logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wciągająca kampania pizzy Guseppe

  PR 11.01.2016, przeczytano 1005 razy

Guseppe – pizza, która wciąga” – to hasło reklamowe nowej kampanii dla Pizzy Guseppe Dr. Oetkera, która ruszyła wraz z początkiem stycznia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wciagajaca-kampania-pizzy-guseppe,27034,artykul.html

W styczniu ruszyła nowa kampania mediowa Dr. Oetkera pod hasłem „Guseppe – pizza, która wciąga”, promująca cztery smaki pizzy Guseppe: Szynka i pieczarki, Salami, Szynka i sos czosnkowy oraz 4 sery. Wciągająca kampania Guseppe zakłada emisję nowej 30 sekundowej reklamy w największych ogólnopolskich stacjach TV tj. TVN, Polsat, TVN pakiet tematyczny, Polsat pakiet tematyczny, TVP pakiet tematyczny w czasie najlepszej oglądalności. Dodatkowym wsparciem będą dziesięciosekundowe spoty komunikujące różne warianty smakowe pizzy. Przekaz reklamowy ma na celu zwiększenie rotacji najpopularniejszych pizz Guseppe.

Spot pizzy Guseppe Dr. Oetkera emitowany będzie od początku stycznia do kwietnia Za kreację filmu odpowiedzialna jest agencja GPD. Wykup mediów powierzono OMD Media Direction. Akcja promocyjna pizzy Guseppe, skierowana do osób w wieku 15-49 lat, obejmować będzie także kampanię w Internecie. Uzupełnieniem działań będą nowoczesne i niekonwencjonalne pomysły w Internecie i mediach społecznościowych. Guseppe pojawi się w ciekawych i zaskakujących odsłonach, które śledzić można na specjalnej stronie internetowej www.guseppewciaga.pl oraz profilu Guseppe na Facebooku https://www.facebook.com/PizzaGuseppe.

Źródło: Dr. Oetker

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764