logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ważne premiery w Epson i API! Spotkaj nas na Festiwalu Marketingu

   03.09.2024, przeczytano 398 razy
ilustracja

Festiwal marketingu to w tym roku obowiązkowa pozycja! Spotyka się tam nie tylko branża reklamowa - wspólnie z firmą Epson zapraszamy wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje technologie druku. Odwiedź stoisko E17, by zobaczyć na żywo premierę trzech nowych urządzeń, które zrewolucjonizują zdobienie tekstyliów, gadżetów i nie tylko!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wazne-premiery-w-epson-i-api%21-spotkaj-nas-na-festiwalu-marketingu,405520,artykul.html

Co zobaczysz na stoisku Epson i API.PL?

Wspólnie z naszym partnerem - firmą Epson – mamy dla Was nowości, które sprawią, że te targi druku i reklamy będą pozycją obowiązkową dla wszystkich zainteresowanych technologiami zdobienia.

Wypróbuj Epson SureColor SC-F1000 na naszym stoisku. Ta nowa drukarka hybrydowa pozwoli nowym firmom rozpocząć produkcję nadruków DTG i DTF na tekstyliach. Ze względu na przystępną cenę, niewielkie rozmiary i prostotę użytkowania, będzie to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich początkujących (i nie tylko) przedsiębiorców, którzy chcą zdobić koszulki, torby i inne tekstylia w naprawdę wysokiej jakości.

Zobacz Epson SureColor SC-V1000 na żywo. To niewielka drukarka, która umożliwi start-upom oraz mniejszym i średnim przedsiębiorstwom drukowanie na twardych powierzchniach. Dzięki Epson SC-V1000 możesz zdobić magnesy, breloki, otwieracze i inne gadżety bez ograniczeń!

Poznaj nowości w Graphtec CE8000! Japoński producent ploterów tnących przedstawił nową serię maszyn. Na naszym stoisku zobaczysz plotery, znane ze swojej precyzji, teraz także z nowoczesnymi funkcjami ułatwiającymi pracę. Spotkaj nas i zapytaj, jak nowe urządzenie Graphtec pomoże w Twoim procesie produkcji.

Oprócz nowości możesz także zobaczyć u nas sprawdzone w produkcji maszyny i rozwiązania między innymi do sublimacji małego formatu, czy bardzo lubianą wśród naszych klientów maszynę hybrydową do druku DTG i DTF, czyli Epson SC-F2200. Tylko do końca września kupisz tę drukarkę w specjalnej, targowej cenie! Zapytaj naszych doradców o ofertę na evencie. Podczas targów zobaczysz też nasze sprawdzone produkty i media do sublimacji, jak kubki, podkładki pod myszkę, czy blanksy.

Targi poligraficzne ze specjalistami – porozmawiaj z nami o biznesie!

Targi to jednak nie tylko technologia, ale też ludzie! Spotkaj się z nami, by porozmawiać o Twoich wyzwaniach w procesie produkcji, być może będziemy mogli pomóc! O pełnych godzinach będziemy prowadzić prezentacje mikroprodukcji – jak wykorzystać małoformatowe technologie zdobienia w codziennej realizacji zamówień klientów. Chętnie dzielimy się wiedzą, więc nie wahaj się zapytać nas, jak możesz usprawnić swój proces druku i ogólnie biznes! Na stanowisku E17 spotkasz profesjonalistów z firmy Epson, a także reprezentantów API.PL, czyli doradców doświadczonych zarówno w zdobieniu tekstyliów, małych gadżetów jak i w druku wielkoformatowym. Festiwal marketingu to też dobry moment, by spytać o ofertę! Z okazji targów przygotowaliśmy dla Was specjalne ceny na wybrane urządzenia - zapytaj o Epson Sure Color SC-F2200 oraz Epson Sure Color SC-R 5010(L).

Zapisz się na Festiwal Marketingu 2024! Szczegóły wydarzenia

Jeśli zainteresowały Cię te targi reklamy i druku, odwiedź stronę www.festiwalmarketingu.pl, by bezpłatnie się zarejestrować! Festiwal Marketingu odbędzie się już 18-19 września (środa i czwartek). Adres wydarzenia to EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14. API.PL i Epson zapraszają na stoisko E17!

Najbliższe targi Cię ominą? Spotkajmy się w innym terminie

Choć warto spotkać nas na Festiwalu Marketingu, nic straconego, jeśli nie możesz tego zrobić. Wszystkie osoby zainteresowane nowymi drukarkami Epson – F1000 i V1000 – zapraszamy serdecznie na wydarzenia z cyklu Akademii Technologii Zdobienia, a kalendarz eventów już w krótce! Jeśli chcesz poznać te urządzenia, a także zgłębić tajniki nowoczesnego druku na tekstyliach i gadżetach, koniecznie bądź na bieżąco z mediami społecznościowymi API.PL, by nie przeoczyć szkolenia ATZ! Znajdziesz nas na Facebooku, Instagramie i LinkedInie. Do zobaczenia na Festiwalu!

Źródło: API.PL

www.apli.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764