logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wąsopad: Superbet zasypuje Internet superwąsami

  PR 06.12.2023, przeczytano 512 razy
ilustracjastrzałka

Ponad trzysta efektownych wąsów, trzynaście filmów promujących profilaktykę „męskich” nowotworów i – co najważniejsze – ogromne zainteresowanie akcją wśród kibiców sportowych. Superbet podsumowuje niezwykle udaną akcję #SUPERWĄS, wpisującą się dobry światowy trend, na mocy którego ten miesiąc kojarzy się z profilaktyką raka jąder.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wasopad%3A-superbet-zasypuje-internet-superwasami,402361,artykul.html

Widać, że świadomość i chęć włączenia się w dobre akcje jest wśród naszych klientów na bardzo wysokim poziomie – uśmiecha się Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska. Akcja została przeprowadzona pod patronatem Fundacji Kochasz Dopilnuj, specjalizującej się w promowaniu wiedzy dotyczącej zapobiegania i leczenia nowotworów.

Tylko w pierwszych dniach trwania akcji zgłoszone zostało ponad 100 przeróżnych #SUPERWĄSÓW. W mediach społecznościowych zaroiło się od przeróżnego zarostu: zarówno tego sumiastego, sarmackiego, jak i rzadszego i wymagającego szczegółowych oględzin, żeby w ogóle go dostrzec. Do takiego sukcesu frekwencyjnego przyczyniła się skoordynowana wspólna akcja promująca Wąsopad w Superbet, do której włączyli się Jerzy Dudek, Sławomir Peszko, Tomasz Smokowski, a także m.in. piłkarze Lecha Poznań, Stomilu Olsztyn, GKS Tychy czy futsalowej ekstraklasy. Łącznie powstało aż trzynaście różnych materiałów wideo, w których sportowcy i influencerzy jednym głosem zachęcali przede wszystkim do zwrócenia uwagi na profilaktykę „męskich” nowotworów, w tym samobadania. Wsparciem merytorycznym programu była Fundacja Kochasz Dopilnuj.

- Cieszy nas, że środowiska sportowego nie trzeba było zachęcać do włączania się do akcji promujących profilaktykę nowotworów. To świetny sposób na dotarcie do kluczowej grupy odbiorców, czyli mężczyzn. Połączyliśmy siły z Superbetem, wspólnie działając na rzecz nie tylko Superwąsów, ale też naszej akcji #BadajJajka. Media społecznościowe mają obecnie ogromną siłę, razem zrobiliśmy wszystko, żeby w listopadzie stały się wielkim wąsatym billboardem promującym profilaktykę raka jąder i prostaty! – mówi Anna Szołucha, wiceprezeska Fundacji Kochasz Doplinuj.

Superbet, żeby dodatkowo uhonorować ambasadorów dobrej sprawy, każdemu kto wrzucił w media społecznościowe fotografię swojego wąsa z #SUPERWĄS sprezentował freebet (darmowy zakład) w wysokości 10 złotych. – To był nasz drobny gest w kierunku tych fantastycznych osób, które zaangażowały się we wspólne czynienie dobra. Jesteśmy zbudowani setkami zaangażowanych uczestników oraz tym, z jaką chęcią włączyli się do Wąsopada nasi ambasadorzy oraz przedstawiciele zaprzyjaźnionych klubów. To jednak nie koniec, przypominamy wszystkim, że warto się badać przez cały rok, nie tylko w listopadzie. Zachęcajcie też do tego Waszych bliskich, bo rak jąder dotyka w dużej mierze młodych mężczyzn. Nie dajcie mu się ograć! – apeluje Łukasz Seweryniak.

To kolejne w ostatnich miesiącach zaangażowanie Superbetu w akcje pożyteczne społecznie. Warto wspomnieć chociażby o „Meksykańskiej Fali Dobra” podczas meczu Lecha Poznań na rzecz walczącej z cukrzycą Fundacji Cukierasy czy też o współpracy z Klubami Kibica Niepełnosprawnego. Ciekawym projektem była również akcja „Kręć kilometry na Tour de France”, w ramach której blisko 2000 uczestników przejechało na rowerach 861 tysięcy kilometrów kilometrów, „wykręcając” aż 100 000 złotych dla Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków.

Idąc cały czas do przodu nie zapominamy o tym, by spojrzeć za siebie. Pamiętamy o tych, którzy potrzebują pomocy. Jako marka odpowiedzialna społecznie chętnie angażujemy się w akcje charytatywne. Wiemy, że sport jako najlepszy nośnik emocji potrafi jednocześnie mieć ogromną siłę sprawczą jeśli chodzi o naprawianie świata. Chcemy nadawać temu rytm – podkreśla Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.

Źródło: Superbet Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rośnie udział wydatków na retail media
W ubiegłym roku retail media były trzecim co do wielkości kanałem inwestycyjnym w reklamę cyfrową w ujęciu globalnym[1]. Środki z innych kanałów marketingowych przenosi do mediów detalicznych połowa kupujących[2]. Wzrost ich znaczenia w planowaniu komunikacji marketingowej to jeden z wiodących trendów e-commerce, który w Polsce rozwija się sukcesywnie...
Slodkie ze świateczną ofertą słodyczy reklamowych
Nadchodzi najbardziej magiczny okres – Święta Bożego Narodzenia! Jak co roku, SLODKIE przedstawia katalog z autorskimi kompozycjami na tegoroczne Święta. Kalendarze adwentowe, kompozycje ze śliwkami w czekoladzie i marmoladkami, aromatyczne pierniki – te, jak i inne świąteczne propozycje są już dostępne w sprzedaży. 
Holcim Club i edukacja na mur-beton
Czy można w ciekawy sposób mówić o… betonie? Producent betonów i cementów Holcim (dawniej Lafarge) znalazł na to sposób, uruchamiając program lojalnościowy Holcim Club. Jego celem jest wykorzystanie grywalizacji i microlearningu, aby dotrzeć do sprzedawców w hurtowniach i składach budowlanych z wiedzą na temat produktów oraz...
Sharp X141Q i Sharp X171Q - laserowe projektory instalacyjne 4K+
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadza na rynek dwa nowe projektory laserowe marki Sharp. Profesjonalne projektory instalacyjne: Sharp X141Q i Sharp X171Q oferują rozdzielczość 4K+ osiąganą z użyciem technologii przesunięcia pikseli. Projektory posiadają udoskonalony kontrast DLP i ulepszoną technologię łączenia krawędzi z zaawansowanym algorytmem dostosowywania poziomu...
Nowa odsłona Tchibo w Centrum Handlowym Gdynia Batory
Nowa strategia Tchibo, w której marka mocno podkreśla swoje kawowe dziedzictwo i kompetencje, właśnie zyskała kolejną odsłonę. W Centrum Handlowym Batory w Gdyni otwarto nowy lokal. To pionierski koncept, który łączy sklep z wyprowadzoną na zewnątrz lokalu strefą kawiarnianą. To pierwszy punkt Tchibo w Polsce, gdzie coffee bar funkcjonuje niezależnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764