logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsztaty z oklejania samochodów z Avery Dennison i Integart

  PR 13.06.2018, przeczytano 740 razy
ilustracjastrzałka

Wszystkich chętnych pragnących zapoznać się najnowszymi trendami czy poszerzyć swoją wiedzę w temacie folii samochodowych firma Integart wraz z marką Avery Dennison zachęca do wzięcia udziału w szkoleniu z oklejania samochodów. Warsztaty odbędą się pod okiem doświadczonego aplikatora Pawła Wasyliszyna oraz mentorów marki Avery Dennison – Jolanty Wojciechowskiej oraz Dariusza Tondery. Przewidziano trzy lokalizacje: Bydgoszcz (26.06), Jawczyce k/Warszawy (27.06) oraz Kraków (28.06).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty-z-oklejania-samochodow-z-avery-dennison-i-integart,36873,artykul.html

Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się z właściwościami produktów do car wrappingu marki Avery Dennison oraz poznanie dobrych nawyków związanych z ich aplikacją. Podczas wydarzenia nie zabraknie także warsztatów praktycznych, które z pewnością doceni wielu początkujących jak i zaawansowanych aplikatorów.

W trakcie warsztatów zostanie użyta folia Avery Dennison MPI 1105 Easy Apply RS będąca wysokiej jakości produktem powstającym w procesie wylewania. Folia wyposażona jest w kanaliki oraz system wielokrotnego pozycjonowania. Pozwala na aplikację w największych nawet przetłoczeniach. Ponadto stosowana będzie folia MPI 1104 Easy Apply oraz produkty z rodziny Supreme Wrapping Film. Te ostatnie dostępne są w takich kolorach jak perła, chrom czy „wielobarwne kameleony” i cieszą się niezwykła popularnością. Warto poznać zatem także i te produkty.

Na szkoleniu nie zabraknie także zagadnień związanych z foliami ochronnymi, które stają się coraz bardziej popularne wśród użytkowników. Fakt ten nie dotyczy tylko i wyłącznie posiadaczy najdroższych samochodów, ale także tych tańszych. Jak widać wszyscy chcą najdłużej jak to możliwe zachować fabryczny stan swojego pojazdu. Podczas warsztatów uczestniczy będą mieli okazję poznać zarówno samą folię jak i techniki jej aplikacji.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764