logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WE!RE Fantasy i Gam3rs kontynuują projekt Predator Games

  PR 04.06.2024, przeczytano 596 razy
ilustracja

Sukces pierwszego sezonu międzyszkolnych rozgrywek esportowych zwiastował drugą edycję projektu. Kolejna odsłona Predator Games rozpocznie się wraz z nowym rokiem szkolnym, we wrześniu 2024 roku i potrwa kilka miesięcy. Już teraz organizatorzy turnieju - agencje WE!RE Fantasy oraz Gam3rs_x wraz z Acer Polska zapowiadają rozgrywki na szerszą skalę, tym samym umożliwiając większej liczbie placówek szkolnych i uczniów udział w tym rozwojowym przedsięwzięciu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/we%21re-fantasy-i-gam3rs-kontynuuja-projekt-predator-games,404475,artykul.html

Predator Games to inicjatywa mająca na celu rozwój esportowych kompetencji młodzieży szkolnej oraz umożliwienie uczniom doświadczenia rywalizacji i współpracy na wysokim poziomie. Priorytetem projektu jest stworzenie pomostu komunikacyjnego pomiędzy młodzieżą, rodzicami i opiekunami szkolnymi oraz popularyzacja esportu i gamingu, poprzez edukację i wskazanie pozytywnych aspektów, które kształtują wiele kompetencji przyszłości.

Predator Games to unikatowy projekt na skalę europejską, który od samego początku stawiał sobie za cel rozwijanie talentów i pasji młodych graczy, zapewniając niezapomniane emocje oraz esportowe widowisko na najwyższym poziomie.

ilustracjastrzałka

Pierwszy sezon Predator Games

Turniej Predator Games organizowany przez agencje WE!RE Fantasy i Gam3rs_x, należące do grupy Fantasyexpo obejmował szkoły podstawowe i licea. W pierwszym sezonie uczestniczyło ponad 16 tysięcy uczniów z 1024 placówek edukacyjnych z całej Polski. Rozgrywki odbywały się w grach takich jak Fortnite, Rocket League, League of Legends oraz szachy, a w puli nagród znajdował się sprzęt komputerowy dla zwycięskich drużyn i ich szkół, oraz welcome packi, których łączna wartość przekraczała 3 miliony złotych.

Finały, które miały miejsce 27 maja 2023 roku odbyły się w formie LANowej, z udziałem publiczności, zaproszonych gości i mediów. Dzięki temu młodzież zyskała kolejne cenne doświadczenie i możliwość zagrania w warunkach, zbliżonych do tych, które panują na wielkich turniejach esportowych. Rozgrywki kwalifikacyjne były komentowane przez casterów esportowych oraz transmitowane online za pośrednictwem serwisów Twitch i Youtube, dodatkowo finałowe mecze można było oglądać na stronie głównej Onet Polska i Wirtualna Polska a także na antenie Polsat Games.

Projekt, który zdobył wiele nagród

Predator Games 2023 zdobył uznanie graczy z polskich szkół, ich nauczycieli i rodziców a także zgromadził wiele prestiżowych nagród marketingowych, które podkreśliły jego innowacyjność, misję społeczną, kreatywność oraz wielokanałową komunikację. Wśród wyróżnień znalazły się: złoty Spinacz w kategorii specjalnej: Efektywność oraz w kategorii sektorowej: Technologia, IT, telekomunikacja, srebrny Spinacz w kategorii PR produktu oraz brązowy Spinacz w kategorii Event komercyjny, złota statuetka SABRE Awards EMEA 2024 w kategorii Technology: Hardware, srebrna statuetka Innovation w kategorii Innowacje w mediach oraz wyróżnienia: Mixx Awards w kategorii Games & Esports, Kreatura - Konkurs niezależnej kreacji w kategorii gaming.

Drugi sezon Predator Games - 55 000 slotów dla uczniów z całej Polski

Duże zainteresowanie uczniów oraz sukces pierwszego sezonu Predator Games, także marketingowy, spowodowały, że organizatorzy planują kolejną edycję jeszcze w tym roku. Drugi sezon, który odbędzie się jesienią, ma lepiej odpowiadać harmonogramem szkolnym. Jesienne rozgrywki pozwolą uczniom ponownie zmierzyć się w popularnych grach esportowych i kontynuować rozwój swoich umiejętności w atmosferze zdrowej rywalizacji. Jedną z głównych zmian, która jest planowana, to podział turnieju na dwie kategorie wiekowe. Dzięki temu zarówno młodzi gracze ze szkół podstawowych, jak i uczniowie szkół ponadpodstawowych, będą mieli szansę rywalizować ze swoimi rówieśnikami. Pozwoli to też zwiększyć pulę miejsc w turnieju - tym razem w Predator Games będzie mogło wziąć udział ponad 55 000 graczy z całej Polski. Zwiększona będzie także liczba gier, a poziom ich trudności będzie dostosowany do wieku graczy.

Teraz, z jeszcze większym rozmachem i innowacyjnym podejściem, powracamy, by uczynić ten sezon niepowtarzalnym doświadczeniem dla wszystkich entuzjastów esportu. - mówi Jeremi Rybak, Country Marketing Manager, Acer Polska.

Naszym priorytetem jest budowa pozytywnej atmosfery oraz społeczności Predator Games. Chcemy, aby ten projekt był nie tylko areną rywalizacji, ale również miejscem, gdzie młodzież może czerpać radość z gry, wymieniać doświadczenia oraz tworzyć trwałe przyjaźnie. - dodaje Łukasz Łopuszyński, Country Manager, Acer Polska.

Misja edukacyjna Predator Games będzie kontynuowana także w tej edycji. Do materiałów edukacyjnych powstałych w pierwszym sezonie dołączą nowe, które poruszą wiele aspektów związanych z esportem i gamingiem. Będą to cenne zasoby zarówno dla uczniów, którzy chcą mądrze i efektywnie czerpać korzyści z tej dziedziny, jak i dla ich opiekunów, pomagając im zrozumieć pasję młodzieży. Nowe materiały wskażą język korzyści oraz kompetencje, jakie można rozwijać poprzez gry.

Będziemy kontynuować misję edukacyjną, pełniąc rolę nie tylko turnieju esportowego, ale także tworząc pomost komunikacyjny między uczniami a ich opiekunami. Dążymy do wspierania rozwoju młodych talentów nie tylko w świecie esportu, ale także w sferze społecznej i edukacyjnej - mówi Łukasz Łopuszyński.

Źródło: WE!RE Fantasy

Dodatkowe informacje:

O Predator Games
Wszelkie informacje o Predator Games będą pojawiać się na stronie www.predatorgames.pl oraz na kanałach social media Acer Polska: https://www.facebook.com/predator.polska oraz https://www.instagram.com/predator_pl/. Sercem projektu jest także popularny wśród graczy komunikator Discord, który jest miejscem wymiany doświadczeń oraz administracji turnieju - https://discord.gg/bcfzRCEdTZ.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Red is Bad, alkotubki, Palikot: największe kryzysy wizerunkowe 2024
Największy kryzys wizerunkowy 2024 roku w polskiej przestrzeni publicznej to zatrzymanie byłego Prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych oraz twórcy marki „Rad is Bad”. W kategorii firm i organizacji niechlubne pierwsze miejsce zajął OLV w związku z kontrowersjami wokół obecności saszetek z alkoholem na sklepowych półkach, a...
IAB HowTo: AI in action. Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu
Digital marketing zdążył już polubić się z AI na dobre – personalizacja, automatyzacja, chatboty, to tylko część narzędzi rewolucjonizujących sposoby prowadzenia kampanii. Sztuczna inteligencja nie przestaje jednak rzucać marketerom wyzwań i budzić wątpliwości, szczególnie w czasie nowych regulacji związanych z postępującą ekspansją AI. Konferencja IAB HowTo...
Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż łączą siły
Mija już rok od kiedy marka Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż uruchomiły 5 lodówek społecznych. Charakterystyczne zielono-czerwone jadłodzielnie działają w województwie dolnośląskim i opolskim. Teraz „Królewski” i wrocławska fundacja ponownie łączą siły, aby pomagać. Do 15 grudnia potrwa akcja „Obudź w sobie...
Raport This Year Next Year: GroupM o rynku reklamy 2025
GroupM (część WPP), w swoim cyklicznym raporcie „This Year Next Year”, podsumowującym mijający rok i prognozującym trendy na kolejny, opublikowało najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Szacowana dynamika rynku reklamowego w 2024 roku to aż 9,5%, a dzięki temu jego wartość wzrosła w 2024 r. globalnie do ponad 1 biliona dolarów (i to...
Woda opadła, psy zostały. Jak pomóc?
Nie udało nam się niczego uratować, z wyjątkiem naszych podopiecznych”. To głos schronisk, które ucierpiały najbardziej podczas powodzi. Potrzeby są ogromne, szczególnie w obliczu zimy, która jest najtrudniejszym czasem w roku dla bezdomnych zwierząt. Ruszyła akcja „Woda opadła, psy zostały.”. Pomóc można, wspierając zbiórkę na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764