„Guseppe – pizza, która wciąga” – to hasło reklamowe nowej kampanii dla Pizzy Guseppe Dr. Oetkera, która ruszyła wraz z początkiem stycznia.
W styczniu ruszyła nowa kampania mediowa Dr. Oetkera pod hasłem „Guseppe – pizza, która wciąga”, promująca cztery smaki pizzy Guseppe: Szynka i pieczarki, Salami, Szynka i sos czosnkowy oraz 4 sery. Wciągająca kampania Guseppe zakłada emisję nowej 30 sekundowej reklamy w największych ogólnopolskich stacjach TV tj. TVN, Polsat, TVN pakiet tematyczny, Polsat pakiet tematyczny, TVP pakiet tematyczny w czasie najlepszej oglądalności. Dodatkowym wsparciem będą dziesięciosekundowe spoty komunikujące różne warianty smakowe pizzy. Przekaz reklamowy ma na celu zwiększenie rotacji najpopularniejszych pizz Guseppe.
Spot pizzy Guseppe Dr. Oetkera emitowany będzie od początku stycznia do kwietnia Za kreację filmu odpowiedzialna jest agencja GPD. Wykup mediów powierzono OMD Media Direction. Akcja promocyjna pizzy Guseppe, skierowana do osób w wieku 15-49 lat, obejmować będzie także kampanię w Internecie. Uzupełnieniem działań będą nowoczesne i niekonwencjonalne pomysły w Internecie i mediach społecznościowych. Guseppe pojawi się w ciekawych i zaskakujących odsłonach, które śledzić można na specjalnej stronie internetowej www.guseppewciaga.pl oraz profilu Guseppe na Facebooku https://www.facebook.com/PizzaGuseppe.
Źródło: Dr. Oetker