logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wczoraj & Jutro –program T-mobile z udziałem postaci sztuki, sportu i internetu

  PR 19.11.2021, przeczytano 1526 razy
ilustracja

Rusza nowa seria T‑Mobile „Wczoraj & Jutro”. W 10-odcinkowym programie znane postaci polskiego świata kultury, nauki i sportu, w tym m.in. Małgorzata Halber, Robert Korzeniowski, Karol Wójcicki czy Michał Piróg, a także przedstawiciele generacji Z i eksperci T‑Mobile Polska opowiadają o tym, co czeka nas w nadchodzącej przyszłości. Goście robią również przegląd zmian, które w ostatnich latach dokonały się na naszych oczach. Nowy format stanowi część projektu „Człowiek 2040”, w którym T‑Mobile wraz z analitykami Polityki Insight oraz na podstawie setek badań i trendów przewiduje, jak może wyglądać nasze życie w 2040 roku. Pierwsze odcinki cyklu „Wczoraj & Jutro” można już oglądać na kanałach YouTube i Facebook T‑Mobile Polska oraz w specjalnej sekcji portalu Wirtualna Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wczoraj-and-jutro-%E2%80%93program-t-mobile-z-udzialem-postaci-sztuki%2C-sportu-i-internetu,393832,artykul.html

Ubrania w usłudze subskrypcyjnej, zarządzanie ludźmi przez sztuczną inteligencję czy personalizacja programów nauczania, to nie tylko pomysły na przyszłość, w której możemy żyć już w  2040 roku. To możliwe kierunki rozwoju trendów, które już dziś możemy obserwować, a które zostały przedstawione we wspólnym cyklu T‑Mobile Polska i Polityki Insight – „Człowiek 2040”. Seria powstała na bazie setek danych i raportów przeanalizowanych przez ekspertów PI i zaowocowała stworzeniem wizji jutra, podzielonej na 10 obszarów: „Kształcę się”, „Komunikuję się”, „Mieszkam”, „Przemieszczam się”, „Używam”, „Kupuję”, „Organizuję się”, „Pracuję”, „Odpoczywam” oraz „Dbam o siebie”.

Kontynuacją tej wizji w nieco innej i humorystycznej formie jest z kolei nowy format wideo „Wczoraj & Jutro”, w którym to różnorodni goście konfrontują swoje przemyślenia związane z przyszłością, a przy okazji wspominają to, co składało się wczoraj na naszą codzienność. Wspólnie z nimi przeniesiemy się do szalonych lat 90., pojeździmy polonezem, przywołamy obraz obowiązkowych w każdym domu meblościanek czy po raz pierwszy połączymy się z internetem.

Jeden cykl, wiele głosów

„Wczoraj & Jutro” to program o zmieniającym się świecie, stworzony w lekkiej, nierzadko humorystycznej formie. Pojawią się w nim postacie takie jak model i influencer Bartosz Kloch, tancerz i choreograf Michał Piróg, popularyzator astronomii Karol Wójcicki, mistrz olimpijski, chodziarz i lekkoatleta Robert Korzeniowski, influencerka Agata Świderska, rysowniczka i pisarka Małgorzata Halber oraz Natalia Fiedorczuk – pisarka, piosenkarka i instrumentalistka. Towarzyszyć im będą wypowiedzi przedstawicieli świata technologii, który reprezentują pracownicy T‑Mobile.

Dziesięć zagadnień, wiele spojrzeń

W ramach serii powstało 10 kilkuminutowych odcinków, spośród których każdy dotyczy innej czynności znanej z projektu „Człowiek 2040”. Filmy zostały podzielone na dwie części – w pierwszej goście dyskutują o przeszłości i zmianach, które od tego czasu się dokonały. W drugiej zaś mierzą się z rzeczywistością jutra i możliwymi kierunkami rozwoju.

Na start programu dostępne są trzy odcinki: pierwszy poświęcony tematowi mieszkalnictwa, drugi związany z rozwojem zakupów i trzeci dotyczący dbania o siebie.

Odcinek 1. – „Czy czeka nas mieszkaniowa rewolucja?”

Odcinek 2. –„Czy czeka nas zakupowa rewolucja?”

Odcinek 3. – „Co przynosi rozwój medycyny?”

Kolejne materiały będą udostępniane na naszym kanale YouTube, Facebooku oraz stronie stworzonej z okazji 25-lecia firmy, na której podsumowujemy przeszłość, koncentrujemy się na tym, co dzieje się dziś, a także spoglądamy w stronę przyszłości – i właśnie 2040 roku. Dodatkowo odcinki można obejrzeć w specjalnej sekcji na stronie Wirtualnej Polski, dostępnej pod adresem https://wczorajijutro.wp.pl/.

Program „Wczoraj & Jutro” stanowi rozwinięcie naszego projektu „Człowiek 2040”, stworzonego z okazji 25-lecia T‑Mobile. Ten jubileusz to moment, w którym operator chce nie tylko podsumować cyfrową transformację Polski, ale też zastanowić się, w którym kierunku będzie zmierzał rozwój technologii i jak wpłynie na życie Polek i Polaków. Nowy format stanowi lifestyle’ową odsłonę projektu, która za sprawą swojej przystępnej formy skierowana jest do szerokiego grona odbiorców. Za koncepcję kreatywną serii „Wczoraj & Jutro” odpowiedzialna jest agencja 24/7Communication, realizacją programu zajęło się zaś 24/7Studio.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764