logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?

  PR 07.12.2024, przeczytano 301 razy
ilustracja

Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy B2B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webinar-harbingers%3A-jak-budowac-wizerunek-i-maksymalizowac-zyski,406757,artykul.html

Webinar skierowany jest przede wszystkim do właścicieli firm B2B, B2C i e-commerce, specjalistów Brand i Performance oraz menedżerów i liderów, którzy pragną poszerzyć swoją wiedzę na temat efektywnego łączenia działań brandingowych z kampaniami sprzedażowymi. Eksperci Harbingers i Saly zaprezentują, jak dzięki odpowiedniej analizie danych i narzędziom można budować rozpoznawalność marki i jednocześnie zwiększać zwrot z inwestycji w reklamę.

Podczas wydarzenia omówione zostaną kluczowe zagadnienia:

  • Jak stosować model POAS, by maksymalizować zyski z kampanii reklamowych,
  • W jaki sposób z sukcesem łączyć branding i performance w działaniach marketingowych,
  • Jak platforma zakupowa B2B buduje pozytywne doświadczenia z marką, jednocześnie generując większą sprzedaż?

Uczestnicy dowiedzą się także, jak wdrożyć działania optymalizujące kampanie reklamowe oraz jakie kroki podjąć, by w pełni wykorzystać potencjał danych w procesach marketingowych. Podczas webinaru zostaną przedstawione praktyczne wskazówki oraz inspiracje, które uczestnicy będą mogli wykorzystać w swoich biznesach.

Źródło: Harbingers

harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764