil, Aviva, PZU Życie, Alpinus, Auto Distribution, Barlinek, Cersanit, Gaspol, Ferrari Katowice, Bawaria Motors, Danfoss, Merida, Saint Gobain, Gerlach, Romet, Purmo, Pliva, Koleje Śląskie, LG.

Organizator

Organizatorem warsztatów jest Artur Nyk oraz Medikon Polska – wyłączny przedstawiciel marki Fomei na rynku polskim.

Koszt

Koszt warsztatów wynosi jedyne 280 zł brutto. Jest to opłata rezerwacyjna z możliwością zwrotu. Opłata zostanie zwrócona przy zakupie dowolnych produktów za kwotę minimum 1000zł oferowanych na stronie www.sklep.medikon.pl

PROGRAM ZAJĘĆ

  1. Jak powstaje pomysł na sesję, skąd czerpać inspiracje, jak uczyć się analizować zdjęcia najlepszych fotografów
  2. Jak patrzeć na samochód i otoczenie, by znaleźć atrakcyjny kadr
  3. Sposób organizacji planu zdjęciowego i zabezpieczenie samochodu przed uszkodzeniami
  4. Rodzaje i ilości wykorzystywanych lamp
  5. Różnice w efektach świecenia w zależności od modyfikatora
  6. Dobór optyki
  7. Fotografujemy samochód z wykorzystaniem oświetlenia błyskowego
  8. Fotografujemy samochód z wykorzystaniem techniki malowania światłem
  9. Omówienie metody składania zdjęcia z wielu klatek 
  10. Wybór najkorzystniejszych klatek
  11. Obróbka plików RAW
  12. Składanie zdjęć oraz postprodukcja w programie Photoshop

WYMAGANY SPRZĘT:

  • aparat
  • obiektyw z zakresu 35 -150 mm
  • statyw
  • filtry polaryzacyjne
  • mile widziany laptop z oprogramowaniem umożliwiającym tethering (czyli fotografowanie z podglądem na komputerze, np. Capture One, Lightroom, EOS Utility itp.) lub zamiennie wyzwalacz przewodowy lub bezprzewodowy do aparatu
  • laptop z Adobe Photoshop, mysz lub najlepiej tablet graficzny

Zapisy na warsztaty

Aby zapisać się na warsztaty należy przejść na stronę www.sklep.medikon.pl
i zakupić „uczestnictwo w warsztatach fotografii motoryzacyjnej”. Ilość miejsc ograniczona do 12. Warunkiem uczestniczenia w warsztatach jest dokonanie opłaty rezerwacyjnej do dnia 6 lipca.

Źródło: Medikon Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764