logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webinar „Potęga Personalizacji”

  PR 29.11.2022, przeczytano 480 razy
ilustracja

Producent maszyn do druku cyfrowego firma HP Indigo oraz wyłączny dystrybutor tej technologii w Polsce firma Digiprint zapraszają na spotkanie on-line Projekt z charakterem. Potęga personalizacji!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webinar-_potega-personalizacji_,398163,artykul.html

Będzie to czas, który pozwoli projektantom, markom, ale też drukarniom zainspirować się w produkcji poligraficznej. Dwóch znamienitych specjalistów opowie o tym, jakie możliwości skrywa druk cyfrowy i jakie kampanie zostały już zrealizowane za jego pomocą. Wśród prelegentów znajdzie się twórca oprogramowania HP Mosaic, do tworzenia dynamicznej personalizacji - Guy Bibi.  Algorytm ten został już wykorzystany przez tak znane marki jak Heineken czy Nutella. Spotkanie będzie doskonałą okazją dla wszystkich, którzy zastanawiają się jak wyróżnić swoje produkty na sklepowej półce.

Jak mówi Alicja Bednarek, Specjalista ds. marketingu w Digiprint: - Takie spotkanie to okazja, aby przekonać się jak druk cyfrowy może odmienić oblicze produktów, które są ubrane w poligrafię. Pokażemy również zwrot z inwestycji w personalizowanych kampaniach, ale przede wszystkich będzie to solidna dawka inspiracji. Myślę, że to spotkanie pokaże szerzej jaka potęga kryje się w druku cyfrowym i jak fantastyczne efekty można osiągnąć przy jego użyciu..

Drugim prelegentem będzie Abel Sanchez-Hermosilla, który nie tylko zwróci uwagę na ROI, ale też produkcję opakować w duchu zrównoważonego rozwoju. Ponieważ Digiprint i HP Indigo to synonimy druku cyfrowego, podczas spotkania nie może zabraknąć solidnej dawki informacji o kreatywnym podejściu do druku.

Patronat medialny nad spotkaniem objęli OOH Magazine, Świat Poligrafii Professional oraz Świat Druku.

Źródło: Digiprint Sp. z o.o.

www.digiprint.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764