logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webinar – Twój pierwszy milion ze strategią SEO&Content

  PR 25.09.2023, przeczytano 386 razy

Cube Group & SEMSTORM & WhitePress zapraszają na bezpłatny webinar. Chcesz poznać genialne sposoby na zwiększenie sprzedaży dzięki działaniom SEO&Contentu? Już 27 września o 10:00 zarezerwuj swój czas w kalendarzu na bezpłatny webinar organizowany przez Cube Group, SEMSTORM i WhitePress. Zebraliśmy ekspertów z branży, którzy podzielą się swoją wiedzą na temat monetyzowania działań marketingowych. Jesteśmy patronem honorowym wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webinar-%E2%80%93-twoj-pierwszy-milion-ze-strategia-seoandcontent,401492,artykul.html

Webinar skierowany jest do właścicieli e-commerców, dyrektorów/managerów/pasjonatów marketingu, brand managerów i nie tylko. Podczas webinaru eksperci będą chcieli udowodnić, że dzięki działaniom SEO i Contentu można zarabiać.

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach.

Prelegenci:

  • Michał Pustuł, Head of SEO w Cube Group
  • Emilia Radecka, Head of Content w Cube Group
  • Adrian Andrzejczyk, Head of Analytics w Cube Group
  • Milena Majchrzak, CEO & Content Marketing Evangelist w SEMSTORM
  • Agata Gruszka, International SEO Manager w WhitePress

Prowadzący webinar:

  • Mateusz Nić, Client Service Director w Cube Group. Prowadzący poprowadzi również panel dyskusyjny ze wszystkimi ekspertami.

Poznaj tematy prelegentów:

  • Nie daj się ograniczać schematami! Jak SEO może napędzać Twoją strategię marketingową?
  • Nie pytaj, ile wydasz na content, tylko ile na nim zarobisz. O strategiach sprzedażowych napędzanych treścią
  • Dlaczego 90% firm ignoruje analitykę i traci na content marketingu. Zaawansowane targetowanie GA4, raportowanie i analiza
  • Analiza konkurencji, która wytycza kierunek działań w wyszukiwarkach
  • Oszczędzaj czas dzięki wykorzystaniu AI w SEO

6 darmowych bonusów do zdobycia podczas webinaru:

  1. Przedpremierowo ebook „Zbuduj skuteczną strategię Brandformance krok po kroku.” Autorami są eksperci z Cube Group i SEMSTORM. Odbierz ebook od razu przy rejestracji na webinar.
  2. Najnowsza książka Łukasza Kosuniaka z autografem, „Marketing Automation krok po kroku.”
  3. Bilet na SEO Vibes w Budapeszcie. Międzynarodowa konferencja organizowana przez WhitePress® w Budapeszcie. Na uczestników czeka ogromna dawka wiedzy od światowej klasy prelegentów na temat globalnych trendów w SEO.
  4. „SEO Marketing” – książka jednego z prelegentów wydarzenia Adriana Andrzejczyka.
  5. Voucher do narzędzia SEMSTORM – podczas webinaru będzie można zdobyć voucher na pakiet Premium dla nowych użytkowników, a dla istniejących 25% zniżki na dowolny pakiet.
  6. Dostęp do narzędzia Newspoint. Podczas webinaru będziemy rozdawać specjalny kod do narzędzia, które pozwala monitorować media.

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ

  • Kiedy: 27 września, start: godzina 10:00
  • Gdzie: Online Rejestracja i więcej informacji na stronie: Webinar – Twój pierwszy milion ze strategią SEO&Content!
  • Organizatorzy: Cube Group
  • Partnerzy: SEMSTORM, WhitePress
  • Patronat honorowy: IAB Polska, DIMAQ
  • Patronat medialny: Marketer+, E-commerce w Praktyce, NEWSPOINT.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764