logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webinar: UX w strategii digital marketingowej

  PR 12.08.2022, przeczytano 332 razy

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na żywo. Webinar posiada patronat IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webinar%3A-ux-w-strategii-digital-marketingowej,396900,artykul.html

Do kogo skierowane jest wydarzenie?

Wydarzenie jest organizowane z myślą o szeroko rozumianej kadrze zarządzającej oraz wszystkich osobach, które praktykują e-biznes i są zainteresowane tematyką UX. W trakcie webinaru uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak uzyskać synergię i zwiększyć efektywność działań z zakresu UX w swojej firmie.

Skuteczny UX pomaga w budowaniu pozytywnych doświadczeń użytkowników, dlatego warto na stałe wpisać go do strategii digital marketingowej swojego przedsiębiorstwa. Jak tego dokonać? Odpowiedź na te oraz wiele innych pytań, będzie można uzyskać, uczestnicząc w wydarzeniu.

Dlaczego warto uczestniczyć w webinarze?

Uczestnictwo w webinarze to możliwość pozyskania eksperckiej wiedzy, w skondensowanej formie. Wydarzenie poprowadzi ekspert w zakresie UX – Mateusz Bober. Mateusz ma za sobą realizację projektów dla wielu znanych marek, takich jak m.in. Ciarko DesignTargi Kielce czy Autotesto.

Tym razem wyjaśni uczestnikom wydarzenia m.in. dlaczego e-biznes bez inwestycji w UX może być zupełnie nieopłacalny. Ekspert Ideo Force podzieli się również checklistą, dzięki której każdy uczestnik webinaru, będzie miał możliwość przeprowadzenia samodzielnego audytu UX!

Co zyska uczestnik webinaru?

  • Praktyczne wskazówki na temat tego, jak zwiększyć satysfakcję użytkowników i poprawić UX swojej strony.
  • Informacje o błędach, do których często dochodzi przy optymalizacji User Experience oraz rady, które pozwolą ich uniknąć.
  • Wiedzę dotyczącą narzędzi, których warto użyć, aby zwiększyć efektywność działań w zakresie digital marketingu.
  • Dawkę informacji, za sprawą których można zwiększyć ergonomię produktu i wykorzystać UX do realizacji celów biznesowych swojej firmy.

Jak się zarejestrować?

Wystarczy wypełnić krótki formularz zapisu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. W imieniu organizatora serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w webinarze.

Wydarzenie posiada również akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w webinarze otrzymają 2 pkt. recertyfikacyjne.

Źródło: IAB Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764