logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsztaty: Promocja firmy - social media to nie wszystko

  PR 16.01.2018, przeczytano 531 razy

Przedsiębiorcy bardzo często zapominają o tym, że dziś komunikacja z klientami wykracza poza media społecznościowe. Aby wzrosła jej skuteczność, należy sięgać po jak największą liczbę dostępnych form przekazu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty%3A-promocja-firmy---social-media-to-nie-wszystko,35124,artykul.html

O atrakcyjnych działaniach promocyjnych, już 25 stycznia we wrocławskim Idea Hub, opowie Marlena Mazur - ekspertka z dziedziny marketingu, założycielka agencji kreatywnej Inspiring Communication

Podczas szkolenia uczestnicy poznają kanały promocji offline i online oraz dowiedzą się jak efektywnie łączyć działania z obu tych obszarów. Marlena Mazur przedstawi również narzędzia promocji oraz wskaże sprawdzone metody służące ich dopasowaniu do rodzaju i specyfiki przedsiębiorstwa. Omówi także zasady, o których warto pamiętać podczas formułowania celów promocji, a w ramach podsumowania zaprezentuje praktyczne przykłady kampanii łączących działania z poszczególnych dziedzin.

Marlena Mazur jest założycielką wrocławskiej agencji kreatywnej Inspiring Communication, którą stworzyła od podstaw w zaledwie kilka miesięcy po ukończeniu studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów marketingowych oraz tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji w kanałach social media.

Warsztaty „Promocja firmy – social media to nie wszystko” odbędą się 25 stycznia w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.socialmediatoniewszystko.evenea.pl

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764