logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsztaty z oklejania pojazdów w Spandex

  PR 27.09.2007, przeczytano 938 razy
ilustracjastrzałka

Spandex, wiodący, kompleksowy dostawca kompletnych i nowatorskich rozwiązań dla branży druku cyfrowego i signmakingu, zaprasza na bezpłatne warsztaty z oklejania pojazdów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty-z-oklejania-pojazdow-w-spandex-,6134,artykul.html

Celem zorganizowanych przez Spandex warsztatów jest doskonalenie umiejętności profesjonalnego oklejania pojazdów przy użyciu wysokiej jakości folii Oracal i Orajet oraz specjalistycznych akcesoriów. Warsztaty poprowadzi Manfred Hunold z firmy Stema, ekspert w tej dziedzinie, specjalnie zaproszony przez Spandex.

Uczestnicy warsztatów będą mogli wziąć udział w jednej z dwóch sesji, o godzinie 9 lub 14. Dla odwiedzających przygotowano specjalne ceny na zestawy akcesoriów pomocnych przy oklejaniu pojazdów. Dodatkowo każdy uczestnik warsztatów otrzyma najnowszą wersję płyty DVD z obrysami pojazdów, na której znajdują się najbardziej popularne marki i modele samochodów.

Warsztaty są bezpłatne i odbędą się 9 października w siedzibie Spandex przy ul. Gidzińskiego 10 w Warszawie. Warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja na jedną z dwóch sesji. Więcej informacji o warsztatach można uzyskać pod numerem (022) 5750666 lub pisząc na adres spandex.pl(at)spandex.com

Źródło: Spandex

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764