logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webinar IMM: Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?

  PR 10.06.2024, przeczytano 144 razy

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webinar-imm%3A-jak-stworzyc-skuteczna-kampanie-digital-pr,404565,artykul.html

Realizacja kampanii digital PR to jeden ze sposobów na wsparcie działań SEO czy zwiększenie rozpoznawalności marki w sieci. Podczas webinaru uczestnicy zostaną przeprowadzeni przez wszystkie etapy procesu tworzenia kampanii – od znalezienia koncepcji kreatywnej, przez przygotowanie materiałów, aż po promocję i śledzenie efektów za pomocą narzędzi do monitoringu mediów. Na przykładzie case studies prelegenci podpowiedzą, jakie strategie się sprawdzają i jakich błędów należy unikać. Na koniec przewidziana jest sekcja pytań i odpowiedzi.

Podczas wydarzenia będzie mowa m.in. o:

  • wyznaczaniu celów kampanii digital PR,
  • doborze strategii, narzędzi i kanałów komunikacji,
  • tworzeniu atrakcyjnego contentu,
  • dystrybucji materiałów prasowych,
  • mierzeniu i raportowaniu wyników.

Swoimi doświadczeniami podzielą się eksperci z agencji Elephate – Wojtek Mazur, CEO & Founder, oraz Agata Piechota, Content Marketing Specialist. Spotkanie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM.

Webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?” odbędzie się we wtorek, 18 czerwca, o godz. 12:00. Wydarzenie jest bezpłatne, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Liczba miejsc ograniczona.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów S.A.

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764