logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wawel prezentuje zmienione logo, w strukturach nowy dyrektor marketingu

  PR 21.09.2022, przeczytano 724 razy
ilustracjastrzałka

Nowe logo to początek szerszych zmian w języku komunikacji, którym będzie posługiwał się Wawel. W przyjętej strategii producent słodyczy wraca do korzeni, stawiając na swoje najmocniejsze strony i skojarzenia z marką, jakimi są: czekoladowość, jakość i królewskość. Za wdrożenie zmian w komunikacji będzie odpowiadał nowy dyrektor marketingu, Dariusz Chwierut.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wawel-prezentuje-zmienione-logo%2C-w-strukturach-nowy-dyrektor-marketingu,397299,artykul.html

Znaczącą rolę w nowej strategii komunikacji marki Wawel odegra wieloletnia tradycja, wynikające z niej kompetencje producenta czekolady i wysoka jakość produktów. Dla wzmocnienia skojarzeń z czekoladową tradycją i królewską jakością nowe logo bazuje na kolorze brązowym, kojarzonym z marką i czekoladową specjalizacją producenta. Dodano także symbol królewskiej korony i datę wskazującą na początki działalności Adama Piaseckiego (1898 r.) – protoplasty firmy.

Dariusz Chwierut objął stanowisko dyrektora w lipcu br. Wcześniej przez blisko 25 lat doświadczenie zdobywał jako dyrektor kreatywny w krakowskich agencjach reklamowych i prowadząc własną działalność reklamową. W tym czasie był odpowiedzialny między innymi za komunikację wielu marek z branży FMCG, w tym: Wawel, Beskidzkie, Bakoma czy Tiger. Na stanowisku dyrektora marketingu marki Wawel zastąpił Monikę Kowalewską, która pełniła tę funkcję od lutego 2021 r. do lutego 2022 r.

W nowej roli Dariusz Chwierut będzie odpowiedzialny za realizację strategii komunikacji, zarządzanie kategoriami produktów, sklepy firmowe i Fundację Wawel z Rodziną, wpisującą się w istotny dla firmy obszar ESG.

– Mam w sobie ogromny szacunek do marki Wawel, jej produktów i wartości, które oferuje już od blisko 125 lat – mówi Dariusz Chwierut. – Dzisiejszy marketing wymaga wielokanałowego podejścia i otwartej głowy. Kierowanie rozległym obszarem i marką z taką tradycją to przede wszystkim duża odpowiedzialność, ale też wyzwanie, które mnie napędza – dodaje.

Źródło: Wawel S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas i Adria Art łączą siły
W listopadzie 2023 r. krakowska agencja marketingowa More Bananas rozpoczęła współpracę z firmą Adria Art. Agencja została wybrana na podstawie przedstawionej oferty, a do jej zadań należało opracowanie spójnej strategii marketingowej zgodnej z misją i celami marki.
Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764