logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

We!re Gamers Marketing Talks vol.1

  PR 26.08.2022, przeczytano 489 razy

WE!RE Gamers Marketing Talks to cykl konferencyjny złożony z paneli dyskusyjnych i webinarów dedykowany branży gamingowej, game dev’om i marketerom. Powstał z inicjatywy agencji gaming influencer marketingu WE!RE Fantasy, której celem jest redefinicja gaming marketingu poprzez wdrażanie kreatywnych i unikalnych kampanii angażujących twórców i ich społeczności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/we%21re-gamers-marketing-talks-vol.1,397005,artykul.html

Na świecie jest prawie 3 miliardy graczy, a liczba ta stale rośnie. Gaming to najbardziej interaktywna i angażująca forma rozrywki o ogromnej skali i z wielkim potencjałem wzrostu. Powstaje wiele nowych gier, które bez odpowiednich kampanii nie są tymi pierwszego wyboru, a niejednokrotnie to bardzo ciekawe tytuły. Również wiele marek chce reklamować się wśród fanów gier wideo, ale nie wie, jak postawić pierwsze kroki, by efektywnie dotrzeć do społeczności.

Z myślą właśnie o tych pytaniach powstał cykl WE!RE Gamers Marketing Talks, którego celem będzie przybliżenie tematyki gaming marketingu, komunikacji z mediami, user acquisition, influencer marketingu i tematyki związanej z prawnymi aspektami.

Pierwsze wydarzenie zaplanowane jest na dzień 8 września a tematem przewodnim będzie Storytelling in game advertising. Webinary o różnorodnej tematyce wygłoszą między innymi Kazimierz Merklejn, Huuuge Games; Paweł Hekman, Movie Games; redaktorzy CD-Action – Dawid Bojarski oraz Krzysztof Freudenberger, Agnieszka Karcz, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy oraz przedstawiciele WE!RE Fantasy.

 Rejestracja na webinary jest bezpłatna.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764