logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

We Got Now – nowa kampania New Balance

  PR 06.03.2020, przeczytano 1595 razy
ilustracjastrzałka

New Balance wystartował z nową globalną kampanią We Got Now, stworzoną wokół idei, według której wszystko co najlepsze zaczyna się właśnie "teraz". Bohaterem premierowego spotu jest gwiazda NBA Kawhi Leonard, który dzięki niezłomnemu duchowi walki i grze na własnych zasadach stał się najlepszym koszykarzem na świecie. Leonard jest także twarzą najnowszej odsłony koszykarskiego buta OMN1S, który 5 marca miał swoją premierę w Polsce. Jednocześnie tym modelem marka wprowadza na polski rynek nową kategorię produktową – New Balance Hoops (koszykówka).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/we-got-now-%E2%80%93-nowa-kampania-new-balance,385963,artykul.html

Kampania We Got Now to kolejny etap projektu Fearlessly Independent. Za jej sprawą New Balance chce uchwycić swój wpływ na sport i kulturę, a także przedstawić sylwetki i poglądy tych, którzy grają na własnych zasadach. Zainspirowana sportowcami i ambasadorami marki kampania zaprezentuje pełne energii historie o tym, co dzieje się „teraz”. Historie o pasjach i motywach oraz ich wpływie na otaczającą rzeczywistość. We Got Now ma wnieść nową energię i zachęcić nowe pokolenie do podejmowania pozytywnych działań, bez czekania na pozwolenie. Ten czas jest teraz.

W premierowym spocie wystąpił Kawhi Leonard – dwukrotny mistrz NBA i czterokrotny czempion NBA All-Star. Film zainspirowany jest niezłomnym duchem sportowca oraz jego wyjątkowym podejściem – gra mówi sama za siebie − w drodze do zdobycia statusu najlepszego koszykarza na świecie. W spocie padają słowa: „To jego show. On gra. Reszta podąża”, opisujące umiejętności Leonarda do naginania zasad NBA i obierania własnej ścieżki do sukcesu.

Od rozpoczęcia współpracy z New Balance w 2019 roku Leonard zdobył tytuł MVP w finale mistrzostw NBA w Toronto, podczas którego wystąpił w butach koszykarskich OMN1S. Pomógł również wprowadzić na rynek buty KAWHI, pierwszy model sygnowany jego nazwiskiem, a następnie po raz pierwszy w historii zdobył nagrodę Kia NBA All-Star MVP Kobe Bryanta. Tego wszystkiego dokonał na własnych zasadach. Jego niestrudzona podróż to historia pisana wraz z New Balance Basketball – Kawhi jest wsparciem dla sportowców, którzy zamiast podążać za trendami, wolą je ustanawiać.

− We Got Now inspiruje przedstawicieli współczesnego pokolenia, by w drodze ku realizacji marzeń odważnie działali na własnych zasadach. New Balance wierzy w potęgę tego, co dzieje się właśnie teraz, w tym momencie. To prawda, że przyszłość należy do wszystkich. Ale to właśnie teraźniejszość należy tylko do nas. — wyjaśnia Chris Davis, wicedyrektor marketingu w New Balance.

Za pomysł i produkcję kampanii odpowiada agencja The Rec League z Los Angeles. Główny spot pokazuje Leonarda w pustym audytorium szkolnym grającego na fortepianie. Wykorzystany w ścieżce dźwiękowej utwór został skomponowany przez pianistę klasycznego, który dostosował jego kompozycję do imponujących umiejętności koszykarza. Pierwszy etap kampanii We Got Now realizowany jest globalnie i wspierać go będą spoty w telewizji, działania digital, w mediach społecznościowych i kanałach własnych marki, a także na stronie poświęconej Kawhi’emu.

W 2020 roku New Balance i sportowcy związani z marką − Sadio Mané, Coco Gauff, Sydney McLaughlin − oraz ambasador Jaden Smith zaprezentują kolejne historie, których celem będzie pokazanie wpływu marki na współczesny sport i kulturę.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG zaprezentuje nowe plotery na targach Fespa 2024
Firma Roland DG z przyjemnością powróci na targi FESPA Global Print Expo, które odbędą się w Amsterdamie w dniach  19-22 marca  2024 r., gdzie zaprezentuje zupełnie nową linię urządzeń wraz z najbardziej popularnymi i wszechstronnymi rozwiązaniami firmy.
Glenfiddich: opakowania inspirowane naturą i powrotem znaku Smoka
Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które...
Vive XR Elite Business Edition - VR dla przedsiębiorstw
HTC VIVE, czołowy gracz w segmencie premium rzeczywistości wirtualnej (VR), ponownie podnosi poprzeczkę w dziedzinie technologii XR dla biznesu i konsumentów. Firma wprowadziła zestaw oprogramowania, który przyczynił się do stworzenia pierwszego działającego systemu VR w warunkach mikrograwitacji.
Agencja Ro dołącza do SAPR
Agencja Ro dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations jako 39. agencja.
Kerris dla Mola: kampania „Będzie ups...”
Mola, marka należąca do Metsä Tissue, uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” wychodzi naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji. Za nową komunikację marketingową marki Mola odpowiada agencja KERRIS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764