Już za kilka tygodni premiera polskiej wersji europejskiego portalu dla dostawców produktów reklamowych.
We wrześniu rusza joomp.pl – polska wersja europejskiego portalu, której celem jest ułatwienie nawiązywania relacji biznesowych między dostawcami produktów reklamowych, a dystrybutorami i agencjami reklamowymi. Krajowy joomp skupia ponad tysiąc dostawców, a swoim zasięgiem dociera do 20 000 aktywnych firm z branży reklamowej. Podobnie jak w przypadku wersji europejskiej – joomp.pl pozostaje bezpłatną usługą dla agencji i dystrybutorów, którzy dzięki szybkiej wyszukiwarce błyskawicznie odnajdą produkt, dostawcę i złożą zapytanie.
Joomp.pl planuje swoją premierę na targach Festiwal Marketingu 14 i 15 września w Warszawie. Zwiedzający Festiwal będą mieli okazję wziąć udział w prezentacji, przetestować wyszukiwarkę, złożyć zapytanie i porozmawiać z pomysłodawcami oraz moderatorami strony.
Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.