logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsztaty: Kontakty z mediami i wizerunek firmy

  PR 19.02.2018, przeczytano 447 razy

Ich rola w kreowaniu wizerunku firmy bywa na wagę złota. Skuteczna współpraca z dziennikarzami powinna jednak wiązać się z przestrzeganiem kilku kluczowych reguł. O tych zasadach właśnie i o potrzebie budowania pozytywnych relacji z mediami, we wrocławskim Idea Hub, już 26 lutego opowie Justyna Kościelna, dziennikarka związana z Radiem Wrocław.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty%3A-kontakty-z-mediami-i-wizerunek-firmy,35499,artykul.html

Podczas spotkania prowadząca opowie, w jaki sposób wyróżnić się na tle innych firm zabiegających o uwagę mediów. Zdradzi również, które z informacji szczególnie przyciągają uwagę dziennikarzy. Prelegentka omówi zasady, o jakich warto pamiętać podczas rozmowy z przedstawicielami mediów. Uczestnicy będą mieli okazję również zapoznać się z dobrymi praktykami obowiązującymi w mediach i dowiedzą się, które błędy są najczęściej popełniane w tego rodzaju kontaktach, a także jak ich unikać.

Prowadząca warsztaty, Justyna Kościelna jest dziennikarką i blogerką. Z mediami związana od dwunastu lat, m.in. jako szef działu kultury w Gazecie Wrocławskiej, redaktor tygodnika miejskiego Wieczór Wrocławia oraz wydawca serwisów internetowych Gazetawroclawska.pl i Naszemiasto.pl. Obecnie zatrudniona w Radiu Wrocław jako wydawca serwisów internetowych.

Warsztaty „Przedsiębiorco nie bój się kontaktów z mediami” odbędą się 26 lutego w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu.

Źródło: Idea Hub


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: esaja

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764