logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

We Got Now: Sydney McLaughlin w nowej odsłonie kampanii New Balance

  PR 03.09.2020, przeczytano 1512 razy
ilustracjastrzałka

New Balance zaprezentował kolejny film w ramach globalnej kampanii We Got Now, która wystartowała na początku roku. Bohaterką najnowszej odsłony jest biegaczka na 400 m przez płotki Sydney McLaughlin. Należąca do teamu New Balance sprinterka jest srebrną medalistką mistrzostw świata z 2019 i olimpijką z 2016 roku. Video podkreśla jak istotne jest panowanie nad sytuacją, niezależnie od przeszkód, które się pojawiają.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/we-got-now%3A-sydney-mclaughlin-w-nowej-odslonie-kampanii-new-balance,388300,artykul.html

Nowy spot We Got Now potwierdza, że "ten rok jest... nieprzewidywalny". Sydney jest drugą najszybszą biegaczką na dystansie 400 m przez płotki na świecie i mimo że rywalizacja w Tokio została przełożona na później, wciąż jest zdeterminowana i skoncentrowana. Liczy też, że swoim nastawieniem uda się jej zmotywować innych do dokonania zmian, o których marzą.

Przełożenie tegorocznych igrzysk olimpijskich wpłynęło w istotny sposób na plan przygotowań, który Syd realizuje prawie od czterech lat. Mimo niedogodności, jest wciąż skoncentrowana i myśli już o wyzwaniach, które ma przed sobą. – powiedział Jeff McAdams, Senior Director of Global Marketing w New Balance. – Podejście, które odrzuca dotychczasowe sukcesy, ale też stracone szanse, jest wyrazem filozofii We Got Now. Inspirują nas kolejne działania, które Syd śmiało podejmuje, aby odnaleźć się w nowej rzeczywistości i przejąć kontrolę nad przyszłością.

New Balance podpisał kontrakt z Sydney w 2018 roku, po jej rewelacyjnym pierwszym roku studiów na Uniwersytecie w Kentucky, kiedy m.in. wygrała mistrzostwa NCAA w biegu na 400 m przez płotki czy pobiła rekord świata juniorów na hali na tym samym dystansie. Sydney została również laureatką nagrody Gatorade High School Athlete of the Year, stając się jedyną sportsmenką, która dwukrotnie otrzymała to wyróżnienie.

ilustracjastrzałka

Inspirowana historiami sportowców i ambasadorów New Balance kampania We Got Now jest kolejnym etapem projektu Fearless Independent. Wykorzystując rosnącą pozycję na świecie, stuletnie doświadczenie w pracy ze sportowcami oraz udostępniony właśnie spot We Got Now z udziałem Sydney, marka kontynuuje wspieranie najbardziej utalentowanych zawodników i pomaga w przekazaniu ich przesłania światu. Trzecia odsłona kampanii jest realizowana globalnie poprzez działania digital, działania w mediach społecznościowych i na kanałach własnych marki, a także na stronie poświęconej Sydney. Cała akcja ma na celu pokazanie gwałtownych zmian zachodzących na świecie z punktu widzenia utytułowanej sprinterki. Niezależnie od tego, czy chodzi o odwołane igrzyska olimpijskie, czy pierwszy bieg na 5 km, wszyscy na świecie razem adaptujemy się do zmian, które przynosi nam teraźniejszość. Ten czas jest teraz.

Za pomysł i produkcję kampanii odpowiada agencja The Rec League z Los Angeles. Spot pokazuje biegnącą przez płotki na bieżni Sydney, która dostosowuje się do zmian postępujących w świecie sportu.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764