logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wasiak kontra Chalidow – kampania promocyjna CANAL+

  PR 27.04.2025, przeczytano 221 razy
ilustracja

Zarówno fanom MMA, jak i miłośnikom serialu TheOffice PL ciężko byłoby sobie wyobrazić starcie zawodowego, legendarnego fightera KSW z fikcyjną postacią jednego z seriali.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wasiak-kontra-chalidow-%E2%80%93-kampania-promocyjna-canal%2B,408563,artykul.html

Tego typu próbę podjął jednak dział marketingu CANAL+. W czwartek 24 kwietnia w godzinach popołudniowych social media obiegł nietypowy i wciągający spot promocyjny sobotniej gali XTB KSW 105, która odbędzie się w PreZero Arenie Gliwice. Co ciekawe, głównych ról nie odgrywają tutaj główni aktorzy wydarzenia: Mariusz Pudzianowski, Artur Szpilka czy Adrian Bartosiński. Dobór ról może być dla odbiorcy sporym, ale pozytywnym zaskoczeniem.

W krótkim materiale wystąpiły dwie sławy. W jednym z „narożników” zasiadł legendarny zawodnik, wielokrotny, międzynarodowy mistrz federacji KSW Mamed Chalidow. Naprzeciw niego stanął znany i uwielbiany przez widzów CANAL+ Dariusz „Darek” Wasiak, jeden z głównych bohaterów hitowej produkcji TheOffice PL, na co dzień szef logistyki w Kropliczance.

Konwencja klipu zachowana została w klimacie zapowiedzi walk KSW. W produkcji, oprócz Chalidowa i Wasiaka, wystąpił jeden z właścicieli federacji Martin Lewandowski. Scenki z serialu przeplatają się tu z wypowiedziami przedstawicieli KSW, w których zachwycają się oni niekonwencjonalnymi umiejętnościami fighterskimi Wasiaka.

W spocie podziwiać możemy również „tężyznę” fizyczną logistyka z Siedlec, który w klasyczny dla siebie sposób stara się zastraszyć Chalidowa, co w finalnym momencie, w pewnym stopniu, mu się udaje. Lewandowski z kolei zachwyca się faktem dołączenia Wasiaka do federacji KSW i podkreśla, że może dojść do starcia dwóch legend, a jednocześnie dwóch najtwardszych ludzi na planecie.

Warto podkreślić, że materiał promocyjny powoli staje się viralem w sieci, szczególnie w mediach społecznościowych, gdzie fani zarówno sportów walki, jak i samego serialu TheOffice PL w bardzo pozytywny sposób odnoszą się do tego rodzaju komunikacji.

Video można zobaczyć m.in. w serwisie X, na Facebooku, czy Instagramie.

Od początku naszej współpracy z federacją KSW staraliśmy się podchodzić do promocji kolejnych wydarzeń w sposób niestandardowy. Od prezentacji zawodników na stadionach PKO Bank Polski Ekstraklasy po wspólne treningi z piłkarzami Górnika Zabrze, udział Artura Szpilki w Turbokozaku czy liczne aktywności w mediach, nie tylko sportowych. To wszystko pokazuje, że sposobów promocji i crossowania naszego contentu jest w zasadzie nieskończenie wiele. Spot Chalidow versus Wasiak to dopiero początek większej kampanii i historia, którą będziemy chcieli opowiedzieć przy okazji kolejnych gal KSW” – mówi Michał Łada, szef marketingu sportowego CANAL+.

Nadzór kreatywny nad kampanią pełni Karolina Niedzielska-Gruca, nowa szefowa kreacji CANAL+: „Mamy tak mocnych zawodników po stronie rozrywki i po stronie sportu, że nie możemy się zdecydować na kogo postawić. Stawiamy więc w kampanii na jednych i drugich. Kreatywnie i świetnie bawiąc się przy tym. Seriale i sport walczą w CANAL+ o Twoją uwagę. Na koniec i tak wygrywają… widzowie!”. 

Ze strony marketingu sportowego CANAL+ oprócz Michała Łady w produkcję spotu i promocję gal KSW zaangażowani są również Brand Manager, Konrad Matys oraz Manager ds. PR-u Sportowego, Maciej Wąsowski.

Źródło: CANAL+ Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Serwis Urządzamy.pl z nowym layoutem i odświeżonym logo
Serwis wnętrzarski Urzadzamy.pl, należący do Grupy ZPR Media, wystartował w nowej odsłonie — odświeżony został layout, a w logo pojawiło się słowo „Murator”. To kolejny etap transformacji, której celem jest ujednolicenie wizualne i technologiczne serwisów Grupy ZPR Media.
Jacek Prusinowski z SE i Radia PLUS gospodarzem debaty prezydenckiej
Jedynym moderatorem debaty, która odbędzie się przed 2. turą prezydencką, będzie Jacek Prusinowski, dziennikarz polityczny dziennika „Super Express” i Radia Plus.
Dezinformacja o ESG w mediach
Tematyka ESG zdobywa coraz większą popularność w mediach. W ostatnim kwartale liczba publikacji o tym zagadnieniu wzrosła aż o 58% rok do roku. Jednocześnie zwiększa się skala dezinformacji związanej z ESG – szczególnie w kontekście greenwashingu – co stanowi istotne zagrożenie wizerunkowe dla firm angażujących się w działania proekologiczne i prospołeczne.
Cartoon Network: świat Gumballa powraca
Cartoon Network International zaprezentował zwiastun i logo serialu Cudownie dziwny świat Gumballa (The Wonderfully Weird World of Gumball). To kontynuacja wielokrotnie nagradzanego Niesamowitego świata Gumballa, laureata m.in. nagrody BAFTA Children’s, Międzynarodowej Nagrody Emmy oraz nagrody Annie. Premiera kreskówki zaplanowana jest jeszcze na ten rok –...
Mamy to! – kampania wizerunkowa grupy Agora
Grupa Agora jest najbardziej zasięgową grupą mediową w Polsce – wynika z badania Mediapanel*. Dzięki zdywersyfikowanemu portfolio marek w internecie, radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej codzienne dociera średnio do ponad 18 mln odbiorców, co sprawia, że zajmuje pierwszą pozycję wśród grup mediowych. Dodatkowo, zasięg Grupy Agora zwiększają marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764