logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ważne z kim, ciekawe dokąd - jesienna odsłona kampanii LOT

  PR 05.11.2024, przeczytano 196 razy
ilustracjastrzałka

Taszkent, Ateny, Rijad, Oradea, Lyon, Larnaka, Teneryfa, Innsbruck oraz Lizbona w jesiennej kampanii LOT-u pod hasłem „Ważne z kim, ciekawe dokąd”. Najnowsza kampania podkreśla rolę LOT-u, jako wyjątkowego partnera w podróżowaniu, a także inspiruje do odkrywania 9 nowych kierunków w siatce połączeń przewoźnika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wazne-z-kim%2C-ciekawe-dokad---jesienna-odslona-kampanii-lot,406351,artykul.html

Podróżowanie i odkrywanie świata to czysta magia. Dzięki poszerzającej się w ostatnich miesiącach ofercie Polskich Linii Lotniczych LOT, wiele atrakcyjnych kierunków zachęca do spełniania podróżniczych marzeń, co przewoźnik podkreśla w swojej najnowszej kampanii pt. „Ważne z kim, ciekawe dokąd”.

 

Ważne z kim, ciekawe dokąd – kalejdoskop podróży z PLL LOT

Jesienna kampania „Ważne z kim, ciekawe dokąd” stawia także na inspiracje podróżnicze, podkreślając rolę LOT-u, jako najlepszego partnera w odkrywaniu nowych kierunków. Od malowniczych krajobrazów po tętniące życiem miasta. Przewoźnik oferuje połączenia do najpiękniejszych zakątków świata, z myślą o różnych potrzebach podróżnych – zarówno tych poszukujących relaksu, lubiących spędzać czas aktywnie, jak i szukających nowych możliwości biznesowych. Taszkent, Ateny, Rijad, Oradea, Lyon, Larnaka, Teneryfa, Innsbruck, Lizbona to kierunki promowane obecnie przez LOT.

Jesienna odsłona naszej kampanii odzwierciedla dynamiczny rozwój PLL LOT – dzięki sukcesywnie dołączającym do floty samolotom, w tym roku ogłosiliśmy aż dziewięć nowych kierunków. To dowód naszej konsekwencji w realizowaniu strategii oraz spełnianiu potrzeb klientów. Chcemy, by marka LOT była mostem, który łączy pasażerów z nowymi, fascynującymi miejscami, inspirując ich do odkrywania świata. Wiemy, jak ważne w każdej podróży jest to, z kim podróżujesz, ale również jesteśmy ciekawi, dokąd nasi pasażerowie wyruszą w kolejną podróż marzeń! Zapraszamy na nasze gościnne pokłady, życząc Państwu wielu niezapomnianych doświadczeń – podkreśla Ewa Lampart, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT.

Działania promocyjne

Działania promujące jesienną odsłonę kampanii „Ważne z kim, ciekawe dokąd” prowadzone są w kinie, radiu, prasie, digitalu oraz na kanałach social media narodowego przewoźnika. Przewidziane są także akcje specjalne, w tym konkurs radiowy, w którym do wygrania będą bilety lotnicze. 

Źródło: PLL LOT

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
Jaś Skorobohaty... Plejada gwiazd w charytatywnej produkcji roku
Kalejdoskop polskich talentów, zaangażowany tata i szczytny cel: wsparcie psychologiczne podopiecznych Fundacji Happy Kids. Na platformę Audioteka trafiła pierwsza część charytatywnego audiobooka, nagrana na podstawie „Jasia Skorobohatego. Na ratunek tacie”. 
Newline Interactive - najczęściej kupowane monitory interaktywne
Monitory interaktywne Newline Interactive z każdym rokiem cieszą się coraz większą popularnością na świecie. Analiza danych z lat 2022, 2023 i 2024 (QI-QIII) wskazuje na konsekwentny wzrost sprzedaży. Po Q3 2024, Newline plasuje się na drugim miejscu wśród dostawców interaktywnych wyświetlaczy na świecie. W Europie z wynikiem 10,35% Newline jest w pierwszej...
Puszcza Białowieska bohaterką kampanii Funduszu Żubra na Spotify
„Pierwszy Las – Rozmowy o Puszczy Białowieskiej” to prowadzony przez Dybę Lach i Filipa Springera podcast, którego sponsorem jest Fundusz Żubra. Na Spotify trwa właśnie przygotowana we współpracy z polskim oddziałem Aleph miesięczna kampania promująca ten projekt. Jej głównym elementem jest spot audio, wspierany przez kreacje displayowe, dostępne zarówno na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764