logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wcześniejsze myślenie o emeryturze - kampania reklamowa Pru

  PR 13.05.2024, przeczytano 285 razy
ilustracja

Prudential działający pod marką Pru rozpoczyna nową kampanię reklamową, której celem jest uświadomienie Polakom, że na emeryturze już 10. dnia każdego miesiąca może im zabraknąć pieniędzy. Z badania Prudential Family Index 20231 wynika, że młodzi Polacy wiedzą o tym, ale niewiele z tym robią. Ubezpieczyciel zachęca więc do tego, by już dziś pomyśleli o swojej przyszłości i zadbali o swoje finanse na emeryturę. Uświadamia też, że oszczędzanie na ten cel warto rozpocząć jak najwcześniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wczesniejsze-myslenie-o-emeryturze---kampania-reklamowa-pru,404188,artykul.html

Żyjemy coraz szybciej: praca, dom, dzieci itd. Niektóre przyjemności odkładamy na później. Odwlekamy też myślenie o finansach na emeryturze. Niestety, może okazać się, że gdy ten etap życia już nadejdzie, to spotka nas przykra niespodzianka. Będziemy mieć czas, ale pieniędzy wystarczy tylko do 10. dnia każdego miesiąca. Przewidywana wysokość emerytury dzisiejszych 30-latków będzie wynosić 1/3 ostatniej pensji2. Pru zachęca do refleksji i zadbania o finansowy aspekt swojej przyszłości. A im wcześniej o tym pomyślimy, tym mniejszym wysiłkiem finansowym zapewnimy sobie odpowiednią emeryturę.

Słuszność założeń kampanii potwierdzają wyniki kolejnej edycji badania Prudential Family Index 2023, z którego wynika, że ponad połowa (52%) młodych Polaków uważa, że oszczędzanie najlepiej zacząć w wieku 20 i 30 lat. Mimo to w tej grupie wiekowej oszczędzanie deklaruje zaledwie 41%.

ilustracjastrzałka

Przysłowiowi Młodzi Bogowie teraz relatywnie dobrze zarabiają, stać ich na wiele, ale wciąż brak im czasu. Myślą, że czas na realizację pasji znajdą na emeryturze. Tyle że mogą się niestety mocno zdziwić, bo na emeryturze może być kruchutko finansowo. Pieniędzy wystarczy im do 10. każdego miesiąca – mówi Tomasz Borchowiec, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w Prudential Polska. – Emerytura to nie schyłek życia – żyjemy bowiem coraz dłużej i cieszymy się coraz lepszym zdrowiem. Wielu z nas chce przeznaczyć ten okres na wszystkie rzeczy, o których marzymy, ale teraz nie mamy na nie czasu. Niezbędne jest więc działanie, które zabezpieczy finanse na przyszłość i do takiego dodatkowego oszczędzania chcemy zachęcić odbiorców. Inaczej na emeryturze będziemy mieli pieniądze tylko do 10., a za co będziemy żyć przez resztę czasu? – dodaje.

Nowa kampania startuje w maju i będzie trwała z przerwami do końca roku. Obejmuje emisję spotów w stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Prowadzona będzie także w mediach społecznościowych marki Pru oraz poprzez działania z zakresu content marketingu i performance.

Realizacją kreacji zajęła się agencja reklamowa Just. Jest to pierwsza współpraca tej agencji z marką Pru. Za planowanie i zakup mediów odpowiada z kolei dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Filip Berendt, a ich wykonaniem zajął się dom produkcyjny Film Produkcja. Krótka reklama telewizyjna będzie trwała 15 sekund. W internecie zobaczymy także trzy specjalne 6-sekundowe kreacje. Kampanię wspierają działania PR, za które odpowiada agencja OneMulti. Współpracuje ona z Pru przy badaniach dotyczących postaw Polaków wobec emerytur i oszczędzania. Prudential Family Index pokazuje, że mimo rosnącej świadomości Polaków na emeryturze może im zabraknąć pieniędzy, nie przekłada się to jednak na realne działania i w miarę wczesne dodatkowe oszczędzanie.

Spoty reklamowe można obejrzeć, klikając w poniższe linki:

  1. https://youtu.be/DB2ZOV-JAhA
  2. https://youtu.be/0sQbmYy6i4s
  3. https://youtu.be/q3UCROthnJA
  4. https://youtu.be/L6eb1Lu6PCQ

Źródło: Prudential International Assurance plc S.A.

www.pru.pl

Dodatkowe informacje:

1. Badanie zostało przeprowadzone przez agencję badawczą Beyond w styczniu 2024 r. metodą CAWI (kwestionariuszowych wywiadów prowadzonych przez internet) na panelu firmy Norstat Polska, na próbie reprezentatywnej Polaków w wieku 25-70 lat, posiadających przynajmniej jedno dziecko. Badana próba liczyła 750 osób.

2. Obecnie średnia stopa zastąpienia wynosi około 54%. W kolejnych latach będzie ona znacznie spadać. Potwierdzają to prognozy ZUS, Komisji Europejskiej oraz OECD, które wskazują, że średnia stopa zastąpienia w 2050 roku będzie wynosić około 30% (OECD: 28,7%). https://www.money.pl/emerytury/polakow-czekaja-glodowe-emerytury-propozycja-pis-tylko-pogorszy-sprawe-6929794947930912a.html.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eksperci i naukowcy na rzecz kampanii „Zdrowie w zasięgu”
Rusza ogólnopolska kampania „Zdrowie w Zasięgu”, mająca na celu promowanie osiągnięć i potencjału nowoczesnej medycyny, wynikających z rozwoju telekomunikacji, zwłaszcza usług mobilnych. Kampania organizowana jest przez bloga „Na fali nauki” przy współpracy ekspertów i naukowców.
Samoregulacja ds. etycznej reklamy suplementów diety
Rada Reklamy wypracowała najbardziej aktualną w Polsce, kompleksową samoregulację ds. etycznej reklamy suplementów diety. Samoregulacja stała się ważną częścią Kodeksu Etyki Reklamy. Rada Reklamy jest dumna, że branża reklamowa stworzyła i wprowadziła do Kodeksu Etyki Reklamy ten dokument. Dzięki niemu Rada Reklamy zrobiła kolejny pionierski krok, aby zwiększyć...
VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764