logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wataha - nowość w portfolio BZK Alco

  PR 21.11.2018, przeczytano 1811 razy
ilustracjastrzałka

BZK Alco wprowadza na rynek kolejną nowość – zainspirowaną naturą, pięknem wilków i czystością ich wzajemnych więzi. Wódka czysta Wataha to wyjątkowy trunek wśród alkoholi – szlachetny i prawdziwie mocny. Nowość dostępna jest w opakowaniu o pojemności 700 i 500 ml, zawartość alkoholu 40%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wataha---nowosc-w-portfolio-bzk-alco,380219,artykul.html

Butelka wódki czystej Wataha zdecydowanie wyróżnia się spośród innych produktów alkoholi mocnych. Matowe, smukłe szkło zdobi dostojna postać dzikiego i wolnego wilka, któremu towarzyszy jego wierne stado. W designie wykorzystano efekt optyczny, dzięki któremu – obracając butelką – ma się wrażenie, że wataha wilków biegnie wśród padającego śniegu.

– Wódka czysta Wataha to produkt premium, który swój wyjątkowy smak łączy z elegancją opakowania i relacją przystępnej ceny do jakości – mówi Andrzej Zalewski, Dyrektor Marketingu BZK Alco. - Nowość doskonale wpisuje się w trend rynkowy rozwoju segmentu alkoholi z wyższej półki jakościowej. Konsumenci coraz częściej sięgają po alkohole lepsze, niezwykle istotne staje się ładne, wręcz eleganckie opakowanie. Takie produkty bardzo chętnie kupowane są z myślą o prezentach, a także większych uroczystościach rodzinnych czy spotkaniach towarzyskich – dodaje.

ilustracjastrzałka

Źródło: BZK Alco

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: Wulkaniczny krajobraz na koszulkach reprezentacji Islandii
Firma PUMA prezentuje najnowsze stroje domowe Islandzkiej Federacji Piłkarskiej na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie reprezentacje młodzieżowe. Widniejący na koszulce wzór jest symbolicznym przedstawieniem absolutnie wyjątkowego krajobrazu Islandii, którego charakterystycznym elementem są bazaltowe formacje skalne wulkanicznego...
Coca-Cola z pierwszą kampanią od czasu lockdownu: Otwarci jak nigdy
Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest.
Insignia powiększa zespół o nowego New Business Managera
Do agencji dołączył Bartłomiej Gębala. Doświadczony handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych Klientów dla rozwijającego się działu mediowego.
Owocowa kolekcja modowa od Somersby
3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry.
Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764