Nowe trendy i strategie w gamingu oraz influencer marketingu będą tematem przewodnim WE!RE Gamers Marketing Talks vol.3, które odbędzie się 28 czerwca 2023 roku. Konferencja zapewni uczestnikom wiedzę na temat najnowszych badań, trendów i skutecznych strategii związanych z gamingiem w Polsce. Bezpłatne wydarzenie odbędzie się w formie wirtualnej. Organizatorem konferencji jest agencja gaming influencer marketingu WE!RE Fantasy, patronat honorowy objął IAB Polska, a wydarzenie posiada akredytację DIMAQ.
WE!RE Gamers Marketing Talks vol.3 to jedyna okazja, aby poznać najnowsze badania gamingowe w Polsce przygotowane przez Insightful we współpracy z WE!RE Fantasy oraz nowe trendy i strategie w gaming influencer marketingu.
Agenda konferencji obejmuje różnorodne tematy związane z gamingiem i influencer marketingiem. Prelegenci omówią najnowsze trendy w branży, strategie efektywnego angażowania influencerów do promocji oraz badania dotyczące preferencji i zachowań graczy w Polsce. Ponadto, będziemy mieć okazję dowiedzieć się więcej na temat roli streamingu, platform społecznościowych i nowych technologii w kreowaniu sukcesu w gamingu zarówno dla marek endemicznych, jak i nieendemicznych.
Niewątpliwym wyróżnikiem tej edycji od poprzednich jest oparcie wystąpień na kanwie najnowszych badań Insightful analizujących esport i gaming w Polsce. Dodatkowym atutem będzie temat prawny, który ostatnio dość mocno zyskał niestety na aktualności - Patostreaming, patoinfleuncerzy i (pato)reklama w świetle prawa, który przygotują ekspertki - Agnieszka Karcz oraz Agnieszka Stasikiewicz z kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy.
Wydarzenie odbędzie się online, co umożliwia uczestnictwo z dowolnego miejsca na świecie. Konferencja jest całkowicie bezpłatna, a zarejestrować się można TUTAJ.
Patronat honorowy wydarzenia objął ponownie IAB Polska. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w konferencji. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych krajach europejskich. Patronat medialny objął Nowy Marketing oraz Radio Kampus.
Pełna agenda WE!RE Gamers Marketing Talks vol.3:
- 10:00 Esport i gaming w Polsce – prezentacja najnowszych badań Insightful dotyczących graczy i ich preferencji
- 10:25 Sukcesy transmisji esportowych w Polsce
- 11:00 Aktywizacja i integracja młodzieży poprzez gaming i esport – case study Predator Games
- 11:35 Dokąd zmierza influencer marketing – trendy
- 12:10 Czego od influencera może oczekiwać PR-owiec?
- 12:45 Kampanie influencerskie z pasji a nie z przymusu – case study
- 13:20 Rola eventów gamingowych w kształtowaniu społeczności i jej lojalizacji wobec tych wydarzeń i marek
- 14:00 Patostreaming, patoinfleuncerzy i (pato)reklama w świetle prawa
- 14:30 Zjawisko patoinfluencermarketingu – jak może to rzutować na branże i jak się przed nim bronić
Źródło: WE!RE Fantasy