logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wawel: kampania Królewskiego Mleczka Waniliowego

  PR 02.03.2020, przeczytano 1179 razy
ilustracjastrzałka

Wawel rusza z kampanią promującą wprowadzony w ostatnim czasie do swojego portfolio produkt - Królewskie Mleczko Waniliowe. W ramach promocji przygotowano szeroko zasięgową kampanię w TV i w kinach w całej Polsce. Od stycznia trwa także silne wsparcie produktu w digitalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wawel%3A-kampania-krolewskiego-mleczka-waniliowego,385892,artykul.html

Najnowsza kampania Wawel promująca Królewskie Mleczko Waniliowe rusza już w marcu. Spot wyróżnia nowoczesna, intrygująca forma bazująca na animacji wykonanej techniką motion design. Spot podkreśla to, co najważniejsze, czyli główne atrybuty produktowe - lekkość, delikatność i oryginalny okrągły kształt pianek. Pastelowa kolorystyka animacji nawiązuje do opakowania, a nowoczesna i dynamiczna ścieżka dźwiękowa dodaje charakteru całości.

W ramach promocji przygotowano intensywną kampanię - spoty TV obejmujące najbardziej zasięgowe stacje (TVN, Polsat, TVP, a także stacje tematyczne). Reklama widoczna będzie także w salach kinowych w całej Polsce. Najnowszy spot będzie można obejrzeć już od marca. Dodatkowo od stycznia trwa także szeroko zasięgowa kampania digital, czyli komunikacja obejmująca działania w Social Media, Display i Video, a także aktywności PR.

Za produkcję Studio Produkcyjne Lemon oraz Televisor, za obsługę PR agencja Great Minds, a za zakup mediów dom mediowy METs.

Źródło: Wawel SA

www.wawel.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764