logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webinar: UX w strategii digital marketingowej

  PR 12.08.2022, przeczytano 470 razy

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na żywo. Webinar posiada patronat IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webinar%3A-ux-w-strategii-digital-marketingowej,396900,artykul.html

Do kogo skierowane jest wydarzenie?

Wydarzenie jest organizowane z myślą o szeroko rozumianej kadrze zarządzającej oraz wszystkich osobach, które praktykują e-biznes i są zainteresowane tematyką UX. W trakcie webinaru uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak uzyskać synergię i zwiększyć efektywność działań z zakresu UX w swojej firmie.

Skuteczny UX pomaga w budowaniu pozytywnych doświadczeń użytkowników, dlatego warto na stałe wpisać go do strategii digital marketingowej swojego przedsiębiorstwa. Jak tego dokonać? Odpowiedź na te oraz wiele innych pytań, będzie można uzyskać, uczestnicząc w wydarzeniu.

Dlaczego warto uczestniczyć w webinarze?

Uczestnictwo w webinarze to możliwość pozyskania eksperckiej wiedzy, w skondensowanej formie. Wydarzenie poprowadzi ekspert w zakresie UX – Mateusz Bober. Mateusz ma za sobą realizację projektów dla wielu znanych marek, takich jak m.in. Ciarko DesignTargi Kielce czy Autotesto.

Tym razem wyjaśni uczestnikom wydarzenia m.in. dlaczego e-biznes bez inwestycji w UX może być zupełnie nieopłacalny. Ekspert Ideo Force podzieli się również checklistą, dzięki której każdy uczestnik webinaru, będzie miał możliwość przeprowadzenia samodzielnego audytu UX!

Co zyska uczestnik webinaru?

  • Praktyczne wskazówki na temat tego, jak zwiększyć satysfakcję użytkowników i poprawić UX swojej strony.
  • Informacje o błędach, do których często dochodzi przy optymalizacji User Experience oraz rady, które pozwolą ich uniknąć.
  • Wiedzę dotyczącą narzędzi, których warto użyć, aby zwiększyć efektywność działań w zakresie digital marketingu.
  • Dawkę informacji, za sprawą których można zwiększyć ergonomię produktu i wykorzystać UX do realizacji celów biznesowych swojej firmy.

Jak się zarejestrować?

Wystarczy wypełnić krótki formularz zapisu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. W imieniu organizatora serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w webinarze.

Wydarzenie posiada również akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w webinarze otrzymają 2 pkt. recertyfikacyjne.

Źródło: IAB Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764