logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webinarium „Nowe modele w rodzinie Wacom Cintiq Pro”

  PR 21.11.2023, przeczytano 410 razy
ilustracja

Zapraszamy na webinarium „Nowe modele w rodzinie Wacom Cintiq Pro”, które odbędzie się 29 listopada. Poprowadzi je Grzegorz Prusinowski, przedstawiciel Wacom na Polskę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webinarium-_nowe-modele-w-rodzinie-wacom-cintiq-pro_,402170,artykul.html

Nowe modele Cintiq Pro przeznaczone są do szerokiej gamy profesjonalnych zastosowań graficznych, w tym do tworzenia VFX i CGI, animacji, ilustracji, projektowania graficznego, edycji fotografii i innych.

W skład rodziny wchodzą trzy modele: Cintiq Pro 17, Cintiq Pro 22 oraz Cintiq Pro 27. Są w stanie wyświetlać ponad miliard kolorów, edytować obrazy w jakości HDR i mają w zestawie najlepsze piórko, jakie to tej pory pojawiło się na rynku – Pro Pen 3, które w połączeniu z częstotliwością odświeżania 120 Hz pozwala pisać i rysować na ekranie praktycznie bez żadnych opóźnień.

Zapraszamy na webinar, podczas którego specjalista z Wacom przedstawi szczegółowo cechy i funkcje nowych modeli Cintiq Pro. Dowiesz się, jakie korzyści przyniesie Ci praca na takim tablecie, będziesz również mógł zadać pytania podczas sesji Q&A. Zapraszamy!

Źródło: Alstor

alstor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764