logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webinar Canon: Druk 3D dla przemysłu elektronicznego

  PR 11.10.2017, przeczytano 665 razy

Już we wtorek, 17 października, firma Canon zaprasza na specjalny webinar na temat wykorzystania technologii druku 3D w przemyśle elektronicznym. Na tytułowe pytanie „Jak druk 3D zrewolucjonizuje produkcję elektroniki?” odpowiadać będą eksperci z branży i specjaliści Canon. To świetna okazja, żeby dowiedzieć się więcej o trendach i perspektywach tej niezwykle szybko rozwijającej się dziedziny przemysłu, a także poznać możliwości nowoczesnych technologii 3D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webinar-canon%3A-druk-3d-dla-przemyslu-elektronicznego,34073,artykul.html

Technologia druku 3D w najbliższych latach niewątpliwie zmieni postrzeganie procesów wytwórczych wielu gałęzi przemysłu, w tym także przemysłu elektronicznego. Dzięki zastosowaniu technologii addytywnych, już teraz obserwujemy znaczące skrócenie czasu prototypowania produktów, co powoduje szybsze wdrażanie nowych rozwiązań na rynek. Nowoczesne technologie 3D pozwalają również na poprawę ergonomii już istniejących produktów i rozwiązań, przy jednoczesnej oszczędności czasu i nakładów inwestycyjnych.

– Oferowane przez Canon urządzenia druku 3D charakteryzują się wyjątkową dokładnością druku, zarówno w kontekście jakości powierzchni, jak i dokładności wymiarowej, dzięki czemu można je wykorzystywać zarówno do przeprowadzenia pełnego procesu prototypowania, jak i wykonywać jednostkową produkcję danego produktu. Osiągnięcie dokładności zbliżonej do technologii wtrysku sprawia, że profesjonalne drukarki 3D powoli stają się elementem kluczowym w polityce inwestycyjnej przedsiębiorstw, także z obszaru przemysłu elektronicznego – mówi Jacek Korzeniewski, specjalista ds. druku 3D, Canon Polska.

Webinar Canon

Aby przybliżyć producentom elektroniki możliwości wykorzystania w ich dziedzinie technologii druku 3D, Canon organizuje webinar, podczas którego eksperci z branży opowiedzą o jego zastosowaniach oraz korzyściach, jakie przynosi firmom przemysłowym zajmującym się produkcją elektroniki.

Webinar odbędzie się 17 października (wtorek) w godzinach 16:00 – 16:40. Aby wziąć w nim udział należy dokonać wcześniejszej rejestracji internetowej pod adresem: www.go.canon-europe.com/eu-3D-Webinar-ECM. Wykład będzie prowadzony w języku angielskim.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764