logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warto robić swoje z ING

  PR 16.10.2020, przeczytano 655 razy
ilustracja

Polacy odnajdują się nowej rzeczywistości, która wpłynęła na zmianę postaw w wielu obszarach. ING Bank Śląski kibicuje tym pozytywnym zmianom i konsekwentnie zachęca do działania. Bo warto robić swoje, niezależnie od okoliczności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warto-robic-swoje-z-ing,388829,artykul.html

- Ostatnie doświadczenia wiele w nas zmieniły. Co piąta osoba deklaruje, że zamierza wybierać produkty przyjazne dla środowiska, 40% planuje kupować mniej a aż 83% chce oszczędzać, z czego 20% nie planowało tego wcześniej* ING obserwuje te zmiany i w najnowszej kampanii kibicuje potrzebie bycia eko i bycia bardziej niezależnym. W ten sposób z jednej strony zachęcamy Polaków do dalszego działania, z drugiej – dajemy konkretne narzędzia, bo łatwiej robić swoje mając ogarnięte finanse, a ING chce w tym aktywnie pomagać - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Dziś postawy EKO wiążą się nie tylko z codzienną dbałością o środowisko, ale też z koniecznością rozsądnego wyboru długoterminowych rozwiązań – efektywnych nie tylko dla otoczenia, ale i dla naszych finansów. Dlatego kampanię inauguruje spot, w którym EKO bohaterowie robią swoje, czyli to w co wierzą i co jest dla nich ważne. W robieniu swojego pomaga im przyjazna aplikacja Moje ING, która aktywnie wspiera w zarządzaniu finansami – podpowiada, przypomina, proponuje najlepsze rozwiązania. Na przykład podpowie ile można pożyczyć by być jeszcze bardziej EKO.

Kampanii „Warto robić swoje” towarzyszy również cykl „Porozmawiajmy o pieniądzach”.

- Chcemy, żeby nie tylko rozwiązania w aplikacji wspierały Polaków w robieniu swojego. Podana w przyjemny i zabawny sposób wiedza jak lepiej ogarniać swoje domowe budżety może wielu ośmielić do zmiany. Dlatego zdecydowaliśmy się na standup i popularne podcasty - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

  • Nazwa kampanii: Warto robić swoje
  • Start kampanii: 18.10.2020
  • Kanały: TV, Internet, SoMe, DM, Odziały
  • Agencje: Brain i GONG
  • Media: MullenLowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ing.pl

Dodatkowe informacje:

*Polski konsument w czasach koronawirusa, Ipsos, 07.2020

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Urszula Borzym w SEC Newgate CEE
SEC Newgate CEE zyskała kolejnego doświadczonego konsultanta, do agencji dołączyła Urszula Borzym, Senior Project Manager.
„Brytyjski z natury” – Butcher’s z kampanią naturalnej karmy dla zwierząt
Butcher’s, producent karmy dla psów i kotów, wystartował z kampanią wizerunkową promującą wysoką jakość i naturalny skład swoich produktów. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry wspólnie z agencją marketingu efektywnościowego Performics, która odpowiada za działania w social media (planowanie i zakup kampanii). Obie...
Do grona klientów agencji Quality Public Relations dołączyła firma Coloris - polski producent kosmetyków. Do zadań agencji należy opracowanie strategii komunikacji poszczególnych marek i prowadzenie w szerokim zakresie działań public relations, obejmujących zarówno relacje z mediami, jak i aktywacje PR w ramach współpracy z influencerami....
Michał Jarzyna dołączył do zespołu On Board Think Kong
Agencja OBTK powiększa zespół public relations o konsutlanta. Michał Jarzyna – młodszy konsultant PR dołączył do zespołu komunikacji korporacyjnej i odpowiada za prowadzenie projektów m.in. z sektora FMCG
Change Serviceplan z kampanią społeczną o wykluczeniu Głuchych z popkultury
W Międzynarodowy Dzień Głuchych wystartowała największa tak głośna kampania społeczna Polskiego Związku Głuchych, podejmująca temat wykluczenia osób głuchych z życia społecznego i kulturalnego. Na znak protestu przeciw ograniczeniom, przedstawiciele środowiska stworzyli w ramach tego projektu zespół muzyczny - UNMUTE, którego wszyscy członkowie są głusi....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764