Taszkent, Ateny, Rijad, Oradea, Lyon, Larnaka, Teneryfa, Innsbruck oraz Lizbona w jesiennej kampanii LOT-u pod hasłem „Ważne z kim, ciekawe dokąd”. Najnowsza kampania podkreśla rolę LOT-u, jako wyjątkowego partnera w podróżowaniu, a także inspiruje do odkrywania 9 nowych kierunków w siatce połączeń przewoźnika.
Podróżowanie i odkrywanie świata to czysta magia. Dzięki poszerzającej się w ostatnich miesiącach ofercie Polskich Linii Lotniczych LOT, wiele atrakcyjnych kierunków zachęca do spełniania podróżniczych marzeń, co przewoźnik podkreśla w swojej najnowszej kampanii pt. „Ważne z kim, ciekawe dokąd”.
Ważne z kim, ciekawe dokąd – kalejdoskop podróży z PLL LOT
Jesienna kampania „Ważne z kim, ciekawe dokąd” stawia także na inspiracje podróżnicze, podkreślając rolę LOT-u, jako najlepszego partnera w odkrywaniu nowych kierunków. Od malowniczych krajobrazów po tętniące życiem miasta. Przewoźnik oferuje połączenia do najpiękniejszych zakątków świata, z myślą o różnych potrzebach podróżnych – zarówno tych poszukujących relaksu, lubiących spędzać czas aktywnie, jak i szukających nowych możliwości biznesowych. Taszkent, Ateny, Rijad, Oradea, Lyon, Larnaka, Teneryfa, Innsbruck, Lizbona to kierunki promowane obecnie przez LOT.
Jesienna odsłona naszej kampanii odzwierciedla dynamiczny rozwój PLL LOT – dzięki sukcesywnie dołączającym do floty samolotom, w tym roku ogłosiliśmy aż dziewięć nowych kierunków. To dowód naszej konsekwencji w realizowaniu strategii oraz spełnianiu potrzeb klientów. Chcemy, by marka LOT była mostem, który łączy pasażerów z nowymi, fascynującymi miejscami, inspirując ich do odkrywania świata. Wiemy, jak ważne w każdej podróży jest to, z kim podróżujesz, ale również jesteśmy ciekawi, dokąd nasi pasażerowie wyruszą w kolejną podróż marzeń! Zapraszamy na nasze gościnne pokłady, życząc Państwu wielu niezapomnianych doświadczeń – podkreśla Ewa Lampart, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT.
Działania promocyjne
Działania promujące jesienną odsłonę kampanii „Ważne z kim, ciekawe dokąd” prowadzone są w kinie, radiu, prasie, digitalu oraz na kanałach social media narodowego przewoźnika. Przewidziane są także akcje specjalne, w tym konkurs radiowy, w którym do wygrania będą bilety lotnicze.
Źródło: PLL LOT