logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy

  PR 28.04.2025, przeczytano 244 razy
ilustracja

Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem. Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o młodych konsumentach, którzy szukają prostych, codziennych rozwiązań, pozwalających im być bliżej natury. Kampania promująca syropy Herbapol jest prowadzona w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kanałach digitalowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/we-wspolpracy-z-natura-%E2%80%93-herbapol-promuje-owocowe-syropy,408592,artykul.html

„We współpracy z naturą” to nowa platforma komunikacyjna Herbapolu-Lublin, która w pełni wpisuje się w aktualne trendy. Jej ideą jest pokazanie, że firma, za którą stoi ponad 75 lat tradycji, wiedzy i doświadczenia, jednocześnie pozostaje innowacyjna i idealnie osadzona we współczesności. Tworzone przez nią produkty każdego dnia i przy różnych okazjach towarzyszą konsumentom, którzy cenią sobie bliski związek z naturą. Dużą i ważną grupę stanowią tu młodzi odbiorcy, dla których korzystanie z produktów powstających z naturalnych składników jest oczywistym, codziennym wyborem.

ilustracjastrzałka

Kolejna odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą” została poświęcona syropom owocowym. – Syropy Herbapolu to produkty znane i lubiane, a ze względu na uniwersalność zastosowań cieszą się popularnością przez cały rok ­– mówi Agnieszka Cichewicz, Senior Brand Manager w Herbapol-Lublin S.A. – Teraz, w wiosenno-letnim sezonie, konsumenci sięgają po nie, by przygotować orzeźwiające napoje, pełne pysznego, owocowego smaku. W naszej kampanii postawiliśmy na dynamiczną, nowoczesną formę spotu, która pozwoliła nam w inspirujący sposób zaprezentować główne atuty naszych syropów – przede wszystkim różnorodny i szeroki wybór wariantów, wygodę i szybkość przygotowania napoju, wysoką wydajność. Bo woda i porcja owocowego syropu Herbapol z witaminami to naturalnie idealna współpraca!

Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych oraz w zasięgowych stacjach tematycznych. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Pro/porcja, a za produkcję Highnoon. Wsparcie PR zapewnia Quality PR.

Źródło: Herbapol-Lublin S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764