logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

We Got Now: Sydney McLaughlin w nowej odsłonie kampanii New Balance

  PR 03.09.2020, przeczytano 1766 razy
ilustracjastrzałka

New Balance zaprezentował kolejny film w ramach globalnej kampanii We Got Now, która wystartowała na początku roku. Bohaterką najnowszej odsłony jest biegaczka na 400 m przez płotki Sydney McLaughlin. Należąca do teamu New Balance sprinterka jest srebrną medalistką mistrzostw świata z 2019 i olimpijką z 2016 roku. Video podkreśla jak istotne jest panowanie nad sytuacją, niezależnie od przeszkód, które się pojawiają.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/we-got-now%3A-sydney-mclaughlin-w-nowej-odslonie-kampanii-new-balance,388300,artykul.html

Nowy spot We Got Now potwierdza, że "ten rok jest... nieprzewidywalny". Sydney jest drugą najszybszą biegaczką na dystansie 400 m przez płotki na świecie i mimo że rywalizacja w Tokio została przełożona na później, wciąż jest zdeterminowana i skoncentrowana. Liczy też, że swoim nastawieniem uda się jej zmotywować innych do dokonania zmian, o których marzą.

Przełożenie tegorocznych igrzysk olimpijskich wpłynęło w istotny sposób na plan przygotowań, który Syd realizuje prawie od czterech lat. Mimo niedogodności, jest wciąż skoncentrowana i myśli już o wyzwaniach, które ma przed sobą. – powiedział Jeff McAdams, Senior Director of Global Marketing w New Balance. – Podejście, które odrzuca dotychczasowe sukcesy, ale też stracone szanse, jest wyrazem filozofii We Got Now. Inspirują nas kolejne działania, które Syd śmiało podejmuje, aby odnaleźć się w nowej rzeczywistości i przejąć kontrolę nad przyszłością.

New Balance podpisał kontrakt z Sydney w 2018 roku, po jej rewelacyjnym pierwszym roku studiów na Uniwersytecie w Kentucky, kiedy m.in. wygrała mistrzostwa NCAA w biegu na 400 m przez płotki czy pobiła rekord świata juniorów na hali na tym samym dystansie. Sydney została również laureatką nagrody Gatorade High School Athlete of the Year, stając się jedyną sportsmenką, która dwukrotnie otrzymała to wyróżnienie.

ilustracjastrzałka

Inspirowana historiami sportowców i ambasadorów New Balance kampania We Got Now jest kolejnym etapem projektu Fearless Independent. Wykorzystując rosnącą pozycję na świecie, stuletnie doświadczenie w pracy ze sportowcami oraz udostępniony właśnie spot We Got Now z udziałem Sydney, marka kontynuuje wspieranie najbardziej utalentowanych zawodników i pomaga w przekazaniu ich przesłania światu. Trzecia odsłona kampanii jest realizowana globalnie poprzez działania digital, działania w mediach społecznościowych i na kanałach własnych marki, a także na stronie poświęconej Sydney. Cała akcja ma na celu pokazanie gwałtownych zmian zachodzących na świecie z punktu widzenia utytułowanej sprinterki. Niezależnie od tego, czy chodzi o odwołane igrzyska olimpijskie, czy pierwszy bieg na 5 km, wszyscy na świecie razem adaptujemy się do zmian, które przynosi nam teraźniejszość. Ten czas jest teraz.

Za pomysł i produkcję kampanii odpowiada agencja The Rec League z Los Angeles. Spot pokazuje biegnącą przez płotki na bieżni Sydney, która dostosowuje się do zmian postępujących w świecie sportu.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764