logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

We Got Now: Sydney McLaughlin w nowej odsłonie kampanii New Balance

  PR 03.09.2020, przeczytano 1541 razy
ilustracjastrzałka

New Balance zaprezentował kolejny film w ramach globalnej kampanii We Got Now, która wystartowała na początku roku. Bohaterką najnowszej odsłony jest biegaczka na 400 m przez płotki Sydney McLaughlin. Należąca do teamu New Balance sprinterka jest srebrną medalistką mistrzostw świata z 2019 i olimpijką z 2016 roku. Video podkreśla jak istotne jest panowanie nad sytuacją, niezależnie od przeszkód, które się pojawiają.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/we-got-now%3A-sydney-mclaughlin-w-nowej-odslonie-kampanii-new-balance,388300,artykul.html

Nowy spot We Got Now potwierdza, że "ten rok jest... nieprzewidywalny". Sydney jest drugą najszybszą biegaczką na dystansie 400 m przez płotki na świecie i mimo że rywalizacja w Tokio została przełożona na później, wciąż jest zdeterminowana i skoncentrowana. Liczy też, że swoim nastawieniem uda się jej zmotywować innych do dokonania zmian, o których marzą.

Przełożenie tegorocznych igrzysk olimpijskich wpłynęło w istotny sposób na plan przygotowań, który Syd realizuje prawie od czterech lat. Mimo niedogodności, jest wciąż skoncentrowana i myśli już o wyzwaniach, które ma przed sobą. – powiedział Jeff McAdams, Senior Director of Global Marketing w New Balance. – Podejście, które odrzuca dotychczasowe sukcesy, ale też stracone szanse, jest wyrazem filozofii We Got Now. Inspirują nas kolejne działania, które Syd śmiało podejmuje, aby odnaleźć się w nowej rzeczywistości i przejąć kontrolę nad przyszłością.

New Balance podpisał kontrakt z Sydney w 2018 roku, po jej rewelacyjnym pierwszym roku studiów na Uniwersytecie w Kentucky, kiedy m.in. wygrała mistrzostwa NCAA w biegu na 400 m przez płotki czy pobiła rekord świata juniorów na hali na tym samym dystansie. Sydney została również laureatką nagrody Gatorade High School Athlete of the Year, stając się jedyną sportsmenką, która dwukrotnie otrzymała to wyróżnienie.

ilustracjastrzałka

Inspirowana historiami sportowców i ambasadorów New Balance kampania We Got Now jest kolejnym etapem projektu Fearless Independent. Wykorzystując rosnącą pozycję na świecie, stuletnie doświadczenie w pracy ze sportowcami oraz udostępniony właśnie spot We Got Now z udziałem Sydney, marka kontynuuje wspieranie najbardziej utalentowanych zawodników i pomaga w przekazaniu ich przesłania światu. Trzecia odsłona kampanii jest realizowana globalnie poprzez działania digital, działania w mediach społecznościowych i na kanałach własnych marki, a także na stronie poświęconej Sydney. Cała akcja ma na celu pokazanie gwałtownych zmian zachodzących na świecie z punktu widzenia utytułowanej sprinterki. Niezależnie od tego, czy chodzi o odwołane igrzyska olimpijskie, czy pierwszy bieg na 5 km, wszyscy na świecie razem adaptujemy się do zmian, które przynosi nam teraźniejszość. Ten czas jest teraz.

Za pomysł i produkcję kampanii odpowiada agencja The Rec League z Los Angeles. Spot pokazuje biegnącą przez płotki na bieżni Sydney, która dostosowuje się do zmian postępujących w świecie sportu.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764