logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webinar: UX w strategii digital marketingowej

  PR 12.08.2022, przeczytano 467 razy

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na żywo. Webinar posiada patronat IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webinar%3A-ux-w-strategii-digital-marketingowej,396900,artykul.html

Do kogo skierowane jest wydarzenie?

Wydarzenie jest organizowane z myślą o szeroko rozumianej kadrze zarządzającej oraz wszystkich osobach, które praktykują e-biznes i są zainteresowane tematyką UX. W trakcie webinaru uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak uzyskać synergię i zwiększyć efektywność działań z zakresu UX w swojej firmie.

Skuteczny UX pomaga w budowaniu pozytywnych doświadczeń użytkowników, dlatego warto na stałe wpisać go do strategii digital marketingowej swojego przedsiębiorstwa. Jak tego dokonać? Odpowiedź na te oraz wiele innych pytań, będzie można uzyskać, uczestnicząc w wydarzeniu.

Dlaczego warto uczestniczyć w webinarze?

Uczestnictwo w webinarze to możliwość pozyskania eksperckiej wiedzy, w skondensowanej formie. Wydarzenie poprowadzi ekspert w zakresie UX – Mateusz Bober. Mateusz ma za sobą realizację projektów dla wielu znanych marek, takich jak m.in. Ciarko DesignTargi Kielce czy Autotesto.

Tym razem wyjaśni uczestnikom wydarzenia m.in. dlaczego e-biznes bez inwestycji w UX może być zupełnie nieopłacalny. Ekspert Ideo Force podzieli się również checklistą, dzięki której każdy uczestnik webinaru, będzie miał możliwość przeprowadzenia samodzielnego audytu UX!

Co zyska uczestnik webinaru?

  • Praktyczne wskazówki na temat tego, jak zwiększyć satysfakcję użytkowników i poprawić UX swojej strony.
  • Informacje o błędach, do których często dochodzi przy optymalizacji User Experience oraz rady, które pozwolą ich uniknąć.
  • Wiedzę dotyczącą narzędzi, których warto użyć, aby zwiększyć efektywność działań w zakresie digital marketingu.
  • Dawkę informacji, za sprawą których można zwiększyć ergonomię produktu i wykorzystać UX do realizacji celów biznesowych swojej firmy.

Jak się zarejestrować?

Wystarczy wypełnić krótki formularz zapisu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. W imieniu organizatora serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w webinarze.

Wydarzenie posiada również akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w webinarze otrzymają 2 pkt. recertyfikacyjne.

Źródło: IAB Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764