logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wataha - nowość w portfolio BZK Alco

  PR 21.11.2018, przeczytano 4855 razy
ilustracjastrzałka

BZK Alco wprowadza na rynek kolejną nowość – zainspirowaną naturą, pięknem wilków i czystością ich wzajemnych więzi. Wódka czysta Wataha to wyjątkowy trunek wśród alkoholi – szlachetny i prawdziwie mocny. Nowość dostępna jest w opakowaniu o pojemności 700 i 500 ml, zawartość alkoholu 40%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wataha---nowosc-w-portfolio-bzk-alco,380219,artykul.html

Butelka wódki czystej Wataha zdecydowanie wyróżnia się spośród innych produktów alkoholi mocnych. Matowe, smukłe szkło zdobi dostojna postać dzikiego i wolnego wilka, któremu towarzyszy jego wierne stado. W designie wykorzystano efekt optyczny, dzięki któremu – obracając butelką – ma się wrażenie, że wataha wilków biegnie wśród padającego śniegu.

– Wódka czysta Wataha to produkt premium, który swój wyjątkowy smak łączy z elegancją opakowania i relacją przystępnej ceny do jakości – mówi Andrzej Zalewski, Dyrektor Marketingu BZK Alco. - Nowość doskonale wpisuje się w trend rynkowy rozwoju segmentu alkoholi z wyższej półki jakościowej. Konsumenci coraz częściej sięgają po alkohole lepsze, niezwykle istotne staje się ładne, wręcz eleganckie opakowanie. Takie produkty bardzo chętnie kupowane są z myślą o prezentach, a także większych uroczystościach rodzinnych czy spotkaniach towarzyskich – dodaje.

ilustracjastrzałka

Źródło: BZK Alco

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764