logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warto robić swoje z ING

  PR 16.10.2020, przeczytano 186 razy
ilustracja

Polacy odnajdują się nowej rzeczywistości, która wpłynęła na zmianę postaw w wielu obszarach. ING Bank Śląski kibicuje tym pozytywnym zmianom i konsekwentnie zachęca do działania. Bo warto robić swoje, niezależnie od okoliczności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warto-robic-swoje-z-ing,388829,artykul.html

- Ostatnie doświadczenia wiele w nas zmieniły. Co piąta osoba deklaruje, że zamierza wybierać produkty przyjazne dla środowiska, 40% planuje kupować mniej a aż 83% chce oszczędzać, z czego 20% nie planowało tego wcześniej* ING obserwuje te zmiany i w najnowszej kampanii kibicuje potrzebie bycia eko i bycia bardziej niezależnym. W ten sposób z jednej strony zachęcamy Polaków do dalszego działania, z drugiej – dajemy konkretne narzędzia, bo łatwiej robić swoje mając ogarnięte finanse, a ING chce w tym aktywnie pomagać - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Dziś postawy EKO wiążą się nie tylko z codzienną dbałością o środowisko, ale też z koniecznością rozsądnego wyboru długoterminowych rozwiązań – efektywnych nie tylko dla otoczenia, ale i dla naszych finansów. Dlatego kampanię inauguruje spot, w którym EKO bohaterowie robią swoje, czyli to w co wierzą i co jest dla nich ważne. W robieniu swojego pomaga im przyjazna aplikacja Moje ING, która aktywnie wspiera w zarządzaniu finansami – podpowiada, przypomina, proponuje najlepsze rozwiązania. Na przykład podpowie ile można pożyczyć by być jeszcze bardziej EKO.

Kampanii „Warto robić swoje” towarzyszy również cykl „Porozmawiajmy o pieniądzach”.

- Chcemy, żeby nie tylko rozwiązania w aplikacji wspierały Polaków w robieniu swojego. Podana w przyjemny i zabawny sposób wiedza jak lepiej ogarniać swoje domowe budżety może wielu ośmielić do zmiany. Dlatego zdecydowaliśmy się na standup i popularne podcasty - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

  • Nazwa kampanii: Warto robić swoje
  • Start kampanii: 18.10.2020
  • Kanały: TV, Internet, SoMe, DM, Odziały
  • Agencje: Brain i GONG
  • Media: MullenLowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ing.pl

Dodatkowe informacje:

*Polski konsument w czasach koronawirusa, Ipsos, 07.2020

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Julia Ożyjiwska przechodzi z Reprise Media do Kamikaze
Zespół agencji Kamikaze wzmocniła Julia Ożyjiwska. Przechodzi z agencji Reprise Media Poland, gdzie pracowała jako SEM Coordinator. W Kamikaze obejmuje stanowisko Paid Media Lead i będzie zarządzać teamem mediowym agencji. To drugi ważny dla agencji transfer w ostatnich tygodniach, mający miejsce równocześnie z przejściem Krzysztofa Flisa z Golden Submarine do...
Neo-Angin odświeża wizerunek w nowej kampanii
Pod hasłem „Twój lek antyseptyczny” wystartowała nowa kampanii marki neo-angin. Przygotowaniem i realizacją kampanii zajęła się agencja kreatywna Chromatique.
Nowość w ofercie Api: owalne drukarki sitodrukowe
API.PL rozszerza ofertę maszyn sitodrukowych marki ROQ o drukarki owalne. Urządzenia posiadają bezbłędny system indeksacji oraz precyzyjny rejestr. Ich konstrukcja umożliwia szybkie przezbrajanie i pasowanie. Pozwalają drukować większą ilość kolorów oraz większe standardowe i niestandardowe formaty. Drukarki owalne powstały z myślą o dużych producentach odzieży i drukarniach...
Feeders Agency z nowym logo, identyfikacją wizualną i manifestem
Po blisko dwóch latach działalności Feeders Agency odświeża swoją identyfikację wizualną. Rebranding agencji przygotował Bożydar Kaniewski, Head of Arts Feeders.
Canon na Międzynarodowy Dzień Druku
Obchodzony dziś Międzynarodowy Dzień Druku to doskonały moment, aby przyjrzeć się bliżej roli, jaką we współczesnym świecie odgrywa technologia druku i sama komunikacja wizualna. To właśnie druk cyfrowy i jego kreatywne zastosowania – obok rozwiązań fotograficzno-filmowych – są najsilniej zakorzenione w DNA firmy Canon. Szerokie portfolio produktów i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764