logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webinarium: Kompozyty w druku 3D

  PR 22.03.2021, przeczytano 1832 razy
ilustracjastrzałka

23 marca o godz. 11:00 odbędzie się bezpłatne webinarium, które przybliża zagadnienie wykorzystania materiałów kompozytowych w druku 3D. Podczas krótkiego szkolenia online zostaną omówione funkcje modelowania w NX CAD oraz parametry drukowania 3D w technologii FDM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webinarium%3A-kompozyty-w-druku-3d,390738,artykul.html

Rozwój technologii oraz rosnące wymagania użytkowników wymagają coraz to nowych tworzyw obniżających koszty produkcji, a jednocześnie wykazujących lepsze właściwości od tradycyjnych materiałów.

Kompozyty w druku 3D są z powodzeniem stosowane jako materiały konstrukcyjne. Łącząc zalety druku 3D z unikatowymi właściwościami materiałów kompozytowych, otrzymujemy zupełnie nową jakość wytwarzania. W pierwszej części webinarium specjalistka ds. druku 3D z firmy CadXpert, Kinga Szeliga zaprezentuje materiały kompozytowe wykorzystywane w druku 3D takie jak: Nylon CF, ABS CF10, ABS Kevlar, PC-ABS, Diran 410MF07, Antero 840CN03.

Następnie Piotr Szymczak, specjalista NX CAD z firmy GM System wymodeluje narzędzie do wytwarzania płytek silikonowych oraz model łącznika ramy rowerowej. Oba projekty zostaną wydrukowane w technologii FDM z materiałów kompozytowych.

W drugiej części webinarium dowiemy się, jak firmy zajmujące się produkcją wyrobów kompozytowych i części z laminatów mogą wykorzystać technologię druku 3D do optymalizacji procesów wytwarzania. Model formy kompozytowej zostanie zaprezentowany najpierw w oprogramowaniu NX CAD, a później w postaci wydrukowanego elementu z przemysłowego materiału Ultem 9085.

Na webinarium zapraszają firmy CadXpert oraz GM System.

  • Szczegóły i agenda TUTAJ
  • Webinarium: Kompozyty. Druk 3D i modelowanie w NX CAD
  • 23 marca (wtorek)
  • godz. 11:00 (czas trwania ok. 1h)
  • Bezpłatna rejestracja TUTAJ

Źródło: CadXpert

www.cadxpert.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764