logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Weber Shandwick dołącza do ZFPR

  PR 30.06.2020, przeczytano 527 razy

Polski oddział Weber Shandwick dołączył do Związku Firm Public Relations. To już druga agencja, która w ostatnim miesiącu zdecydowała się działać w ZFPR na rzecz profesjonalnej praktyki PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/weber-shandwick-dolacza-do-zfpr,387610,artykul.html

Weber Shandwick to agencja PR o globalnym zasięgu z biurami w 79 miastach na całym świecie. Warszawskie biuro agencji powstało w 2006 roku. Do zadań zespołu należy prowadzenie i koordynacja działań agencji w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Głównymi klientami agencji, należącej do McCann Worldgroup, są w Polsce m.in. Exxon Mobil, Michelin, Volvo Buses i TPV (producent sprzętu elektronicznego Philips).

- Weber Shandwick to silna globalna marka, witamy serdecznie polski oddział w Związku – mówi Adam Jarosz, Prezes ZFPR. - Agencja ponownie dołącza do naszej organizacji, obecnie w dwudziestym, jubileuszowym roku jej działalności, kierowana przez Agnieszkę Dziedzic, jedną z pionierek profesjonalnego rynku doradztwa PR i sygnatariuszkę Deklaracji Koalicji na Rzecz Profesjonalnej Praktyki Public Relations z 2000 roku – dokumentu, którego podpisanie stanowiło podwaliny utworzenia ZFPR – dodaje.

- Wartości i misja ZFPR są mi bardzo bliskie od momentu, gdy spotkaliśmy się w małym gronie sygnatariuszy Deklaracji dwadzieścia lat temu. Tak jak każda organizacja, ZFPR napotyka wyzwania, kreując jednak na przestrzeni lat konkretny dorobek i osiągnięcia. Bardzo się cieszę, że obecny zarząd to także przedstawiciele kolejnego pokolenia PR-owców. Ufam, że dzięki ich energii i innemu spojrzeniu na branżę, nasza organizacja wejdzie na kolejny etap rozwoju w tym tak skomplikowanym i trudnym okresie, w jakim wszyscy teraz jesteśmy. Dziękuję zarządowi za przyjęcie nas w szeregi ZFPR – powiedziała Agnieszka Dziedzic, szefowa Weber Shandwick w Polsce.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764