logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować – kampania Wyborcza.pl

  PR 21.09.2023, przeczytano 697 razy
ilustracja

W czwartek, 21 września br. rozpoczęła się kampania zachęcająca do korzystania z rzetelnych źródeł informacji i czytania treści przygotowywanych przez dziennikarki i dziennikarzy “Wyborczej”. Działania promocyjne będą prowadzone w internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, obejmą również niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej. Kampanii towarzyszy oferta promocyjna dla nowych subskrybentów Wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wczytaj-sie.-nie-daj-soba-manipulowac-%E2%80%93--kampania-wyborcza.pl,401446,artykul.html

Każdego dnia społeczeństwo jest poddawane próbom manipulacji. Rząd przejmujący media publiczne, sztuczna inteligencja generująca słowa niewypowiedziane przez osoby publiczne czy fake newsy zalewające sieć sprawiają, że coraz trudniej jest odróżnić, co jest prawdą, a co kłamstwem. Odpowiedzią na te wyzwania jest rzetelne dziennikarstwo, które warto wspierać – pisze redakcja “Wyborczej” w tekście inaugurującym kampanię promocyjną.

Kreacje wykorzystane w kampanii, której motyw przewodni to “Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować”, przedstawiają sześć głównych haseł. – Za pomocą gry słów obrazują one manipulację w tematach społecznie ważnych takich, jak prawa kobiet, edukacja, rządy prawa i kościół oraz sytuacja dyskryminowanych grup społecznych, m.in. osób LGBT+ czy imigrantów. Praworzą(dno)ść, Reforma edu(kac)ji, Kośc(iół) niezgody, St(raj)k kobiet,
 
- (W)inny i Hej(t) to główne hasła kampanii, która potrwa do 6 listopada br. – mówi Mateusz Markowski, zastępca dyrektora marketingu “Wyborczej”.

Kampanii towarzyszy specjalna oferta na cyfrową prenumeratę Wyborcza.pl.

Promocyjna cena zakupu subskrypcji za pierwsze cztery tygodnie – w ofercie przeznaczonej dla nowych i powracających użytkowników – wynosi symboliczną złotówkę. Dzięki temu wszyscy zainteresowani mogą mieć dostęp do treści “Wyborczej” w tym najważniejszym czasie – przed i powyborczym – wyjaśnia Maksymilian Salski, odpowiedzialny za rozwój subskrypcji w Wyborcza.pl.  

Kampania “Wyborczej” obejmie działania w kanałach online i offline – promocja będzie prowadzona w internecie (Google, Meta, TikTok oraz serwisy Wyborcza.pl), w prasie, kinach, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie. Dodatkowo obejmie niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej.
 
Kampanię przygotował dział marketingu “Wyborczej”, a autorem linii kreatywnej jest agencja Shake The Cake. Zakup mediów wspierały AMS i dom mediowy Spark Foundry.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

CDA Premium rozbudowuje dział filmów dla dzieci
CDA intensywnie rozwija sekcję „dla dzieci” na platformie CDA Premium. W ostatnich tygodniach dodano kilkanaście znanych i lubianych tytułów, a w czerwcu i w trakcie wakacji premiery będą miały kolejne hity dla najmłodszych.
Aż 55 proc. dorosłych Polaków przynajmniej raz w tygodniu ogląda wydarzenia sportowe na ekranie telewizora [1] – mecze, walki, wyścigi, rozgrywki na szczeblu ligowym i międzynarodowym. Oglądanie sportu, obok filmów i gier wideo, jest jedną z najbardziej popularnych form masowej rozrywki i znakomitym sposobem na relaks i odpoczynek – pod warunkiem, że nic nie...
Bar Paragraf – podcast w Onecie i w Onet Audio
W każdy piątek w Onet Audio, w Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych można słuchać nowego podcastu Jana Stanisławskiego i Wojciecha Sroczyńskiego. „Bar paragraf” to podcast o najgłośniejszych sprawach kryminalnych lat dziewięćdziesiątych. Gościem pierwszego odcinka podcastu był Artur Górski.
Unlimited – wideocast w Polsat Box Go
W Polsat Box Go startuje nowy wideocast Unlimited, w którym gośćmi będą osoby z szeroko rozumianego showbiznesu. Niezwykłe postaci, które swój sukces nierzadko osiągnęły dlatego, że ich życie bywa unlimited, będą dzielić się swoimi historiami. Pierwszy odcinek z Iwoną Pavlović jest już dostępny w Polsat Box Go. Program prowadzi dziennikarz...
W I kwartale 2024 r. Grupa Polsat Plus rozbudowała zasięg 5G Plusa do 23 mln osób, a 5G Ultra o prędkości do 1 Gb/s – do 6 mln osób. Ze światłowodem dociera do 13 mln osób. Wiosenna ramówka Telewizji Polsat miała wysoką oglądalność, a Grupa Polsat-Interia w kwietniu ponownie została nr 1 wśród wydawców internetowych. Trwa rozruch...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764